Grote botox lippen: WAAROM???

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
227
05/01/23
241
17
Heel veel meiden/ dames hebben of willen grote botox lippen tegenwoordig, maar waarom? Zelf vinden ze dat blijkbaar mooi, maar wat vinden de mannen/ wandelaars ervan? Ik ken veel mooie meiden, zowel privé als dvp, die met natuurlijke lippen veel mooier zouden zijn. Vind ik. Maar ja… 🤷‍♂️
 
Het gepijpt worden dingetje inderdaad
Maakt qua gevoel niks uit.. Maar het idee..
Vind het er trouwens niet chique uitzien, maar dames die ze hebben zijn meestal ook vol getatoeëerd etc..
Als vriendin of vrouw het zou hebben zou ik er ook niet kapot van zijn..
Maar bij een dvp straalt het wel wat uit ja
 
Ach ja, Michael Jackson wilde op Liz Taylor gelijken en liet zich verbouwen, deze dames zijn vurig fan van Donald Duck en willen er zoveel mogelijk op gelijken.

Zelf vind ik het affreus lelijk en zal zeker nooit daten met een dergelijk exemplaar ... en wat pijpen betreft, liefst door een mondje met natuurlije lippen, mijn piemel heeft ook gevoelens hoor.

Het vermassacreren van je uiterlijk zal wel een onderliggende reden hebben denk ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Dat ging ik net vragen. Voelt het niet aan zoals die harde siliconentieten?
Nee.. Zijn gewoon hetzelfde.. Pasgeleden door een dame met en een dame zonder duck face gepijpt.. Beiden zonder condoom
Voel geen verschil.. De techniek en het uitzicht bepaald toch het plaatje..
Siliconentieten voelen idd meestal niet natuurlijk
 
Ik zag net toevallig in "de mooiste" een plaatje van een dame met dit soort binnenbandlippen.

Toen vroeg ik me al af wie zoiets mooi vindt. En dan komt dit topic langs :)

Ik heb een paar keer DVP met Afrikaanse roots gehad, die (nature) dikke lippen hadden. Ik dacht dat dit de blowjob van mijn leven wordt, maar ja, het is meer voor de optiek. Voelen doe je er weinig van.

Een DVP met van de ontplofte lippen zou ik niet willen.
 
Heel veel meiden/ dames hebben of willen grote botox lippen tegenwoordig, maar waarom? Zelf vinden ze dat blijkbaar mooi, maar wat vinden de mannen/ wandelaars ervan? Ik ken veel mooie meiden, zowel privé als dvp, die met natuurlijke lippen veel mooier zouden zijn. Vind ik. Maar ja… 🤷‍♂️
Tja, ik vind het nogal afzichtelijk.
Maar ook tatoeages en siliconen zijn voor mij een absolute afknapper.
Puur natuur is voor mij het aller aantrekkelijkste.
 
Ik zag net toevallig in "de mooiste" een plaatje van een dame met dit soort binnenbandlippen.

Toen vroeg ik me al af wie zoiets mooi vindt. En dan komt dit topic langs :)

Ik heb een paar keer DVP met Afrikaanse roots gehad, die (nature) dikke lippen hadden. Ik dacht dat dit de blowjob van mijn leven wordt, maar ja, het is meer voor de optiek. Voelen doe je er weinig van.

Een DVP met van de ontplofte lippen zou ik niet willen.
'Ebony' vrouwen met dikke lippen, grote borsten en brede heupen met stevige billen... OMG!
Maar... dat 'hoort' dan ook zo... Het is een 'natuurlijk' profiel! Mooi toch!
 
Heel veel meiden/ dames hebben of willen grote botox lippen tegenwoordig, maar waarom? Zelf vinden ze dat blijkbaar mooi, maar wat vinden de mannen/ wandelaars ervan? Ik ken veel mooie meiden, zowel privé als dvp, die met natuurlijke lippen veel mooier zouden zijn. Vind ik. Maar ja… 🤷‍♂️
Als je veel geld verdient ,zijn er dames die niet weten wat ze er mee moeten doen en laten zich inpraten op zulke ingrepen , zoals borsten groter ,billen opspuiten lippen enz... met als resultaat als ze ouder worden hebben ze spijt wat ze gedaan hebben want alles neemt een niet natuurlijke manier in , worden oude doosjes zoals ze zeggen ,geef mij maar een natuurlijke dame , bij deze mag je bij de meeste overal aankomen ,tegenover andere oei daar niet aankomen doet zeer enz...
 
Heb ook al gemerkt dat veel vrouwen in dit 'vak' behoorlijk onzeker zijn over zichzelf! Heeft 'sociale media' vast ook wel in de hand gewerkt. Dus... 'moeten' ze mee met de 'trends' van de dag...
Jammer... want de meeste mannen vinden het allemaal wel leuk zoals het is... Tsja...
 
Maar als ik dan eenmaal klaargekomen en ik kijk dr aan dan denk ik wel vaak 'wat zie je eruit meid'.
Dat is meestal als ik over haar gezicht gespoten heb ja😂😂
Nee maar dat klopt, lijkt wel ofdat ze zelf niet weten wat mooi is.. Doen maar wat
Is er weer zo'n insta influencer met iets.. Moeten ze dat ook... Liefst nog groter en dikker
Met tattoos net zo.. Ik zie soms ontwerpen en tekeningen op meiden..
Pasgeleden bij een colombiaanse gewoon gevraagd wat het moest voorstellen.. Stond best vol.. De helft wist ze niet meer.. De andere helft was onduidelijk geworden/vervaagd..
En dan is het helemaal zonde..
Ik weet ook niet ofdat er verschil zit tussen een tattoo van Schifmacher of van Pablo die onder een afdak of een smerig shopje zit te kliederen..
Maar valt me dikwijls op dat het bij die meiden niet ECHT netjes is en blijft
Zal met lippen ook wel zo zijn
 
Hier bij de werkgever een nieuwe personeels functionaris, een vrouwelijke, extern. Met opgespoten lippen, getatoeëerde wenkbrauwen, en opgepompte tieten.
Ik ben toch benieuwd wat mijn baas dacht toen deze werd aangenomen.
Mijn inziens te duur.

Wie wil zo iemand in dienst nemen, niemand neemt die toch ernstig zou ik denken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan