Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik twijfelde daar aan omdat ze ook geen foto's extra wou sturen, en op internet worden de foto's gematched aan een of andere mode blad in een andere taal.

Maar een keer uitproberen dus
Kan je dat sturen hoe je daar achter bent gekomen, eventueel prive. Ik ben wel benieuwd..... Vind het niks voor haar. Ze lijkt op de foto's wel iets jonger dan in het echt, maar ik kom me wel voorstellen dat het foto's van haar waren. Van haar beste kant en van een aantal jaar geleden bijv. Maar ja, nu jij dit zegt......
 
Kan je dat sturen hoe je daar achter bent gekomen, eventueel prive. Ik ben wel benieuwd..... Vind het niks voor haar. Ze lijkt op de foto's wel iets jonger dan in het echt, maar ik kom me wel voorstellen dat het foto's van haar waren. Van haar beste kant en van een aantal jaar geleden bijv. Maar ja, nu jij dit zegt......

Gewoon haar fotos via reverse image search gedaan en kwam uit bij zon online blad. Kan kijken of ik het evt weer kan doen een van deze dagen
 
Ik heb nu gezien dat het haar niet is. Ik had het niet verwacht. Maar ik kan jullie wel verzekeren dat het een leuke vrouw is die een geweldige tantra massage kan geven en waar je ook nog leuk mee kunt kletsen!
 
Zomerdag is ook heen geweest dacht ik gelezen te hebben.

Ze is nogal dichtbij voor mij maar ik weet niet wat ik moet verwachtten bij haar uiterlijk.
Ja klopt, ik ben dit jaar 2x geweest. Echt een leuke vrouw, mooi slank figuur, eind 30 denk ik. Super goede opbouwende tantra massage. Zit echt in de top van de dames die masseren :D!! Het enige is dat ik wel ff met de trein naar Delfzijl op en neer moet, anders was ik waarschijnlijk wel vaker geweest haha. Misschien maar goed ;)
 
Heeft iemand ervaring met Sonya? Adverteerde tot ca. een maand terug op Kinky dat ze in Groningen ontvangt. Ze is een jongedame die op de foto's een brilletje draagt en rode holdup-kousen droeg. Haar donkere haar zat in een staartje en ze was ongeveer 1m75 volgens de advertentie.
 
Vijf fracties in de Groningse gemeenteraad willen dat hotelmedewerkers training krijgen om illegale prostitutie te herkennen. Het is tot de heren en dames in de gemeentepolitiek blijkbaar doorgedrongen dat wanneer de legale prostitutie tijdens een lockdown wordt gesloten, de illegale prostitutie in hotels toeneemt.

Alsof hotelmedewerkers Sherlock Holmes willen spelen. Hebben het nog niet druk genoeg…
 
In 1 week tijd afgesproken met 5 latinas, kom je daar nemen ze niet op krijg je bericht sorry I forgot,I was supermarket,I was busy ,I don t remember,2 keer naar een onbekende straat dan weer naar die straat etc,etc.Klaar met die k.t latinas voorlopig... heb video app en alles gedaan volgens de regels met een nieuw nummer.U bent gewaarschuwd nog nooit eerder mee gemaakt.Nieuwstad is kut ,prive ontvangst is kut in het Noorden.Dit weekend maar weer naar de FKK voor de betere actie
 
Als je met latina's wilt afspreken zou ik ten eerste goed onderzoek doen voordat je uberhaupt afspreekt. Bij een flink gedeelte van het 'vrouwelijk' aanbod gaat het om 'omgebouwde' mannen.

Wat kenmerken daarvan:

- veel foundation en make-up op het gezicht
- kaaklijn meer van een man
- vaak langer dan 'normale' Zuid-Amerikaanse vrouwen ( vaak 1m70 of langer)
- adamsappel
- onnatuurlijke rechtopstaande zeer strakke 'kanonskogel' borsten
- een disproportioneel omvang van siliconen gevulde kont ten opzichte van de romp
- soms ook foto's van 'geblokte' gezichten omdat je anders duidelijk de mannelijke gezichtskenmerken kan zien


 
Laatst bewerkt:
Als je met latina's wilt afspreken zou ik ten eerste goed onderzoek doen voordat je uberhaupt afspreekt. Bij een flink gedeelte van het 'vrouwelijk' aanbod gaat het om 'omgebouwde' mannen.

Wat kenmerken daarvan:

- veel foundation en make-up op het gezicht
- kaaklijn meer van een man
- vaak langer dan 'normale' Zuid-Amerikaanse vrouwen ( vaak 1m70 of langer)
- adamsappel
- onnatuurlijke rechtopstaande zeer strakke 'kanonskogel' borsten
- een disproportioneel omvang van siliconen gevulde kont ten opzichte van de romp
- soms ook foto's van 'geblokte' gezichten omdat je anders duidelijk de mannelijke gezichtskenmerken kan zien




Nahhhh ik ben inmiddels afgestudeerd in dit vak,heb te veel ervaring om me te vergissen met een transformer die kans is 0.000 procent, ben ook veel in Thailand geweest dat is de grootste test😂😂
 
Het lijkt iets interessanter te worden in het noorden, veel dames aanwezig op Kinky.
Viel mij ook op, maar heb intussen het idee dat 99% graag z.s.m. afwerkt.
Als in betalen voor een uur en buiten binnen 30 minuten.

Momenteel wat leuk uitziende latina's in Hoogeveen, die oa sinds kort massage aanbieden.( Sexjobs.nl)

Of het meer is dan een mooi plaatje weet ik zo net nog niet
( Yessie / Melanie )Jessie als Melanie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan