Recensie Greta52, Drongen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Witte

Wandelaar
38
29/12/22
24
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-candy-7.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De foto's op het profiel ogen heel mooi. Het meisje zelf is alles behalve aardig en lijkt niet echt op de foto's. Ze heeft een buikje, half lang haar.
Volgens het profiel spreekt ze Frans Engels en Spaans. De eerste twee mag je vergeten. Spaans spreek ik zelf amper dus geen enkele communicatie.
Binnenkomen, de trap op, omkleden en meteen het het condoom om, om zo snel mogelijk ervoor te zorgen dat ik klaarkwam. Geen zoenen, zelfs geen lach, integendeel. Een nors gezicht zonder emotie. Uitkleden deed ze zich eerst niet. Douche mogelijkheid werd ook niet voorgesteld.

Deze dame ziet mij niet meer terug...
 
Laatst bewerkt:
Ben het helemaal niet eens met deze recensie. Ik heb deze jonge dame reeds 2 keer ontmoet en het was fantastisch. Ze is zeer mooi, zeer slank met kleine borsten. niets artificiëels, 100 % pure natuur. En ik herinner mij helemaal geen buikje. Uiterst lief en vlot in de omgang. Ik spreek ook geen Spaans maar de communicatie verliep heel vlot maar enkele keren de translator app bovengehaald. Een afspraak van 1 uur werd 2 keer 2 uren zo aangenaam was het. Ik ben dan ook niet veeleisend maar bij het 2de bezoek stelde ze zelf dingen voor wat ik altijd interessant vind. Ze genoot daar ook van en niets windt me meer op dan een vrouw die geniet. Het was dus ook genieten.
Die eerste keer bij het binnenkomen was ze nerveus maar ik stelde haar op haar gemak door eerst wat te praten. Daarna ging alles bijna vanzelf. Het soort afspraken dan ik maar een paar keren heb gehad. Niets geforceerd of op automatisch en met de juiste muziekkeuze op de achtergrond.. Gewoon genieten.
Morgen ga ik terug naar haar, ondanks het feit dat er nog favorieten terug zijn.
Voor mij is Grete52 een echte aanrader maar ze zal zeker niet iedereen zijn smaak zijn.
 
Ben het helemaal niet eens met deze recensie. Ik heb deze jonge dame reeds 2 keer ontmoet en het was fantastisch. Ze is zeer mooi, zeer slank met kleine borsten. niets artificiëels, 100 % pure natuur. En ik herinner mij helemaal geen buikje. Uiterst lief en vlot in de omgang. Ik spreek ook geen Spaans maar de communicatie verliep heel vlot maar enkele keren de translator app bovengehaald. Een afspraak van 1 uur werd 2 keer 2 uren zo aangenaam was het. Ik ben dan ook niet veeleisend maar bij het 2de bezoek stelde ze zelf dingen voor wat ik altijd interessant vind. Ze genoot daar ook van en niets windt me meer op dan een vrouw die geniet. Het was dus ook genieten.
Die eerste keer bij het binnenkomen was ze nerveus maar ik stelde haar op haar gemak door eerst wat te praten. Daarna ging alles bijna vanzelf. Het soort afspraken dan ik maar een paar keren heb gehad. Niets geforceerd of op automatisch en met de juiste muziekkeuze op de achtergrond.. Gewoon genieten.
Morgen ga ik terug naar haar, ondanks het feit dat er nog favorieten terug zijn.
Voor mij is Grete52 een echte aanrader maar ze zal zeker niet iedereen zijn smaak zijn.
Nu zal je zeker een gratis beurt krijgen.
Ben het helemaal niet eens met deze recensie. Ik heb deze jonge dame reeds 2 keer ontmoet en het was fantastisch. Ze is zeer mooi, zeer slank met kleine borsten. niets artificiëels, 100 % pure natuur. En ik herinner mij helemaal geen buikje. Uiterst lief en vlot in de omgang. Ik spreek ook geen Spaans maar de communicatie verliep heel vlot maar enkele keren de translator app bovengehaald. Een afspraak van 1 uur werd 2 keer 2 uren zo aangenaam was het. Ik ben dan ook niet veeleisend maar bij het 2de bezoek stelde ze zelf dingen voor wat ik altijd interessant vind. Ze genoot daar ook van en niets windt me meer op dan een vrouw die geniet. Het was dus ook genieten.
Die eerste keer bij het binnenkomen was ze nerveus maar ik stelde haar op haar gemak door eerst wat te praten. Daarna ging alles bijna vanzelf. Het soort afspraken dan ik maar een paar keren heb gehad. Niets geforceerd of op automatisch en met de juiste muziekkeuze op de achtergrond.. Gewoon genieten.
Morgen ga ik terug naar haar, ondanks het feit dat er nog favorieten terug zijn.
Voor mij is Grete52 een echte aanrader maar ze zal zeker niet iedereen zijn smaak zijn.
Wat ne mens al niet moet schrijven voor een gratis beurt.
 
De foto's op het profiel ogen heel mooi. Het meisje zelf is alles behalve aardig en lijkt niet echt op de foto's. Ze heeft een buikje, half lang haar.
Volgens het profiel spreekt ze Frans Engels en Spaans. De eerste twee mag je vergeten. Spaans spreek ik zelf amper dus geen enkele communicatie.
Binnenkomen, de trap op, omkleden en meteen het het condoom om, om zo snel mogelijk ervoor te zorgen dat ik klaarkwam. Geen zoenen, zelfs geen lach, integendeel. Een nors gezicht zonder emotie. Uitkleden deed ze zich eerst niet. Douche mogelijkheid werd ook niet voorgesteld.

Deze dame ziet mij niet meer terug...
idd volledig mee eens wat je schrijft
 
Vind deze negatieve commentaren raar. En ik heb buiten een zakelijke kant geen enkele andere band met deze dame. Maar was er onlangs nog bij. Ze is de vriendelijkheid zelve, zeer ontspannen, lachend en speels en zelfs zonder Spaans (ik spreek het maar heel beperkt) lukt communiceren steeds zeer vlot. Zeker geen robot en op de klok. Was zelfs een kwartier over tijd en had ze geen probleem mee. ´t Zal aan mij liggen.
 
ik ben er vorige week ook eens geweest, ze zit in Gent nabij de Dampoort momenteel. 150€ betaald voor een uur, na een half uur ben ik het mij maar afgebold: ze spreekt enkel Spaans, en doet totaal geen moeite om iets van andere talen (die ze zelf aangeeft op redlights) te spreken. vingeren: nee, beffen: nee, pijpen: enkel met condoom. Massage is gewoon wat over je rug pampelen, en na 10 minuten sloeg ze een handdoek om haar lijf en was ze enkel nog geInteresseerd in haar GSM, al wat ze nog kon antwoorden: was "no comprende".
Wel eerlijk blijven: ze mag godverdomme echt wel gezien worden! mooie donkere huid, mooie en echte borsten, lange benen, en daartussen echt mooi glad geschoren. Maar eerlijk? 150€ voor uiteindelijk 30 minuten waarvan amper 15 minuten echt iets doen? Nee, nooit meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan