WHEM Gwen, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuke dame, curvy met heerlijke borsten. En ze wordr oom heerlijk nat en geil als ja haar goed aanpakt. Typische buurvrouw waar je lekker bij op de slaapkamer wordt uitgenodigd. Pijpen redelijk goed en lekker afmaken in haar mondje
 
Ben ook benieuwd! Heb wel app contact met haar gehad, moesten parkeren bij spoor en zat te wachten in een gouden BMW zei ze…. Daarna zouden we met z'n allen het bos in lopen opzoek naar een rustig plekje….. Moest een aardig eindje rijden maar had er niet heel veel vertrouwen in. Kreeg ook heel weinig info over haar zelf dus toch maar besloten om niet te gaan….
 
Ben ook benieuwd! Heb wel app contact met haar gehad, moesten parkeren bij spoor en zat te wachten in een gouden BMW zei ze…. Daarna zouden we met z'n allen het bos in lopen opzoek naar een rustig plekje….. Moest een aardig eindje rijden maar had er niet heel veel vertrouwen in. Kreeg ook heel weinig info over haar zelf dus toch maar besloten om niet te gaan….
Inderdaad. Welke jungle was het? Wandelbos? Ik had zaken in Tilburg en was voor 11 uur klaar. Ik wilde gaan. Ik heb haar een massage gestuurd die aangezien het in het bos is, ik wil kijken maar ik kan er niet aan deelnemen. Ze zei dat zelfs het kijken ervan 100 euro kost. Ik vond het niet de moeite waard dus ben ik niet gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan