Recensie Valentina, Gouda Privé, Gouda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
433
06/12/21
782
83
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7322669-valentina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor de kenners, na vijf jaar afwezigheid is Valentina terug en weer neergestreken in Gouda. Ze heeft schijnbaar heel wat avonturen achter de rug en toch weer besloten om in het vak terug te keren. Omdat ik in het verleden menig vurig moment met haar mocht beleven, was ik dan ook prettig verrast om haar advertentie weer te zien. Afspraak gemaakt en met volle verwachting die kant op gegaan.

Het was eerlijk gezegd wel een beetje schrikken. Valentina moest het al nooit van haar mooie gezichtje hebben - haar was lichaam daarentegen altijd top. Ze is nu toch wel serieus een stuk ouder geworden en niet op een echt mooie manier. Duidelijk het lichaam van een oudere vrouw, al zijn haar borsten nog steeds flink, maar wel slap :( Haar gezicht is er zeker niet aantrekkelijker op geworden…
Gelukkig is niet alles veranderd. Ze is nog steeds een sexbeest die het eigenlijk niet hard genoeg kan krijgen. Ze draait hem er echt af als je haar niet een beetje temt. Het liefste wil ze hard, inclusief wurggrepen en spuug, de hele handel. Ik moet dan wat over mijn schroom heen stappen, maar als je dat doet is het een bijzondere intense ervaring.
Het was goed om haar weer te zien en de sessie was lekker. Het was alleen helaas wel de laatste keer, ze is toch niet meer aantrekkelijk genoeg (voor mij) voor een vervolg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan