Recensie Amber (TS), Privé-ontvangst, Lelystad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neluss

Newbie
9
04/12/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3692258-amber-ts
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na meermalen een poging gedaan te hebben om met haar af te spreken was dit me eindelijk gelukt op de dag vlak voor Kerst. De reden dat dit meerdere keren niet lukte lag aan mij en niet bij haar. Ze heeft nota bene deze zondag, waarop ze niet van plan was te werken, voor mij opgemaakt om mij een leuke tijd te bieden.

Ik heb gevraagd voor een uur, voor een mooie 150, met GFE erbij. Dat mocht op zich omdat ze er ook zin in had gratis, maar omdat ik er veel zin in had heb ik haar toch de 50 extra gegeven die in de advertentie stond. Ondanks dat alles tegen zat met het OV en mijn bus nota bene de geest gaf heb ik uiteindelijk besloten om maar met de taxi die kant op te gaan. Ik kan je zeggen dat, toen ik eenmaal bij de deur stond en ze ook open deed, het dubbel en dwars waard was. Ze zag er exact uit als op de foto's, maar zelfs nog mooier. De charme stroomde ervan af en ze liet me heel erg op mijn gemak voelen met een knuffel en wat lieve zoenen. Omdat ik verder toch altijd redelijk nerveus ben, heeft ze me enorm op mijn gemak gesteld door me wat drinken aan te bieden en rustig met me te babbelen. Ze is geen klokkijker en haar persoonlijkheid stroomt zowel uit haar alsmede via de slaapkamer waar ze in ontvangt. Voor je verschijnt een mooie, relatief bleke, blonde, strakke vrouw met een lief, maar ook duivels lachje, mooie felle ogen en een prachtig slank lichaam met zachte, kleine, echte borsten en een mooie goede penis. Omdat zij zelf puur bottom is gebruikt ze die niet, maar ze vindt het heerlijk om ermee/via klaar te komen, dus als je daar van houdt is dat zeker een pluspunt.

Éénmaal bij het begin kreeg ik het aanbod of ik nog een pilletje wilde (voor de erectie), maar die had ik van tevoren al genomen. Ik mocht lekker rustig genieten van haar aanwezigheid door intiem te zoenen, met haar borsten te spelen en haar heerlijk te strelen, terwijl ze me tegelijkertijd heerlijk verwende door me goed af te trekken. Toen mocht ik gaan liggen en heeft ze me heerlijk gepijpt. Hier is ze oprecht héél erg goed in en ik heb daar ruim 15 minuten intens van genoten. Hierna hebben we heerlijke seks gehad terwijl ze in cowgirlpositie bovenop mij zat en ik moet zeggen...dat uithoudingsvermogen zeg. Ruim 20 minuten heeft ze heerlijk gereden, waarbij ik haar telkens aan kon kijken en zichtbaar kon zien hoe ze genoot. Zij is hierbij ook heerlijk klaargekomen en het was vrij duidelijk dat zij daarvan had genoten.

Hierna heb ik nog even gelegen met haar en wat andere wensen besproken waar ik zelf heel erg van geniet (oren als erogene zones, aan haar tepels zuigen) en na ruim 50-55 minuten (in totaal) ben ik heerlijk klaargekomen. Omdat ik hier wat meer moeite mee heb heeft ze me heel goed geholpen zonder enige weerstand. Naderhand hebben we samen gelegen en nog heerlijk een half uur tot een uur gekletst over allerlei dingen en heb ik ook de mogelijkheid gekregen om te douchen.

Amber is echt een vrouw die ruimschoots de tijd voor je neemt als je dit aangeeft en als je op zoek bent naar een authentieke GFE, dan is zij honderd procent de juiste. Dit was mijn eerste ervaring met een bottom en zéker niet de laatste. Alles in mijn review is gebaseerd op de diensten die ik zelf heb gevraagd en heb ervaren, maar ik weet dat zij ook hoogwaardige body-2-body massages aanbiedt (met hoogtepunt), ook van enige BDSM houdt en een goede highclass companion is. In haar advertentie op WhatsApp staan meerdere mogelijkheden en prijzen en er valt veel te overleggen.

Haar advertentie staat nu offline omdat zij zelf kiest wanneer ze haar werkdagen invult, maar geloof me, de aanhouder wint in dit geval enorm en als je echt geïnteresseerd bent -- zorg dat je volhoudt. Herhalingsgevaar is enorm groot gezien de goede ligging en de ervaring zelf.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan