Recensie Gwyneth, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbiedeniro

Wandelaar
65
22/11/21
40
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/charming-girl-3.html
Totale kosten (in euro)
70
Gokje gewaagd en een vluggertje gepland met deze dame.
Ziet er beter uit als de foto's, borsten zijn zoals foto.
Skinny, zeer strak poesje en strak kontje.
Vriendelijk en echt een lekker ding :)

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Hele mooie meid. Ze ontvangt in een net hotel.

Tijdens de daad gaf ze aan voorzichtig te zijn, maar tijdens het vingeren en beffen werd ze erg nat en kwam ze helemaal los. Zeer strak kutje waarin ik makkelijk 2 keer gekomen ben. Enkel zoenen was wat minder (geen tong).

Ze gaf aan nog een maand te blijven dus die advertentie komt wel terug.

Blijf er weg…. Steelt terwijl je doucht ben 130€ extra lichter buitengekomen na een halfuur date van 150€. Ik had het pas door toen ik een broodje wou betalen. Heb ze proberen bellen / appen en ze blokkeert je gewoon. Na de goeie reviews toch gegaan maar dit is echt bedrog en ze ziet er zelfs niet uit als op de foto's… je bent gewaarschuwd heren
Best geen extra cash mee binnen nemen. Als je een herkenbare foto vraagt stuurt ze die ook gewoon, dan kan je zelf controleren.

Blijf er weg…. Steelt terwijl je doucht ben 130€ extra lichter buitengekomen na een halfuur date van 150€. Ik had het pas door toen ik een broodje wou betalen. Heb ze proberen bellen / appen en ze blokkeert je gewoon. Na de goeie reviews toch gegaan maar dit is echt bedrog en ze ziet er zelfs niet uit als op de foto's… je bent gewaarschuwd heren
Misschien moeten we deze situatie even kaderen.
Die dag is er een en ander gebeurd, was jij het? Ze leest mee en vermoed van wel. Het is al verdacht dat je als newbie een ervaring deelt die haaks staat tenover iemand met heel wat ervaring.
Er was geen warm water in de douche en ze heeft je gecontacteerd om de afspraak af te zeggen. Jij bent hier boos over geworden en hebt gedreigd om de mensen van RL in te lichten omdat je ze zogezegd goed kent. Ahum, als newbie op dit forum? Dan zou je hier volgens mij al langer zitten. Ik heb er wel toegang toe maar dat is buiten de kwestie.
Je bedreigd de dame dus in kwestie die nu bang is.
Als ze je bestolen heeft, waarom dan niet langs de politie gaan? Je hebt een naam, foto, adres…
En nee ik heb geen connecties met haar. Ik ben gewoon een medewandelaar die houdt van respect en ik hoop dat dit louter om een misverstand gaat.

Ik vind wel vreemd dat het een nieuw account is die dit schrijft omdat je waarschijnlijk je echte account niet wil tonen... maar soit.
Als dit waar was, waarom heb je het dan niet gemeld aan de politie? Ik ken het meisje in kwestie en wat je schrijft is niet waar. Ik had ook een afspraak gemaakt maar ze heeft moeten annuleren voor dezelfde reden als u, zie de screenshots van UW gesprek met haar. Als je frustraties hebt, zou je misschien een andere manier moeten vinden om ze te uiten ipv leugens te gaan vertellen.

screenshot 1
screenshot 2

Ik vind wel vreemd dat het een nieuw account is die dit schrijft omdat je waarschijnlijk je echte account niet wil tonen... maar soit.
Als dit waar was, waarom heb je het dan niet gemeld aan de politie? Ik ken het meisje in kwestie en wat je schrijft is niet waar. Ik had ook een afspraak gemaakt maar ze heeft moeten annuleren voor dezelfde reden als u, zie de screenshots van UW gesprek met haar. Als je frustraties hebt, zou je misschien een andere manier moeten vinden om ze te uiten ipv leugens te gaan vertellen.

screenshot 1
screenshot 2
Klopt! Haar collega's kunnen zelfs beamen dat er niemand is geweest door deze situatie.

Terug
Bovenaan Onderaan