Golden Gate algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
SCHILDPADDENSEKS

Op de 8e van de 4e weer naar Grefrath getrokken na een berichtje dat een favorietje was teruggekeerd.
En zo rammelde ik iets na openingstijd aan het gouden poortje.
70 euro ruilden van eigenaar en ik kreeg een badjas mee om me om te toveren tot ijsbeer.
Opfrissen gaat heerlijk met de kranen in hun douche die je kunt instellen op temperatuur en ook niet hoeft in te drukken. Die 70 euro zie je daar wel in terug.
Alhoewel, ten tijde van Vertigo zaten ze er al in...

Door de dag heet zag ik circa 10 dames en een man of 15. Aan de waarnemingen van dementholbear kunnen geen rechten worden ontleend door welke instantie dan ook. Een dame of heer hoeft diens haar of kleding anders te hebben en dan denkt ie alweer dat het een andere is ;)

Maar goed, in de bar een glaasje appelsap wezen halen. De ontvangstdame fungeerde ook als bardame en vulde me een hoog Warsteiner glas. Die kan lekker vol met ijs gevuld worden, maar was met iets te hoog om me er comfortabel bij te voelen.
In de bar spotte ik een classy dame met donker haar en helderblauwe ogen. Ze had gelijk mijn aandacht, maar ik had al een afspraakje staan. Dus ging door naar het restaurant.

Het ontbijt buffet was eenvoudig die je ook bij 30 euro clubs terug ziet. Misschien iets meer variatie aan beleg.
Op hun terras met een stralend zonnetje m'n broodjes roerbak ei verorberd.
M'n afspraakje zou pas wat later aankomen dus bedacht me om maar even de sauna in. Helaas ging die op maandag pas om 13 uur aan. Gelukkig scheen het zonnetje lekker, dus aan het zwembad een ligstoeltje uitgekozen en daar maar wat vitamientjes D opvangen.

Erna in de kino een dutje wezen doen, totdat ineens een bekend koppie het hoekje omkeek. (C)arina was eindelijk terug na een lange break. Gezellig wat zitten bijkletsen om vervolgens een kamertje op te zoeken waar we als vanouds geweldig van elkaar genoten hadden.
Blijft een favorietje van me en aan te raden voor degenen die van een schattige GOSC meid houden en meer een GFE dan een PSE zoeken.

Terug in de bar spotte ik die classy dame ditmaal bij de bar te kletsen met de bardame (Roxy?). Met (C)arina had ik het ervoor al even gehad over de line up. En ze had het er over dat het de 'legendarische' Kira was. Een dame die lange tijd in GT zat en een goeie repuatie had. De dame ging ook meermaals de kamer op.
Dus ik besloot het er op te wagen. Echter voordat ik er naartoe kon, was er een dame op een bankje die me wenkte. Die was me ook al opgevallen door haar prachtige figuur verhuld in een elegant zwart jurkje. Joker zou er vast een harde van krijgen. En voor Husky zou het spontaan Kerstochtend zijn om zo een fraai pakje uit te mogen pakken.
Helaas zat haar naam d'r tegen. Ze stelde zich voor als Bea. De beruchte dame waar mijn aartrivaal een aanvaring mee had. Dagobear stond gelijk op red alert met die 100p30 fratsen. Bovendien stond het vizier al op Kira afgesteld. En zo, kon ik me makkelijk losmaken en op m'n beoogde doel afstappen.
We stelden ons aan elkaar voor en na een kort praatje trokken we ons terug om intiemer kennis met elkaar te maken. Ze wist me nog bij de neus te nemen met haar leeftijd. Had voor mij niet gehoeven, want ze ziet er voor haar leeftijd goed uit. Het is meer dat ze wat serieus en ook meer volwassen overkomt. Ik kan alleen maar fantaseren hoe ze er in haar twintiger jaren eruit zou hebben gezien, en wat een stunner ze moest zijn geweest in GT.
Enfin, we hadden geweldig van elkaar genoten met deze GOSC dame, waar je ook een leuke conversatie mee kunt hebben.
Zo kort echter na een kamer, was ik duidelijk nog niet hersteld gezien de wankelende mast. Ze wist hier echter subtiel mee om te gaan door te vragen of ze toch door mocht gaan met het rechtop houden van de paal. Ik stemde toe, omdat ze dat zo lekker deed.
In m'n hoofd kwaakte Dagobear of ik helemaal gek was geworden voor 80p30. Ik snoerde em de snavel door toe te snauwen dat het een uurtje 150 was en geen 160. Bovendien was de schade nu al gedaan, dus kop dicht, want je leidt me af om die slappe vlaggenstok rechtop te houden.
Ondanks het ontbreken van een hoogtepunt tevreden me toch lekker laten verwennen door deze lieve dame. Ik had er een GFE gevoel bij, maar ze stelde dat ze ook wel een iets dominanter kantje kan hebben. Dus wie weet voor de liefhebbers...
Absoluut een aanrader voor iemand die verleid wilt worden op de kamer door een dame die weet hoe dat moet en de benodigde vaardigheden heeft om dat te staven. Ik kan me voorstellen dat menig haar als topper zouden omschrijven.
Desondanks kunnen geen rechten worden verleend aan de aanbevelingen e. omschrijvingen in dit verslagje. Behaalde resultaten in het verleden bieden immers geen garantie voor de toekomst ;)

Overigens bleek even later book wel dat m'n keuze om gelijk toe te slaan een goeie was geweest, want na mijn douche en glaasje prik zag ik haar in d'r burgerkloffie bij de receptie met Roxana te kletsen. Verbaasd keek ik haar aan dat ze er nu alweer vandoor ging. Tja, haar handtasje zat alweer vol...

De taart die in de middag geserveerd werd, bleek van het type cheesecake, waar ik weinig mee heb en maar laten staan. Bokaaljury, gaan er nu punten af voor de veelvraattrofee?
In de avond werden de voederbakken gevuld. Gelijk maar gebruik van gemaakt, want eten is toch altijd het lekkerst als het vers is. Ze hadden heerlijk krokante schnitzels die niet onderdeden voor die van Venus. Maar nu onbeperkt op te scheppen. Verder wat anti pasta, pasta met rundvlees en wat groente. Ook zat er in de middelste bak broodjes doner. Het smaakte me allemaal prima.

Erna even in de kino uitbuiken en erna lekker wat sauna rondjes gedaan. Het zwembadje lag er uitnodigend bij, maar leek me nog iets te fris voor deze koukleum. Wellicht in de zomer dat ik het er op waag.

Na een tukkie in de kino nog wat kletsen met (C)arina op het barterras. Ik zag de vraag van een medebeer over haar artiestennaam. Ik speelde die vraag door. Ze gaf aan dat er dus voorheen al een andere Carina werkzaam was. Vandaar dat ze de naam Arina had gekozen. Maar aangezien die ander al ruime tijd niet meer is teruggekeerd, zou ze proberen haar oude nickname hier te laten gebruiken. Maar dat zei ze me een paar maanden geleden ook al. Blijkbaar heeft ze er geen haast mee. Want iedereen kent haar al als Carina en zo wordt ze meestal ook aangesproken.

Enfin, na nog wat sauna rondjes trok ik me voor de laatste maal terug in de kino voor een dutje. Komt daar Valeria nog even gedag zeggen, voordat ze naar huis vertrekt. Een prachtige lieve meid die de ganse dag gepannenkoekt was.
Eenmaal uitgerust kon ik weer de lange weg terug ondernemen. Ik heb me weer prima vermaakt dankzij de dames. Voor de premium entree ziet de club er fraai uit en oogt alles nieuw en schoon. Persoonlijk heb ik liever meer aan wellness fasciliteiten of luxer eten, maar zo is er voor ieder wat te kiezen wat voor een SC ie bezoekt.
Ik merk nu wel een kenmerkend iets voor sommige ijsberen. Namelijk dat je soms voor een bepaalde dvp naar een club gaat, waar je anders niet zo gauw zou komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan