Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er net en op een paar na idd iedereen op zijn telefoon haha.
Ik zag een donkere dame met grote borsten op de kamer van Nicole (die trouwens een beetje lijkt op Emma Heesters).
Vooral het 1e gedeelte viel me erg tegen qua bezetting.
Ben uiteindelijk toch maar weer naar huis gegaan zonder dame te bezoeken.
 
Iemand enig idee waar Nicole van 15 3 is gebleven??

Ze is Oekraïense meen ik maar ze zit er nu niet meer.

Het is nu ook aardig dood, er zitten wel wat leuke maar allemaal dezelfde, en natuurlijk allemaal op de telefoon. Spijtig.

Heeft er iemand meer informatie over haar? Ben erg benieuwd waar ze is gebleven..
 
Ik was er net en op een paar na idd iedereen op zijn telefoon haha.
Ik zag een donkere dame met grote borsten op de kamer van Nicole (die trouwens een beetje lijkt op Emma Heesters).
Vooral het 1e gedeelte viel me erg tegen qua bezetting.
Ben uiteindelijk toch maar weer naar huis gegaan zonder dame te bezoeken.

Het zelfde hier, een aantal wouden me wel naar binnen maar ik niet bij hun. Tonen al weinig interesse bij eerste contact met hun dusja.. Misschien als ze die telefoon is weg leggen.
 
Ga er niet heen ze doet heel lief en ze speelt met gevoelen. Ze is niet te vertrouwen. Ze liegt alles bij mekaar. Ze heeft mij diep de schulden in geholpen
Ik vraag me toch af hoe dat zo heeft kunnen gebeuren dan. Ze is niet te vertrouwen, maar ze vraagt je blijkbaar om geld, wat jij gewoon geeft. En daarvoor krijg je een bepaalde tijd privétijd met haar. Dan is ze gewoon eerlijk toch?
Of mis ik iets fundamenteels hierin?
 
Ik vraag me toch af hoe dat zo heeft kunnen gebeuren dan. Ze is niet te vertrouwen, maar ze vraagt je blijkbaar om geld, wat jij gewoon geeft. En daarvoor krijg je een bepaalde tijd privétijd met haar. Dan is ze gewoon eerlijk toch?
Of mis ik iets fundamenteels hierin?

Lijkt me een gevalletje eigen schuld.
Het is spijtig wat hem overkomen is maar je moet echt never nooit geld extra geven aan een DVP. Een fooitje tot daar aan toe, maar aan schulden toe is wel heel extreem..
 
Ga er niet heen ze doet heel lief en ze speelt met gevoelen. Ze is niet te vertrouwen. Ze liegt alles bij mekaar. Ze heeft mij diep de schulden in geholpen
Hoe is dat gebeurd? Begrijp het niet.
Ik heb echt 2 leuke ervaringen gehad met haar.
Iemand waar je ook een leuk gesprekje mee kan hebben en niet iemand die laat blijken geen zin te hebben om veel te gaan zeggen als je eenmaal binnen bent.
Verder natuurlijk ook gewoon een hele knappe jonge vrouw.
 
Iemand ervaring met Carla van 13-I? Aan de deur belooft ze veel... maakt ze het ook waar? Wilde vrijdagavond bij haar naar binnen maar was bang dat ik de laatste trein niet zo halen zo opwindend deed ze...
Reacties graag via PB! Als ik haar bezocht heb zal ik een recensie schrijven.
 
Laatst bewerkt:
jullie vragen af waar dame 15.3 is gebleven denk dat ze ook niet meer terug komt ze heeft de boel ook gemanipuleerd met gevoelens ze heeft toen de tijd met de lockdown appartement geboekt toen kon ze me vinden en als laast 3 weken terug wees ze me de deur in nieuwstad en kreeg met sex speelgoed niet terug van haar ken je haar 2 jaar krijg je een trap na
maar heb wel door dat het 1 met 2 gezichten is ze heeft nickname nicole maar ook kinky bunny 1 maar ja ze heeft zelf gezegt ware liefde bestaat maar zo doet zij het wel van ik mis je dat is geen liefde maar maniplatie 5000 euro aan haar betaald en gaat op stap met vriendinnen in buitenland 1 groot rood vlag ze deed aan vuist neuken en sinner behandeling maar kleren uit doen ho maar stuurde haar een keer een foto van een andere meid en gelijk jaloers en vaak niet in de stemming 1 groot hypocrite
 
Laatst bewerkt:
jullie vragen af waar dame 15.3 is gebleven denk dat ze ook niet meer terug komt ze heeft de boel ook gemanipuleerd met gevoelens ze heeft toen de tijd met de lockdown appartement geboekt toen kon ze me vinden en als laast 3 weken terug wees ze me de deur in nieuwstad ken je haar 2 jaar krijg je een trap na
maar heb wel door dat het 1 met 2 gezichten is ze heeft nickname nicole maar ook kinky bunny 1 maar ja ze heeft zelf gezegt ware liefde bestaat maar zo doet zij het wel van ik mis je dat is geen liefde maar maniplatie 5000 euro aan haar betaald en gaat op stap met vriendinnen in buitenland 1 groot rood vlag ze deed aan vuist neuken en sinner behandeling maar kleren uit doen ho maar stuurde haar een keer een foto van een andere meid en gelijk jaloers en vaak niet in de stemming 1 groot hypocrite

Zo ken ik haar totaal niet, altijd gewillige sex en altijd zonder moeite de kleren uit.

Heb haar zelfs met corona aangeboden om evt te helpen met wat de nieuwe regels zijn en dat wou ze al niet.

Maar als het echt gebeurd is dan is het natuurlijk kut, snap alleen niet hoe je 5k aan een hoer kan geven. Ze heeft me zelf verteld hoeveel ze binnenharkte per maand. Gordijntje was ook altijd dicht als ze er zat.

Dus alsnog wel een beetje je eigen fout vind ik dan altijd..
 
maar pas wel op want ze wilde ook videobellen met vroeg haar wat weet je wat ze zei stop maar wat in je kont en heb je ook een sinner bij je en daarna zei van heb nog 6000 euro nodig en later 2000 en later nee doe maar 1000 en hotel ze heeft nog wel twitter ze licht de boel op onthoudt dat goed met haar ben vrijgezel en geen kinderen ze kan me niks maken
 
en er zijn ook klanten bij haar geweest waar ze de privacy laat zien wat ze er bij doet heb het met me eigen ogen gezien in haar kamer
Filmde ze dit dan ofzo?

Wel echt raar zo ken ik haar oprecht niet. Ook nooit gehoord dat ze dit deed, ze sloeg alles af qua hulp met corona, ze verbleef toen nog in Groningen in haar appartement.
 
ze heeft foto'' laten zien op haar iphone wat ze doet bij klanten dat is needle play met geslachtdelen en gewichten aan geslachtdelen en kaars in plasbuis weet niet wat ze er allemaal doet maar er hoort toch een bordje aan het raam wat ze aanbiedt?
 
ze heeft foto'' laten zien op haar iphone wat ze doet bij klanten dat is needle play met geslachtdelen en gewichten aan geslachtdelen en kaars in plasbuis weet niet wat ze er allemaal doet maar er hoort toch een bordje aan het raam wat ze aanbiedt?

Denk dat je dan een hele andere Nicole bedoelt. Nicole die wij bedoelen heeft geen bordje aan t raam?
 
Wat een raar gelul ineens allemaal.

Geld dat geef je zelf. Als de dames achter het raam niks overhouden aan het werk zitten ze er echt niet hoor. Jij gaat toch ook geen kantoor blijven huren als je geen klanten hebt?
 
Wat een raar gelul ineens allemaal.

Geld dat geef je zelf. Als de dames achter het raam niks overhouden aan het werk zitten ze er echt niet hoor. Jij gaat toch ook geen kantoor blijven huren als je geen klanten hebt?
Hoe er hier gepraat word over sommige hebben ze verdient.. en andere meiden in de straat krijgen het wel moeilijk omdat hun slecht worden neer gezet. Door de slechte die goed worden neer gezet
 
Alleen heeft Lukas hierboven het blijkbaar over een heel andere Nicole, dan waarover de rest het heeft

Nicole op 15-3 is een blonde blanke dame uit ik meen Tsjechië.

Ik ben ook wel benieuwd waarvoor Lukas deze 5000 euro betaald heeft.
Wat was je insteek, wat had je ervoor terug verwacht? Dat ze je vriendin werd ofzo?

Als een dame zegt: "ik mis je" wil ze dat je weer langskomt voor een betaalde date. Niks meer, niks minder.
Wanneer een dame zulke opmerkingen naar mij maakt, vraag ik of ze mij mist of mijn geld.

Zomaar klakkeloos even 5000 aan een onbekende geven is gewoon dom, oerdom...
Dat dat nog verteld moet worden aan een volwassen persoon... dan wil je ook gewoon verneukt worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan