Recensie Valentina Ts, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
114
12/12/21
171
38
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/mannen/prive-ontvangst/amsterdam/6913127-valentina#overview
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag had ik weer eens zin om goed leeg gezogen te worden door een TS.
Gebeld met Valentina en ik kon een uur later terecht.

Aangekomen werd er niet meer gereageerd… kwartier later toch bericht en terug gereden.
Eenmaal binnen beetje teleur gesteld Valentina haar foto's zijn veelste erg opgefleurd want ze is toch echt een femboy en niet echt mijn smaak, toch maar uitgekleed en ben gaan liggen. Ze begon met pijpen het dat kan ze super goed, zo goed zelfs dat ik na 10 minuten kreunend ben klaar gekomen en het was gelijk over en uit.

Valentina is erg aardig, maar haar lichaam was voor mij het echt niet geen tieten en haar billen voelden vrij harig aan.
Toen ik binnen kwam wou ze als eerst een joint draaien…hierbij laat ik het en geef haar maar toch een voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeerde meerdere keren afspraak met haar te maken maar steeds gebeurt er iets raars en komt er niks van. Een keer moest ze op het laatste moment het huis verlaten en tweede keer was de vrouw bij wie ze woont nog wakker en liet ze me eerst een uur wachten om daarna te zeggen dat andere keer beter uitkwam... Op de fotos ziet ze wel lekker uit :p
 
Ik probeerde meerdere keren afspraak met haar te maken maar steeds gebeurt er iets raars en komt er niks van. Een keer moest ze op het laatste moment het huis verlaten en tweede keer was de vrouw bij wie ze woont nog wakker en liet ze me eerst een uur wachten om daarna te zeggen dat andere keer beter uitkwam... Op de fotos ziet ze wel lekker uit :p
Bij mij wou ze ook de afspraak eigenlijk verschuiven naar 2 a 3 uur later omdat iemand op de tweede verdieping aanwezig was, ze zit zelf helemaal boven in het huis waar ze wel een eigen badkamer heeft vgm die ze niet hoeft te delen, haar kamer is wel een zwijnenstal en kan nodig een likje verf gebruiken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
8
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/mannen/prive-ontvangst/amsterdam/6913127-valentina#overview
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt en deze ging eindelijk wel door. Zij zit een weekje in een hotel niet ver van mijn huis. Eenmal op de kamer was alles prima. Zij is lekker slank en ging al snel richting mijn piemel. Heerlijk zonder condoom en ze pijpte echt super lekker. Ik begon haar te betasten en aan haar kont voel je inderdaad dat zij die scheert haaha. Maar anyway haar figuur is echt lekker. Ik begon ook aan haar piemeltje te trekken en ze werd ook goed hard. Op de site staat dat ze enkel passief en toen ik hiernaar vroeg kwam ze met een heel vaag verhaal. ze werd nu hard omdat ze heeft geblowt,of gesnoven of poppers heeft geslikt. geen idee welk antwoord juist is :p ik probeerde steeds uit te stellen maar kwam toch echt lekker in haar mondje klaar. leuke dame!
 

Ligt het aan mij, of heeft hij/zij nu 2 advertenties?
ja dat viel mij ook op. 1 is barbie en daar zie je haar nog als een jongen met makeup. die ander heet volgens mij valentina en daar zie je haar fotos als meisje. zij zit al een tijdje in den haag en blijft hier voorlopig ook. dit ter info :D
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan