Recensie Grossa Belgradostraat 24 A L up 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrb

Wandelaar
32
18/05/22
15
Deze voormiddag eens langsgeweest bij Grossa , allee zo denk ik dat ze noemde . Is van Dominicaanse afkomst. De gebruikelijke 50 betaald. Was zeer vriendelijk en toch wat lichamelijk ingesteld. Knuffelde vrij veel . Echt wel lekker gepijpt , moest haar eventjes intomen of mijn kruid was al verschoten. Dan doggy en heeft niet lang geduurd want zoals ik al zei , ze had me al goed op temperatuur gebracht 😄, daarna nog wat geknuffeld , zeker geen klokkenkijkster. Ze heeft geen modellenlichaam eerder een milf maar zeer grote tegels dus voor de liefhebbers.....
 
Deze voormiddag eens langsgeweest bij Grossa , allee zo denk ik dat ze noemde . Is van Dominicaanse afkomst. De gebruikelijke 50 betaald. Was zeer vriendelijk en toch wat lichamelijk ingesteld. Knuffelde vrij veel . Echt wel lekker gepijpt , moest haar eventjes intomen of mijn kruid was al verschoten. Dan doggy en heeft niet lang geduurd want zoals ik al zei , ze had me al goed op temperatuur gebracht 😄, daarna nog wat geknuffeld , zeker geen klokkenkijkster. Ze heeft geen modellenlichaam eerder een milf maar zeer grote tegels dus voor de liefhebbers.....
tegels??
 
Gisteren was mijn nieuwsgierigheid gewekt bij het lezen van de recensie van Mrb
ik alzo gisteren toch nog rond 16.30 hr gaan kijken
Echter op vermeld adres op het bovenste raam niemand aanwezig.
Links onderaan zat wel ook een mooie dame, Nederlandstalig met donkere huidskleur......Maria was haar naam zei ze........dat zal ze dus wel niet geweest zijn.....
Jammer....
Dan uiteindelijk bij Allondra binnengestapt
 
Gisteren was mijn nieuwsgierigheid gewekt bij het lezen van de recensie van Mrb
ik alzo gisteren toch nog rond 16.30 hr gaan kijken
Echter op vermeld adres op het bovenste raam niemand aanwezig.
Links onderaan zat wel ook een mooie dame, Nederlandstalig met donkere huidskleur......Maria was haar naam zei ze........dat zal ze dus wel niet geweest zijn.....
Jammer....
Dan uiteindelijk bij Allondra binnengestapt
Ja ik weet niet tot hoe laat ze werkt....is die allondra ook lekker? Twijfel soms om bij haar ook te gaan of bij dat zwartje naast haar....
 
Gisteren middag zat Grossa rechts onder toen ik passeerde. Ik herrinnerde me deze topic dus had ik even een verkenning gedaan. Ze wipte maar al te graag even haar tiet er uit en ik kan bevestigen dat ze tepels heeft met de dikte van m'n duim en de lengte van het eerste kootje.

Moest haar wel beloven dat ik vroeg of laat eens terug kwam. Gisteren zou ze tot 20u daar gezeten hebben.
 
Gisteren middag zat Grossa rechts onder toen ik passeerde. Ik herrinnerde me deze topic dus had ik even een verkenning gedaan. Ze wipte maar al te graag even haar tiet er uit en ik kan bevestigen dat ze tepels heeft met de dikte van m'n duim en de lengte van het eerste kootje.

Moest haar wel beloven dat ik vroeg of laat eens terug kwam. Gisteren zou ze tot 20u daar gezeten hebben.
dan heb ik ze waarschijnlijk ook gezien.....ik dacht dat dat iemand anders was...
 
Gisteren middag zat Grossa rechts onder toen ik passeerde. Ik herrinnerde me deze topic dus had ik even een verkenning gedaan. Ze wipte maar al te graag even haar tiet er uit en ik kan bevestigen dat ze tepels heeft met de dikte van m'n duim en de lengte van het eerste kootje.

Moest haar wel beloven dat ik vroeg of laat eens terug kwam. Gisteren zou ze tot 20u daar gezeten hebben.
Welke cupmaat heeft ze denk je .
En pijpen zc?
 
Iemand enig idee of deze dame momenteel nog zou aanwezig zijn en tot welk uur lngeveer ze er zou zitten . Thanks
Tegen mij heeft gezegd dat ze er tot 20u zit. Ik weet nu niet als dit elke dag is. Maar de keren dat ik er in de namiddag voor bij liep zag ik haar toch telkens er zitten. Dit de namiddag lijkt me toch je beste kans.
Welke cupmaat heeft ze denk je .
En pijpen zc?
Geen idee van pijpen zc. Cupmaat denk ik toch wel een E of zo. Toen ze haar tiet eruit wipte leek me dat toch wel een flinke joekel.
 
Tegen mij heeft gezegd dat ze er tot 20u zit. Ik weet nu niet als dit elke dag is. Maar de keren dat ik er in de namiddag voor bij liep zag ik haar toch telkens er zitten. Dit de namiddag lijkt me toch je beste kans.

Geen idee van pijpen zc. Cupmaat denk ik toch wel een E of zo. Toen ze haar tiet eruit wipte leek me dat toch wel een flinke joekel.
zou zij de zondags ook werken??
Iemand een idee??
Bedankt voor eventuele reacties
 
Ben er 2 weken gelden ook eens langsgeweest. Ze zit inderdaad rechts beneden. (Het is trouwens volgens
mij een hele tijd geleden dar er in het bovenste raam nog iemand zat.)
Ze was wel heel vriendelijk.
Ze heeft inderdaad lekkere borsten met joekels van tepels en ze laat gewillig haar kutje en kontje likken. Maar toch minder mijn type. Dus voor mij zal het waarschijnlijk bij deze ene keer blijven.

The Gentle Walker
 
Ben er 2 weken gelden ook eens langsgeweest. Ze zit inderdaad rechts beneden. (Het is trouwens volgens
mij een hele tijd geleden dar er in het bovenste raam nog iemand zat.)
Ze was wel heel vriendelijk.
Ze heeft inderdaad lekkere borsten met joekels van tepels en ze laat gewillig haar kutje en kontje likken. Maar toch minder mijn type. Dus voor mij zal het waarschijnlijk bij deze ene keer blijven.

The Gentle Walker
Likken standaard inbegrepen?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze voormiddag eens langs geweest bij Grossa. Ik las hier veel positieve recensies en dit maakte mij nieuwsgierig.

In vergelijking met de recenties die ik las ben ik teleurgesteld… Ik betaalde zoals gewoonlijk €50 en wat kreeg ik hiervoor? Heel snel condoom over mijn gereedschap, heel kort pijpen en snel neuken. Ze jaagde mij heel hard op wat echt teleurstellend is. Ik las dat het mogelijk is om haar te beffen dus vroeg ik dit ook bij het binnengaan. Dit was geen probleem maar wanneer het dan zover was bleek dit toch een probleem.
Tijdens het neuken zei ze niets, zelf geen gekreun. Aankijken zat er ook niet in…

Ik ben echt teleurgesteld in deze dame. Jammer! Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren eens binnengewipt bij deze vriendelijke dame. Lekkere latinokont. Wil je echt laten genieten. Tongzoenen wat aan de voorzichtige kant. Maar wat een borsten. En dan zo een joekels van tepels, pikzwart. Laat ze ook graag een zuigen, heerlijk. Voor herhaling vatbaar zeker weten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan