WHEM Grace, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Luppo

Wandelaar
30
08/11/22
32
2
Heeft iemand ervaring met Grace?

De twee reviews op kinky zijn beide geplaatst door heren met maar één geschreven review.

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Grace. Ze zit al lange tijd in Apeldoorn. Raar dat hier nog niks over is geschreven. Ziet d'r erg goed uit. Maar voor de gene die zeggen dan moet je het maar zelf uit proberen, maar ik heb meestal de pech met Tgirl s. Of het is perfect of het is weer weggegooid geld. Daarom wachte ik even wat recensies af

vanmorgen grace bezocht in Apeldoorn . Na wat chatten heen en weer afgesproken voor een uurtje. Prima appartement dichtbij de snelweg. Date begon goed met massage en zoenen. Daarna door haar geneukt.
Echter toen ze klaarkwam was er daarna weinig meer aan. Zoenen wilde ze niet meer en geneukt worden was ook ingewikkeld, ze zeurde over te groot geschapen..
Toen maar pijpen en klaargekomen over haar lichaam.

Geen herhalingsgevaar

Ik kan bevestigen dat het echt de persoon is van de foto. Heb haar inmiddels minstens vier keer bezocht sinds dat ze begonnen is in maart. Een review ben ik wel verschuldigd aan dit forum, maar dat was ik straal vergeten. Hoop dit nog te doen deze maand ergens.

In het kort: ze is echt, erg aangenaam in de omgang, zeer goede hygiëne, heeft erg mooie groenbruine ogen, heeft een lekker strak lichaam, beginnende borstjes en kan naar mijn mening ontzettend goed pijpen en geweldig deepthroaten en je berijden doet ze ook met passie terwijl ze je met haar lekkere natuurlijke lippen zoent. Verder is ze totaal geen klokkijker en deed ze altijd erg haar best om mij een fijne ervaring te bieden.

Ik heb uitsluitend een actieve rol aangenomen dus kan niets zeggen over wat staat in post nr. 3. Dat van haar locatie klopt in ieder geval wel. Ik mocht haar wel goed nemen en ben ook niet klein, maar ook niet heel erg groot :)

Wel de opmerking dat ze niet Oost-Europees is zoals aangegeven, maar Zuid-Amerikaans. Leeftijd zal zeker wel kloppen. Ook is niet alles wat onder inbegrepen staat ook daadwerkelijk inbegrepen. Echter is een nieuwe afspraak maken mij al geruime tijd niet gelukt. Vaak opent ze mijn berichten niet eens. Op de vraag of wij een probleem hebben werd ontkennend gereageerd; ze was gewoon druk en moe van het werk.

Om terug te komen op TS: ik zou het aanraden als het je al lukt om een afspraak te maken. Natuurlijk geldt: 'your mileage may vary'.

Terug
Bovenaan Onderaan