Grote borsten naturelle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren ,
Ik zou een trip maken naar Gent volgende week in de namiddag zou er mij iemand een tip kunnen geven of er iemand aanwezig is met hele grote borsten .
Alina, Schepenenvijverstraat 10/4, in de avond/nachtdienst.
Ze begint zo rond 18u 30 tot ze goesting heeft om ermee te stoppen, dat kan middernacht zijn maar ook 2 u in de morgen.
Ze heeft een naturelle c of d cup.
 
In de Belgradostraat nummer 61 zit ene Linda overdag. Ik ben slecht in cup schatten maar ik denk dat ze een D of mss groter heeft.
Tis een oudere latina dame, spreekt wel goed nederlands en is altijd heel snel om je van de straat naar haar deur te roepen.
1x langs geweest om te proberen, was niet echt een recentie tijd waard, allemaal zeer gemattigd. Let op ze is wel een size-queen!
 
Jammer dat je in Gent geen f of g cuppers vind.
Er zit eentje in van der donk doorgang open gedeelte rechtover de ingang langs de vlaanderenstraat. Een blondje in een body ....die heeft zeker nen f volgens mij....al zeer vroeg in den ochtend aanwezig en volgens mij is er zelfs een recensie van maar kan niet meer op haar naam komen....
 
Er zit eentje in van der donk doorgang open gedeelte rechtover de ingang langs de vlaanderenstraat. Een blondje in een body ....die heeft zeker nen f volgens mij....al zeer vroeg in den ochtend aanwezig en volgens mij is er zelfs een recensie van maar kan niet meer op haar naam komen....
Jessy!
Geeft een prima service...
ik moet er dringend nog eens naartoe....
 
Deze is al heel lang actief heb zo een 15 j terug regelmatig bij haar geweest in huis All in bij Melsbroek . Toen wel de moeite maar is nu veel van haar sexdrive verloren .
Maw niet veel soeps meer en het enige wat bij haar nog telt is zoveel mogelijk klanten gewoon kassa kassa maar ontevreden naar buiten .
Wel nog vriendelijk maar daar is alles mee gezegd.
 
Werkte ze in de all inn in Melsbroek ? Ik ging daar vroeger vaak. Ik ken ze nochtans niet.
Daar heeft ze inderdaad gewerkt .
Eerst heeft ze alleen gewerkt samen met een dame die enkel haar afspraken regelde .
Toen heeft die vrouw all inn geopend met een 4 tal damens waaronder ook Belinda.
Ze is dan jaren verdwenen denk ergens een relatie gehad en is dan terug alleen begonnen in het Brusselse en zo naar waar ze nu werkt.
Vroeger was ze echt heel goed in bed en gebruikte haar grote borsten als haar troef .
Jammer dat ze nu met ouder te worden geen sexdrive meer heeft.
Gewoon kassa kassa nu maar geen goede sex meer .
 
Daar heeft ze inderdaad gewerkt .
Eerst heeft ze alleen gewerkt samen met een dame die enkel haar afspraken regelde .
Toen heeft die vrouw all inn geopend met een 4 tal damens waaronder ook Belinda.
Ze is dan jaren verdwenen denk ergens een relatie gehad en is dan terug alleen begonnen in het Brusselse en zo naar waar ze nu werkt.
Vroeger was ze echt heel goed in bed en gebruikte haar grote borsten als haar troef .
Jammer dat ze nu met ouder te worden geen sexdrive meer heeft.
Gewoon kassa kassa nu maar geen goede sex meer .
Mylena was mijn favoriet in de All Inn
 
....kan je de nodige foto's plaatsen aub

Hoi Yongmane,

Helaas plaats ik op deze website geen extra foto's, ik ben graag voorzichtig.
Er zijn nog geen foto's van mijn tepels enzo. Binnenkort neem ik bij Sofie es nieuwe foto's, wie weet...

Groet
Waarover gaat dit hier nu eigenlijk, feitelijk? Ik ben niet meer mee, hoor
Over de zoektocht naar grote borsten te Gent (of te Oostende). .. Zie titel en onderdeel 😊
 
Laatst bewerkt:
Hoi Yongmane,

Helaas plaats ik op deze website geen extra foto's, ik ben graag voorzichtig.
Er zijn nog geen foto's van mijn tepels enzo. Binnenkort neem ik bij Sofie es nieuwe foto's, wie weet...

Groet

Over de zoektocht naar grote borsten te Gent (of te Oostende). .. Zie titel en onderdeel 😊
I know, dat had ik ook wel door, tiens. Maar daar gaan al die berichten toch niet meer over?
 
Terug
Bovenaan Onderaan