Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frenkied

Newbie
9
08/02/22
1
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
250
van de week gedate met een geile turkse shemale. Via tgirl.nl in contact gekomen. Ze gaf al snel aan dat ze enkel aan paydates doet en niet kan ontvangen. Dus moest extra betalen ook voor de taxi. Ik woon zelf in Rotterdam, zij moest (als ik haar moet geloven) vanuit Utrecht komen. Uiteindelijk heeft ze deze taxi rit zelf voorgeschoten. Wel moest ik even een live locatie sturen, wat ik wel begrijp. Uur later stond er een schone turkse persoon van het derde geslacht voor mijn deur. Heerlijk lichaam en een goeie c cup. Uiteindelijk kwam ik klaar tijdens de 69, waarna ze mij heeft genomen. Fijne besneden pik van denk 18-20 cm. Ze kan rustig doen, maar ook goed doorstoten. Ze vroeg nog of ik zin had om haar te nemen maar mijn jongste kon het niet meer opbrengen. Totale pakket (incl) taxi was 250, wat ik nog vind meevallen nu ze ook terug ging met de taxi. Ik kon haar verder niet vinden op kinky/sexjobs. Gelukkig heb ik wel haar nummer weten te bemachtigen voor de volgende keer. Haar nummer kan ik hier niet in het openbaar delen, dus stuur maar pb.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan