Recensie Sabine, Lelystad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balzaque99

Wandelaar
38
17/12/23
29
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-ochtend-date-_8056851
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er is al een heel WHEM topic over deze dame geschreven maar ik zag nog geen recenties.

Onlangs bij haar geweest. Eerder al eens contact gehad, eerst via SMS en later WhatsApp. Prima mee te communiceren.

Ze ontvangt thuis, de straat is totaal niet discreet. Voor mij geen probleem, wil je graag ongezien ergens naar binnen kunnen: hier ziet de hele straat je.

Sabine zelf maakt tijdens onze afspraak geregeld wat opmerkingen over haar leeftijd en lijf. Naar mijn idee is ze veelste streng voor zichzelf! De 50 net gepasseerd en ziet er heerlijk uit. Wat mij betreft een echte milf. Klein van stuk, hou ik van! Mooie borstjes en een lekker kaal kutje. Echt, ik had niet te klagen!

Iedereen die het WHEM topic ook gelezen heeft weet: ze kletst graag. Dat kan ik bevestigen. En ja, ook tijdens de seks wordt er gepraat. En gelachen, gelukkig. Dit keer vond ik het allemaal niet zo erg. Het onderwerp feestjes, festivals en drugs kwam al binnen no time voorbij en dat ligt me wel. Ik begrijp wel hoe dit voor andere een afknapper kan zijn.

Pijpen doet ze niet slecht maar ik heb beter gehad. Op mijn vraag hoe diep ze kan gaan kwam een eerlijk antwoord: "Niet diep. Dan ga ik kotsen..." Ze trekt na eventjes gepijpt te hebben weer af en heeft soms wat aanmoediging nodig om langer door te zuigen. Wel vraagt ze hoe je het lekker vind en doet dus wel dr best om het je naar je zin te maken.

Even kort haar liggen vingeren en beffen waarna ik voor haar kwam zitten op mn knieën om haar te neuken. Op m'n vraag of ik 'm erin mocht steken was zij gelukkig de verstandige van de twee en kwam eerst met het condoom. Mijn geile primatenbrein doelde op zonder en hoewel lekker en hoewel geil; ik wil het risico eigenlijk niet lopen.

Dus in de regenjas lekker geneukt, missio, doggy, reverse cowgirl, het mag allemaal. Helaas was klaarkomen met condoom een no-go vandaag. Dat is me maar 1 keer eerder overkomen... Dus gevraagd om het al pijpend af te maken waarbij CIM voor haar een no-go is. Ze moest hard werken om het eruit te krijgen maar dat lukte uiteindelijk prima. Even een kleine wasbeurt bij de wasbak en we kleedde ons aan.

Tijd volgemaakt, niks geen druk om op te schieten.


Heb je geen zin in een babbeltje? Of wil je 100% onopvallend ergens naar binnen? Misschien niet bij Sabine aankloppen. Zin in gewoon een gezellig en geil uurtje met een mooie buurvrouw? Zeker doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan