Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was op een Vrijdag avond rond 2300 uur in de Nieuwstad, wat een drama, bijna geen bezetting en wat er wel zat trok niet echt mijn aandacht, ook in de middag een rondje gelopen en heel snel een kroeg ingedoken ipv bij een dame naar binnen te stappen.
Een paar jaar terug was het er nog prima, wat is er gebeurd?
Te weinig klanten voor de dames. Ik zie steeds meer dames vertrekken richting Den Haag/andere steden.
Ze zeggen allemaal dat het nog minder is geworden dan rond corona periode.
IPV kijken naar de dames, kun je ook zien dat er bijna geen potentiële klanten rondlopen. Zo net, op zaterdag avond is het ook niet druk.
 
Middag mede wandelaars - wat is er in Nieuwstad gaande. Gisteren was ik daar tegen 2300 en eerste gedeelte zoveel ramen donker - heel weinig dames - komt dat omdat het de laatste tijd erg rustig is ? Wie het weet mag het zeggen
 
Eerste deel zitten normaal veel Oost Europese dames. Orthodox Pasen was afgelopen zondag, dus ik denk dat veel dames die tijd met familie thuis doorbrengen. Zal in de loop van de week wel weer wat drukker worden
 
Eerste deel zitten normaal veel Oost Europese dames. Orthodox Pasen was afgelopen zondag, dus ik denk dat veel dames die tijd met familie thuis doorbrengen. Zal in de loop van de week wel weer wat drukker worden
Okay dat kan het natuurlijk zijn - t is sowieso niet erg druk - laatste weken - wilde nr Vanessa maar ook afwezig - uiteindelijk kleine blonde bezocht eerste gedeelte links - weet niet eens hoe ze heet - was gezellig - lieve meid
 
ja dat is de dame die ik bedoel. met af en toe bedoel je dan om de paar dagen of om de paar weken?
De laatste paar maanden heb ik de dame met bril/bretels om de paar weekenden gezien. Spreekt redelijk Nederlands en was in 2021/2022 afwezig. Noemde zich Nicolle volgens mij. Of je bedoelt Alina uit Duitsland. Zit ook zo rond nr.29. Die is er meestal wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan