Recensie TS Juliana 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/8118046-juliana-ts
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op maandagochtend ben ik bij deze Trans in Almere langsgeweest.
Ik had haar advertentie al enkele keren voorbij zien komen en nu was ik in de buurt dus maar een poging gewaagd. Wel heb ik met reverse image search haar fotos gecontroleerd omdat ik nergens een recentie kon vinden. Ik kwam haar toen op een TS advertentie site in Spanje tegen. Die van kinky.nl leek me dus geen fake advertentie.

Een afspraak was snel gemaakt via de app. Wel gebruikt ze voor hiervoor een ander telefoonnr dan waarmee ze adverteert. Ik heb haar dus 1st een SMS gestuurd op dat telefoonnr want daar heeft ze geen WA op. Ze nam contact op via WA met een ander telefoonnr.

Bij aankomst in haar straat videobelde ze me op om daarna het huisnummer door te geven. Dit vind ik altijd een beetje eng maar gelukkig hoefde mijn gezicht niet in beeld, de straat laten zien was voldoende.

Ze ontvangt in een normaal appartementje in de buurt van het centrum, niet in het centrum. Ik vond het een vrij rustige straat. Wel is er een Moskee in een andere straat in de buurt dus tijdens het vrijdagmiddaggebed kan het mogelijk wat drukker zijn.

Het is de dame van de fotos en ze ziet er knap en vrouwelijk uit. Wel was er minder tot geen make-up aan wezig. Maar de tan-line was er wel. Verder heeft ze een lekkere kont. Haar pik is een gemiddelde maat die goed stijf werd.

Ze is vriendelijk. Haar Engels is afwezig dus communiceren is bijna onmogelijk. Ik heb verder geen vertaal app gebruikt.
Zoenen doet ze alleen met bijbetalen. Ik weet niet hoeveel maar ik vind dat wel jammer om daar pas later achter te komen.

Ze heeft mij met condoom gepijpt en ze deed bij haarzelf ook een condoom om. Ik heb haar dus ook met condoom gepijpt. Ik vond dit niet heel erg lekker moet ik zeggen. Er zat ook een soort van aardbeismaak aan. Wel heb ik met veel plezier haar lekkere kont gelikt. Om me wat op weg te helpen heeft ze me wat afgetrokken.

We hebben niet geneukt en ik heb mezelf klaargetrokken. Ik was niet in de stemming en dat lag meer aan mij dan aan haar. Wel helpt het niet als de communicatie zo beperkt is en er onverwacht voor zoenen moet worden bijbetaald en er bij het pijpen condooms worden gebruikt.
Haar inzet zou ook iets beter kunnen denk ik. Ze deed wel mee, maar echt opgeilen deed ze niet.

Ik zou een ander adviseren om overal vooraf heldere afspraken over te maken om teleurstelling te voorkomen. Ze is vriendelijk, lekker en ook erg vrouwelijk dus dat zit wel goed.

Ik sluit niet uit dat ik haar nog eens ga proberen. Maar dan ga ik wel zaken beter afspreken van te voren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan