WHEM Haifa/Maroua, Amsterdam (vh Den Haag)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
263
26/12/21
162
8
Hallo allemaal heeft er iemand ervaring met Haifa uit den haag? 21 jaar oud, Libanees van afkomst en ontvangt met/zonder hoofddoek?

Ze staat op kinky met redelijke prijzen iemand ervaring?

 
Marokkaans/Arabisch+ taalgebruik als tijgertje etc. = grote kans op oplichting.
Ik kan me trouwens exact deze tekst/opbouw ook herinneren van een ander adv van sexjobs, geen goed teken.
Eagle99 bedankt voor de reactie. Ik laat het hier bij ik ga het risico niet nemen met zo'n terugkoppeling en de prijzen die de dame hanteerd. Altijd lastig om afspraken te maken met arabisch dames.
 
Ik heb dezelfde interesse als Michel851.
Ik was even benieuwd, hierboven wordt gesproken over oplichting, waar moet ik dan aan denken?
Want als het wellicht een mindere date/minder knap is of iets dergelijks waag ik die gok wel.
 
1 belachelijke prijs
2 totaal niet dezelfde dame als op de foto
3 ze vraagt om een vooruitbetaling en licht je op
4 ze wil videobellen en zal midddels een screenshot of je naam je willen afpersen
5 in zeer uitzonderlijke gevallen gaan ze je kenteken scannen of wachten je in het huis mannen op

Categorie 3 en 4 is weer een ander level en 5 al helemaal, maar komt voor.
Als je toch al de gok wil wagen doe het via een anonieme telefoon zonder je naam te vermelden, via whatsapp en doe niet aan (video)bellen.
Van mij mag je de gok erop wagen en hier het resultaat posten (ben benieuwd). Maar een dame dat er zo goed uitziet was allang bekend en had meerdere reviews. Logisch boerenverstand.

Maar oplichters creeeren ook bewust deze profielen he. Het wemelt van zuid-amerikaanse en slavische dames op kinky. Maar een nls-sprekend curvy exotisch arabische dame is juist erg origineel en gewild. Daar spelen ze juist op in. Is ook geen toeval dat jullie de gok erop willen wagen, dat lokken ze juist uit.

Als je een beetje hersens gebruikt kan je trouwens ook begrijpen dat die tekst is geschreven door een laag opgeleid man. Een 21-jarig studente gaat geen taalgebruikt als dikke pijplippen, grote billen heen en weer zwiepen etc. gebruiken. Dat is ook een alarmsignaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap trouwens wel waar de nieuwsgierigheid vandaan komt. Ben zelf ook enorm gesteld op curvy girls, ook Arabische/Marokkaanse.
Heerlijk om zo'n Marokkaans/Arabisch dame te zien in de stad met brede heupen, een giga-dikke reet dat heerlijk naar achteren uitsteekt en alle kanten op zwiept bij het lopen door haar veel te strakke leggings, heerlijk gewoon.
Maar wandel inmiddels lang genoeg om te weten dat Arabische dames nauwelijks in dit vak zitten. En als ze er al zitten is de kans dat het een dame met zo'n type lichaam is klein. En als ze zo'n lichaam heeft zou ze al zo populair zijn dat ze inmiddels alleen voor prive-klanten werkt of inmiddels gerenommeerd genoeg is dat ze bekend is.
De dame op de foto's zal vast bestaan. Je ziet ook dat de foto volgens mij in Rotterdam genomen is, Erasmusbrug is te zien (doen ze bewust).
Maar de kans is denk ik vrij groot dat dit een stel Marokkaanse afzetters zijn die een vriendin hebben gevraagd en dik betaald voor wat foto's.
Ik zie het nog steeds absoluut niet gebeuren dat je de dame die je op de foto ziet zal ontmoeten.
 
1 belachelijke prijs
2 totaal niet dezelfde dame als op de foto
3 ze vraagt om een vooruitbetaling en licht je op
4 ze wil videobellen en zal midddels een screenshot of je naam je willen afpersen
5 in zeer uitzonderlijke gevallen gaan ze je kenteken scannen of wachten je in het huis mannen op
Bedankt voor de uitleg!
1 en 2 heb ik zelf de keuze. 3 is een bekende en heb ooit 1x die fout gemaakt en nooit meer.
4 kende ik nog niet, dat is wel even schrikken, dat is juist mijn manier van fakechecken zeg maar.
5 Is degene waar ik het meest bang voor ben, bij dit soort advertenties, dat je ergens komt en je wordt opgewacht omdat ze weten dat je 200 euro cash bij je hebt.

Ik heb met mijn smaak (Arabisch/midden oosters) het nogal lastig met deze hobby, nog nog geen betrouwbare Marokkaanse dvp gevonden. Tips zijn welkom :)
 
Kom op mannen, dit is de geilste advertentie die op kinky staat. Is er echt niemand die langs is geweest en een ervaring deelt?

Als ik voor 15 maart geen recensie lees rijd ik zelf naar Amsterdam en neuk ik die meid ondersteboven!
Daviddavidson, goed plan als je maar een recensie achterlaat en haar niet helemaal kapot N…! Zodat wij er ook nog van kunnen genieten 😉
 
Had maandag zoals beloofd contact gelegd, een beetje met tegenzin omdat ik een dag daarvoor Karina snoeihard anaal heb genomen en ze al m'n geilheid uit m'n lul heeft gezogen maar goed, belofte maakt schuld.

Ik vroeg Haifa of ze tijd had voor een uurtje en of ik dr anaal mocht nemen, gaf ze aan geen anaal te doen. Vond ik geen probleem aangezien ik wou weten of zij een faker was. Vervolgens vroeg ik naar haar adres en zei ze; Amsterdam-west. Daarna vroeg ik om een straatnaam en kreeg ik geen reactie meer. Heb geen hoop meer in deze dame.
 
Ik ben denk ik twee weken geleden geweest, en ik kan jullie melden dat het geen scam is. (niet helemaal) Ja het is de dame van de foto's en je wordt niet eenmaal binnen afgeperst, maar ze is geen Marokkaanse/Libanese zoals ze zich voordoet. (Oost europees, ik gok bulgaars) Ze heeft wel de enorme reet die je op de foto's kan zien maar het gezicht is voor mij niet per se "knap". Voor mij dus ook om die reden niet voor herhaling vatbaar, omdat er ook veel knappere dames zijn voor die prijs. Daarintegen heb ik wel echt genoten van die dikke reet van der, als ze je pijpt twerkt ze zachtjes der billen en heeft ze een spiegel staan tegenover het bed staan met een prachtig uitzicht.
 
Ik ben denk ik twee weken geleden geweest, en ik kan jullie melden dat het geen scam is. (niet helemaal) Ja het is de dame van de foto's en je wordt niet eenmaal binnen afgeperst, maar ze is geen Marokkaanse/Libanese zoals ze zich voordoet. (Oost europees, ik gok bulgaars) Ze heeft wel de enorme reet die je op de foto's kan zien maar het gezicht is voor mij niet per se "knap". Voor mij dus ook om die reden niet voor herhaling vatbaar, omdat er ook veel knappere dames zijn voor die prijs. Daarintegen heb ik wel echt genoten van die dikke reet van der, als ze je pijpt twerkt ze zachtjes der billen en heeft ze een spiegel staan tegenover het bed staan met een prachtig uitzicht.
Uhm volgens mij is ze gewoon Libanees hoor. Ze kan wel gewoon Arabisch.
 
Ik ben geweest. Kan bevestigen dat ze echt is. Verdien er niets aan om dit te zeggen. Gewoon de waarheid. Jij met je 850 posts en psuedo intellect zit alleen maar te posten en dingen te beweren op grond van precies niks. Niet gelukt af te spreken? Moet fake zijn!
 
Dus ze is echt een Arabische dame en haar lichaam en billen zijn echt?
Ja en Ja. Ik denk dat ze voornamelijk in de avond ontvangt. Dus ik zou het dan proberen. Marokkaans is ze zeker niet. Arabisch wel. Spreekt gebrekkig Nederlands en Engels. Zo'n mooie kop heeft ze niet. Voor een jonge dame, al best wel wat gedaan aan haar gezicht maar ze is zeker niet lelijk.
 
Ja en Ja. Ik denk dat ze voornamelijk in de avond ontvangt. Dus ik zou het dan proberen. Marokkaans is ze zeker niet. Arabisch wel. Spreekt gebrekkig Nederlands en Engels. Zo'n mooie kop heeft ze niet. Voor een jonge dame, al best wel wat gedaan aan haar gezicht maar ze is zeker niet lelijk.
Ik wou haar in het begin bezoeken maar de prijzen weerhouden mij om haar te bezoeken. Ik moet Eagle99 gelijk geven 2 recensies is wel magertjes deze dame adverterteerd al een tijdje ze had veel meer recensies moeten hebben zeker voor iemand met haar uiterlijk. Begrijp me niet verkeerd maar ik vertrouw het niet.
 
Je hebt hier twee recensies. En nee, ondanks wat de leugenaar @Eagle99 beweerd, ik heb meer posts in andere topics en niet een account aangemaakt alleen om te beweren dat deze advertentie echt is. Twee kliks op mijn profiel en dat kun je gewoon zien en jij kiest ervoor om de waanzin van zo'n gekkie te geloven? Prima. Doe je ding.

Vind je het zelf niet vreemd dan dat je het zo gek vindt dat er zo weinig tot geen recensies zijn op zo'n lang lopende advertentie en dan ook vanwege de hoge prijs jezelf weerhoudt haar te bezoeken? Ik denk dat de meeste mensen die dvp's met zo'n hoge bedrag bezoeken en de geld hebben om dat zomaar te kunnen betalen, niet de gemiddelde girlsreview forumlid is.
 
Ja en Ja. Ik denk dat ze voornamelijk in de avond ontvangt. Dus ik zou het dan proberen. Marokkaans is ze zeker niet. Arabisch wel. Spreekt gebrekkig Nederlands en Engels. Zo'n mooie kop heeft ze niet. Voor een jonge dame, al best wel wat gedaan aan haar gezicht maar ze is zeker niet lelijk.
Volgens mij is der reet ook niet echt maar enhanced met een bbl. Ze vertelde namelijk dat ze Marokkaanse vrouwen mooie billen vind hebben en dat ze nog groter/ronder wil laten maken bij de. Chirurg.

En even over de discussie over mijn betrouwbaarheid, het klopt dat ik m'n account net pas heb gemaakt de reden is dat ik dit forum simpelweg net pas ken. Ik ben een casual wandelaar (lees 1 keer in de maand) en ik ben zelf van Marokkaanse afkomst dus spreek een aardig woordje Arabisch.
 
Spreek je zelf ook Arabisch ? Toen ik haar namelijk iets vroeg in het Arabisch kon ze geen antwoord geven…
Kan misschien een verschil tussen dialect zijn? Syrisch-Libanees dialect is denk toch anders dan Marokkaans. Misschien dat ze het niet helemaal begreep? Soms kon ze ook geen antwoord geven op een gewoon nederlands/engelse vraag. Maar ik kreeg wel degelijk het idee dat ze Arabisch was. Heeft best veel kleding uit het cultuur, gebruikte de taal wel eens (soms op een niet zo'n aardige manier 😂).
 
Ik ben denk ik twee weken geleden geweest, en ik kan jullie melden dat het geen scam is. (niet helemaal) Ja het is de dame van de foto's en je wordt niet eenmaal binnen afgeperst, maar ze is geen Marokkaanse/Libanese zoals ze zich voordoet. (Oost europees, ik gok bulgaars) Ze heeft wel de enorme reet die je op de foto's kan zien maar het gezicht is voor mij niet per se "knap". Voor mij dus ook om die reden niet voor herhaling vatbaar, omdat er ook veel knappere dames zijn voor die prijs. Daarintegen heb ik wel echt genoten van die dikke reet van der, als ze je pijpt twerkt ze zachtjes der billen en heeft ze een spiegel staan tegenover het bed staan met een prachtig uitzicht.
Klopt leeftijd wel denk je (22 volgens haar advertentie) ?
 
Klopt leeftijd wel denk je (22 volgens haar advertentie) ?
Ik denk dat ze wel in de 20 is ja. Maar zoals ik eerder aangaf haar gezicht was echt niet m'n ding dus heb meer gefocust op haar kont in dat uurtje dat ik er was. Haar lippen zijn in ieder geval opgespoten en ze ziet er redelijk jong uit.

Ik geloof nog steeds niet dat ze Arabisch is, maar dat heeft de pret niet bedorven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan