Recensie TS Dior, Hilversum (Nu Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
52
15
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1847138-dior
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had weer eens zin in een she-male. Puur voor een blowjob en evt. een prostaatmassage.
Dior leek mij wel wat. Ze bood priveontvangst aan.
Het was al na 11pm dat ik een afspraak probeerde te maken. Dat verliep wat moeizaam ivm haar reactietijd. Maar een uur later was dat toch gelukt.

Bij binnenkomst viel mij op dat het dus niet de dame van de fotos was. Ze had een ander gezicht en een donkerdere huid. Ik had ook de indruk dat de cup-maat vd persoon op de fotos groter was, maar kon het niet helemaal goed zien want ze had nu een topje aan.

Ik heb wel besloten te blijven want ik vond haar wel aantrekkelijk. Nu maar afwachten of de service ook goed was. Dat is gelukkig allemaal goed gekomen.

Ze heeft volle lippen en komt vrouwelijk over in haar gedrag, mimiek en met haar stem.

Ze heeft mij zonder condoom gepijpt en met condoom een protaatmassage gegeven. Ik denk dat ik toch minder een bottom type ben dus vond het prettig dat ze het op mijn aanwijzingen wat rustiger aan deed met die prostaatmassage. Ik vond het subtielere masseren wel lekker.

Dat pijpen zonder condoom deed ze erg geil en goed. Ze wisselde op verschillende manieren met pijpen en werd er goed geil door. Daardoor lekker spuitend klaargekomen.

Haar inzet is prima. Ze is niet heel spraakzaam. Ze is niet de persoon vd fotos, vandaar 4 sterren en niet 5.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan