- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Gisteren bij een mooie blonde dame geweest.nieuwstad Groningen Volgens mij kamer nr 26.Ze heeft veel tatoeages over haar benen en rug .Vroeg aan de de deur dat ik haar mocht vingeren en haar tepels mocht likken.Was allemaal goed .
Ze kleede zich uit en zag een paar mooie borsten en billen.Ik ging liggen op bed en begon haar te vingeren.Daarna deed ze een condoom om mijn pik en begon me te pijpen met haar mooie lippen om mijn pik.Toen ging ik haar tepels likken en weer vingeren.Toen weer even pijpen en daarna vroeg ze welk standje ik wilde.Eerst missionaris geneukt daarna doggy heerlijke kont om te neuken.Kon het best lang uithouden voor mijn doen .Daarna ging ze nog op mij zitten met haar kont naar mij toe en kwam toen heerlijk klaar .Echt een aanrader geen klokkijker .Kom zeker terug bij deze dame
Ze kleede zich uit en zag een paar mooie borsten en billen.Ik ging liggen op bed en begon haar te vingeren.Daarna deed ze een condoom om mijn pik en begon me te pijpen met haar mooie lippen om mijn pik.Toen ging ik haar tepels likken en weer vingeren.Toen weer even pijpen en daarna vroeg ze welk standje ik wilde.Eerst missionaris geneukt daarna doggy heerlijke kont om te neuken.Kon het best lang uithouden voor mijn doen .Daarna ging ze nog op mij zitten met haar kont naar mij toe en kwam toen heerlijk klaar .Echt een aanrader geen klokkijker .Kom zeker terug bij deze dame