WHEM (H)Elena, Wadenooijen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze werkt daar echt al heel lang. Miss wel al 10 jaar of langer. Heb haar ooit gezien bij voorstelrondje. Niet voor haar gekozen omdat ik het gevoel had dat het geen super date zou worden. Ook het feit dat er nooit recensies zijn geweest zegt miss iets.
 
Ik ben wel bij haar geweest. Ga zeker niet nog een keer terug. Bijna alles was haar te veel, had stijve nek en kon daardoor bijna geen standje doen. Pijpen was ook maar 1 *
Sinds Kim en Vicky daar weg zijn is het helaas niet veel meer .
 
Kim is gestopt zoals al 100 keer geschreven.
Tara werkt bij tmt in Den Bosch
Jasmin kan beter stoppen maar zou bij a15 Gorinchem kunnen werken.
Eva heb ik nog wel eens op kinky gezien dacht onder een andere naam.
 
Kim is gestopt zoals al 100 keer geschreven.
Tara werkt bij tmt in Den Bosch
Jasmin kan beter stoppen maar zou bij a15 Gorinchem kunnen werken.
Eva heb ik nog wel eens op kinky gezien dacht onder een andere naam.
Mocht je een linkje hebben wat naar Eva toe verwijst dan zie ik dat graag. Dank je wel 😁
 
Jammer dat er niet iets meer bekend is over Helena. Paar maanden terug kort contact met d'r via Wa, was erg kort(af) maar zeker niet alleszeggend wat mijn ervaringen betreft. Echter past de reactie over het bezoek met haar wel een beetje bij haar reactie naar mij onlangs. 🥴

Vooral vanwege de goeie foto's dat het mij de aandacht terecht maar vindt het risico op teleurstelling te groot vanaf Den Haag naar Den Bosch.
 
Heb Helena een jaar geleden ofzo bezocht bij 119Prive in Wadenoijen dat sinds afgelopen zomer gestopt is. Vond haar wel aardig met een grappig Vlaams Russisch accent. De service was ok maar niet bijzonder. Ze was ook wel een stuk dikker dan op de foto´s toen. Ik adviseer om niet de moeite nemen om er ver voor te reizen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan