Haddy (85) bekommert zich om sekswerkers in Den Haag: 'Het zullen je dochters zijn‘

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan me ook niet voorstellen dat als álle mannen je respectloos behandelen en als gebruiksvoorwerp zien, je dit werk jaren volhoudt. Dus ik denk, en hoop 🙏 dat het allemaal wel meevalt. De dames kunnen klanten natuurlijk ook afwijzen. Had het hier tijd terug met een vaste dame over, en zij zei me dit ook zeker te doen. Klanten die bij haar onrespectvol zijn, kunnen het een volgende keer vergeten. En gelijk heeft ze!
Ken je de macht van geld?
Stelletje hypocrieten hier, vinden zichzelf allemaal respectvol en bla bla bla. Maar respecteren niet de mening/standpunt van iemand anders.
De enige reden dat de vrouwen dit werk doen is om te kunnen overleven...

Stelletje hypocrieten hier, vinden zichzelf allemaal respectvol en bla bla bla. Maar respecteren niet de mening/standpunt van iemand anders.
Om te kunnen overleven? Dacht ik niet. Als het om het pure minimum gaat: water en net genoeg voedsel om niet te sterven, dan klopt dat niet.

De dames kunnen door dit werk een goed leven leiden - in vaak hun land van herkomst

Ik denk dat het lastiger voor een dame is, als ze om wat voor reden ook, niet of niet meer populair is. Ze zitten er om wat te verdienen, dus kan me voorstellen dat je dan wel eens een grens overschrijdt.

Maar een dame die er leuk uitziet en goede service geeft, en waarnaar klanten terugkeren. Die dame hoeft dan toch niet per se op een rustige dag die vervelende vent die ze liever niet ziet dan toch te ontvangen?

@knotsen niet allemaal er zijn dames die helaas uitgebuit worden door pooiers en er zijn ook dames die sex voor geld heerlijk vinden, dus niet alles over dezelfde kam scheren.

Om te kunnen overleven? Dacht ik niet. Als het om het pure minimum gaat: water en net genoeg voedsel om niet te sterven, dan klopt dat niet.

De dames kunnen door dit werk een goed leven leiden - in vaak hun land van herkomst
Ja dat dus, ze starten hiermee als noodzaak om te kunnen (over)leven, maar dan neemt de macht van het geld het over en zullen ze dit moeten blijven doen om aan hun (steeds hogere) standaarden te kunnen voldoen.

Ja dat dus, ze starten hiermee als noodzaak om te kunnen (over)leven, maar dan neemt de macht van het geld het over en zullen ze dit moeten blijven doen om aan hun (steeds hogere) standaarden te kunnen voldoen.
Ik ben het eens met het laatste gedeelte van je alinea maar zelfs het begin is denk ik niet om te kunnen overleven en met overleven bedoel ik letterlijk wat dat woord betekent. Ze hebben immers geld om naar NL te komen, de kamer te huren etc. Ik denk dat ze het eerder doen om een bepaalde levensstijl te behouden en verbeteren.

Maar speelt dit niet overal, en ook in andere banen? Zijn ook Nederlandse/Belgische mannen die op gegeven moment in een goedbetaalde baan terechtkomen. Dan koop je een groot en duurder huis, je vrouw/vriendin is ook "duur in onderhoud", er wordt een grote auto aangeschaft. Dan komt een flink stuk later het besef het eigenlijk wat rustiger aan te willen doen. Maar is lastig, rustig aandoen kan wel, maar dan in een andere functie waarbij je minder verdient. En je hebt dat leven met die vrouw aan je zijde, dat huis, die wagen...

Ja en dat snap ik echt. Het is compleet normaal om het beste voor jezelf te willen. Maar om nou te zeggen dat de dvps dit doen om te overleven, is naar mn mening volledig onjuist. Wel om een bepaalde lifestyle te onderhouden en/ of te verbeteren.

Puur overleven kun je natuurlijk ook wel doen door in een distributiecentrum te gaan werken. Of ergens in de kassen. Dan verdien je ook genoeg om niet dood te gaan van de honger.

Maar speelt dit niet overal, en ook in andere banen? Zijn ook Nederlandse/Belgische mannen die op gegeven moment in een goedbetaalde baan terechtkomen. Dan koop je een groot en duurder huis, je vrouw/vriendin is ook "duur in onderhoud", er wordt een grote auto aangeschaft. Dan komt een flink stuk later het besef het eigenlijk wat rustiger aan te willen doen. Maar is lastig, rustig aandoen kan wel, maar dan in een andere functie waarbij je minder verdient. En je hebt dat leven met die vrouw aan je zijde, dat huis, die wagen...
Het geld is voor de dames heel verleidelijk de meesten kunnen simpelweg niet meer stoppen. Seks met vreemde mannen wordt op den duur ook als mormaal beschouwt. Het geld en de seks kunnen beide een verslavende werking op de vrouwen hebben waardoor stoppen geen optie meer is.

Het geld is voor de dames heel verleidelijk de meesten kunnen simpelweg niet meer stoppen. Seks met vreemde mannen wordt op den duur ook als mormaal beschouwt. Het geld en de seks kunnen beide een verslavende werking op de vrouwen hebben waardoor stoppen geen optie meer is.
Ja precies! Ze zijn er gewoon aan gewend en volgens mij geeft het hun zelfvertrouwen ook een boost als er mannen zijn die hun betalen voor seks, wat dat betekent dat ze er mogen zijn. Dit denk ik zelf namelijk vaak als ik het glimlachje zie op het moment dat ik bij een dvp binnenstap

Juist want denk eens na, een goeddraaiende dvp maakt zeker 20 klanten per dag wat €1000,- omzet is voor op 1 dag. Als ze een normale baan aanneemt, dan maakt ze 3000 bruto per maand in een goede situatie. Nou dan is de keuze snel gemaakt, vooral als je afwerkseks aanbiedt

Zijn wel dames die het slim aanpakken hoor. Ken er een die heeft een mooi appartement in haar thuisland gekocht, en mooi ingericht. Niet gek als je dertiger bent, en je hebt je eigen woning én deze is afbetaald.

Dan hoor ik ook van dames dat ze bezig zijn met appartementen in bv Spanje/Dubai. Dit lijkt me ergens ook wel goed oppassen!

Dus is niet zo dat ze allemaal het geld erdoorheen jagen.

Ja tijdje terug stond de vvd met de d66 toch ook te demonstreren voor doublet dat vrouwen hun lichaam daar verkopen voor 35 euro. Belachelijk! Ze moeten respect tonen voor het oudste beroep ter wereld en hun eens goede arbeidsvoorwaarden geven zoals ze in Belgie ook doen.

Ik lees ook dat veel mannen hier in relaties zitten en ik durf dan best te stellen dat ze niet zouden wandelen als de dames 1x per week zouden seksen met hun man. Als oudere dames moet je de jongere getrouwde dames daar in ondersteunen dan dit soort belachelijke artikelen
Die partijen willen dat mooie straatje in de binnenstad een andere bestemming geven. Dat zijn geen vervallen achterbuurten meer waar toch weinig mensen wilden wonen. En de huizen erom heen worden misschien wel een kwart meer waard. Hypocriet, de dames moeten gewoon weg en ze sturen ze het bos in. Een nieuwe plek komt er niet en dat kunnen ze best wel weten

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan