Algemeen Haarlem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft er ervaring met de blonde dame in het Poortje? Ze zit in de achterste kamer naast de "bioscoop". Ze heeft vaak sm achtingen pakjes aan en heeft wat speelgoed op de kruk voor de deur klaar staan.
 
Wie heeft er ervaring met de blonde dame in het Poortje? Ze zit in de achterste kamer naast de "bioscoop". Ze heeft vaak sm achtingen pakjes aan en heeft wat speelgoed op de kruk voor de deur klaar staan.
Ik liep een keer langs haar raam, en ze doet de deur open en zegt uit het niets € 100,- euro! Ik moest lachen om wat ze zei, en ze reageerde " Ik mag toch zelf weten wat ik voor mijn kut vraag". Ik zei, succes! En liep lachend weg! Wat een grappenmaakster! Komt arrogant over terwijl ik in de passage eigenlijk wat rond keek of er iets geils zat! Wat een weggooier dit wijf!
 
Ik werk sinds binnenkort dichtbij Haarlem en wil daarom eens een rondje maken door de stad. Enig idee hoeveel dames er op dit moment nog actief zijn en ook daadwerkelijk een kamer huren?
 
hallo allen,
Ik zit er over te denken om volgende week misschien een bezoekje te brengen aan het begijnhof. Misschien is het een stomme vraag, maar zijn er ook vrouwen aanwezig met grote borsten? Iets met cup D ofzoiets
Op donderdag, vrijdag en zondag staat Veronica op Begijnhof 26R. Is een leuke korte dame met een mooie volle komt en grote borsten. Praat goed Nederland voor een Dominicaanse.
 
Schijnt sinds kort ook een dame te werken die voorheen in Alkmaar stond.
Een bulgaarse 25-30jr, zwart lang haar en ook behoorlijke borsten.
Ik weet alleen niet precies waar ze staat..
 
Hoi! Ik woon al een tijdje in Haarlem, maar ben nieuw hier.
Vandaag (zondag) rond het middaguur was ik in Het Poortje, en ik zag een wat welgevormde dame in kamer 14. Ze had schouderlang haar en een warme glimlach, maar ik had geen tijd om naar binnen te gaan. Kent iemand haar en de tijden dat ze er is?
 
Hoi! Ik woon al een tijdje in Haarlem, maar ben nieuw hier.
Vandaag (zondag) rond het middaguur was ik in Het Poortje, en ik zag een wat welgevormde dame in kamer 14. Ze had schouderlang haar en een warme glimlach, maar ik had geen tijd om naar binnen te gaan. Kent iemand haar en de tijden dat ze er is?
Zou misschien de Roemeense Anna kunnen zijn, ik heb haar wel eens bezocht en een fijne herinneringen aan over gehouden.
 
Heb heel toevallig Luci Lux net een berichtje gestuurd. Ik bezocht haar af en toe in Alkmaar. Ze had daar een heel lief sm studiotje op een zolder boven haar kamer op de Achterdam. Daarna is ze naar den Haag gegaan, en nu ontvangt ze in Haarlem.
Ze heeft geen sm ruimte maar heeft wel haar speelgoed mee verhuist.
Ze is echt de moeite waard!
Ik heb niet gevraagd waar ze precies zit.
 
wie is die dame die op begijnhof nr. 23 zit? Ze heeft donker haar en redelijk dikke tieten.
Overigens om het poortje binnen te kunnen, moet je die €2 betalen, is dit alleen cash of kun je ook pinnen?

Verder was het wel een dooie boel daar. 't Steegje was dicht en bij de Rode Lantaarn hing een papiertje dat er geen dames meer waren
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan