WHEM Gouda privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij vanessa geweest ze was er toevallig op zaterdag en daat zei ik geen nee tegen. Ze is een kleine dame leuk spontaan pijpt en zoent heerlijk voor we begonnen kreeg ik een heerlijke massage ik ga nog wel een keer terug.
Wooh zij staat ook op mijn verlanglijstje. Zou je nog die beoordelings formulier willen plaatsen?
 
kom er ook vaker heb al een paar keer trio gehad met zoe en bella en dan wordt je als man echt flink onderhanden genomen door deze twee dames die bella zorgt ervoor dat je zeiknat het pand verlaat die blijft komen met die grote kletsnatte kut van haar.
ook jessica en perla zijn twee leuke dames die weten hoe ze je zo geil mogelijk kunnen krijgen en laten wel toe.
is inderdaad een oud kantoorpand maar ze zitten er echt al jaren en volgens mij in 2019 flink verbouwd
 
Inderdaad bijzonder dat er een afspraak kon worden gemaakt. Vorige week gebeld en mij werd inderdaad verteld dat ze sinds een maand geleden niks meer vernomen hebben van Alina. Ik kon beter proberen na de 27e.

Misschien is het service aan vaste klanten, dat ze jouw afspraak inplande, maar dit lijkt me eerder een mooi lokkertje. Laat ons weten of ze er is :)
 
Inderdaad bijzonder dat er een afspraak kon worden gemaakt. Vorige week gebeld en mij werd inderdaad verteld dat ze sinds een maand geleden niks meer vernomen hebben van Alina. Ik kon beter proberen na de 27e.

Misschien is het service aan vaste klanten, dat ze jouw afspraak inplande, maar dit lijkt me eerder een mooi lokkertje. Laat ons weten of ze er is :)
Ik heb ook al te horen gekregen vanmorgen dat ze nog niets hadden gehoord van haar en ik zo het te horen krijgen wanneer ze er was mijn afspraak stond toch pas voor vanmiddag
 
Valentina is inderdaad weer terug:
 
Terug
Bovenaan Onderaan