Recensie Gypso, Wijchen (voorheen Amsterdam, Den Haag, Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3063439-gypso
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn oog viel op dit nieuw Thais talentje in Almere dus een appje eruit gestuurd waarna ik vlot een reactie op terugkreeg. Na het ontvangen van een paar prachtige selfies van haar, een selfie van mezelf teruggestuurd te hebben en prijs en diensten overeengekomen was een afspraak snel ingepland. Het appcontact richting de afspraak ging daarna een beetje met horten en stoten en bij aankomst kreeg ik weinig reactie dus ik was al bang dat ik voor niks was gekomen totdat ik zei dat ik na een paar minuten weer zou vertrekken. Daarna werd ik gelukkig snel door Gypso naar haar hotelkamer binnengeloodst.

De deur stond al voor me open en erachter verscheen er een prachtige, goedverzorgde, beetje timide maar vrolijke Thaise jongedame met lang zwart haar, knap gezichtje, mooie ogen en glimlach, strak normaal postuur, cup D siliconen en een mega rugtattoo. Ik was zeer aangenaam verrast door haar looks en het was echt een wow momentje. Na een korte omhelzing en subtiel kusje werd ik eigenlijk vrij direct geïnstrueerd om me uit te kleden en te douchen dus heb ik het geld op tafel gelegd, snel uitgekleed en naar de badkamer want ik was erg nieuwsgierig naar haar.

Ze wilde de leiding nemen en ik moest gelijk op bed gaan liggen maar heb het initiatief naar me toegetrokken en zijn we eerst staand elkaar gaan verkennen waarbij ze subtiel reageerde op mijn tongzoenvaardigheden. Het was niet intens of gepassioneerd maar net genoeg om het ijs te breken en elkaar in de stemming te brengen. Ik merkte dat Gypso een beetje van slag was omdat ik kennelijk haar programma in de war schopte. Na elkaar staand verkend te hebben heb ik haar op bed gelegd waarna ik haar heerlijk uitgebreid tussen haar benen heb verwend waarna ik kleine geile kreuntjes ten gehore kreeg. Vervolgens gevraagd om op haar knietjes te komen waarna ze een condoom tevoorschijn toverde en erom heen wilde doen. Nadat ik daar wat van zei slokte ze mijn inmiddels keiharde pik zonder condoom gulzig op. Haar pijpkunsten zijn prima; strak, diep en met het juiste tempo. Terwijl ik haar lange haren vasthield en ik haar in de spiegel me zag pijpen werd ik nog geiler en begon haar aan te moedigen om me te deepthroaten wat ze probeerde op te volgen. Lang en diep hield ze het niet vol en begon wat tegen te stribbelen dus haar gevraagd om doggy op bed plaats te nemen. Even het reeds klaarstaande condoom eromheen gedaan waarna ik staand naast het bed haar heerlijk van achteren keihard heb genomen terwijl ik naar haar kreunende gezicht in het bed keek. Ze beweegt zelf ook gewillig soepeltjes mee met haar prachtige kont en flexibele zongebruinde lichaam en ging goed tekeer terwijl ik haar stevig vasthield. Na een tijdje kirde ze al dat ik moest komen dus ben ik op bed gaan liggen, even nog standje 69 waarna ze op turbostand ging trekken. Ik vroeg haar me klaar te pijpen wat ze met lichte tegenzin deed maar toen ik zei dat ik op tijd zou aangeven wanneer ik zou komen ging ze weer gewillig slurpend tekeer. Na het klaarkomseintje kreeg ze alsnog een paar zaadcellen in haar mond waarbij ze een vies gezicht erbij trok en gelijk de keukenrol pakte om de boel schoon te maken. Terwijl ik nog aan het bijkomen was met mijn hart bonzend in mijn keel kreeg ik gelijk te horen om naar de badkamer te gaan maar zei dat ik nog even op adem wilde komen waar ze lachend op reageerde en zelf alvast naar de badkamer ging. Uiteindelijk maar snel opgestaan, opgefrist, aangekleed en nog even nagepraat; ze blijft nog tot begin juni rondtoeren in Nederland zei ze. Ik merkte dat ze het kort wilde houden dus maar snel aanstalten gemaakt voor vertrek en na een klein kusje met een grote grijns weer vertrokken.

Kortom: supermooie, goedverzorgde, strakke, knappe en gewillige Thaise dame. Een kleine klokkijkertje die de vaart goed erin houdt maar zich wel laat afremmen en sturen door de klant. Voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan