Date evalueren na afloop.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met een van mijn vaste dames waar ik al vele lange jaren klant ben heb ik na de date meestal nog wel even een babbeltje achteraf dat soms wel lang kan uitlopen. Maar een evaluatie mag je dat zeker niet noemen, wel een gezellige babbel achteraf. Evalueren moeten we elkaar na al die jaren niet meer.
En bij andere dames eindigt het meestal met na de date met een kort woordje ter afscheid. En dan nog even vlug "Bedankt en graag tot een volgende keer", tenminste als de date geslaagd is. Het echte evalueren gebeurt dan meestal tijdens de terugrit, of thuis in de zetel met afdwalende gedachten naar wat er tevoren geweest is.
 
En dan kom je nooit meer, ik voel hem an
Ow jawel hoor. Meestal stuur enkele dagen later al een berichtje voor een nieuwe afspraak, ook al weet ik dat het nog 1,5maand of 2 maand wachten is. Want dat is wel iets wat ik heb bijgeleerd is mijn vaste dames niet meer elke maand te bezoeken maar ongeveer om de 2 maand. Vindt het zoveel beter en intenser op deze manier
 
Ow jawel hoor. Meestal stuur enkele dagen later al een berichtje voor een nieuwe afspraak, ook al weet ik dat het nog 1,5maand of 2 maand wachten is. Want dat is wel iets wat ik heb bijgeleerd is mijn vaste dames niet meer elke maand te bezoeken maar ongeveer om de 2 maand. Vindt het zoveel beter en intenser op deze manier
Was ook maar een grapje
 
Ik doe jaarlijks een functioneringsgesprek met mijn vaste dame, hier beoordeel ik haar op meerdere punten, en bij onvoldoende vraag ik aan haar wat zij hier aan kan veranderen.
Mocht ze er helemaal niks aan doen, moet ik haar helaas laten gaan :LOL:
 
Nog nooit een evaluatie gesprek gehad. Wel van te voren of zelfs tijdens dat er wensen door gegeven worden en daar probeer je dan naar toe te werken.

Een evaluatie over de cliënt naderhand zou wel leuk zijn, maar denk dat er dan veel dromen uiteenspatten 🤔 Dus geen goed idee 🙂
 
Een evaluatiegesprek heb ik nog nooit meegemaakt. Daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Mijn vaste dame weet wel waar ik behoefte aan heb.

Als een dame niet beviel, antwoord ik meestal met: Maybe see you another time.
See you soon, houdt in dat ze mij wel terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan