WHEM Hajar, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussylicker

Stamgast
Forumpionier
393
30/06/21
395
12
Deze dame keert regelmatig terug op kinky.nl. Is een paar keer veranderd van naam, telefoonnummer en zelfs afkomst. Meestal geen goed teken, maar hoeft natuurlijk niet. Wel een knappe verschijning. Kan me geen recensies over haar herinneren.
 
Ze is echt Marokkaans. Heb het idee dat ze op enkele foto's bij haar Kinky profiel gekleurde contactlenzen draagt waardoor ze daarop minder Marokkaans oogt. Leuke, aantrekkelijke, en slimme dame. Helaas had ze moeite met het formaat van mijn geslacht waardoor we, na drie standjes te hebben geprobeerd, het moesten houden bij pijpen en handwerk.
 
Ze is echt Marokkaans. Heb het idee dat ze op enkele foto's bij haar Kinky profiel gekleurde contactlenzen draagt waardoor ze daarop minder Marokkaans oogt. Leuke, aantrekkelijke, en slimme dame. Helaas had ze moeite met het formaat van mijn geslacht waardoor we, na drie standjes te hebben geprobeerd, het moesten houden bij pijpen en handwerk.
Ga je nog een recensie plaatsen ? Sharing is caring. ☺️
 
Ze is inderdaad echt Marokkaans. Ik heb het idee dat sommige mensen hun idee van etniciteit te veel laten afhangen van de beperkte aantallen mensen die ze op straat tegenkomen of met makeup in de media zien.
Er is echt geen Zuid Amerikaans kenmerk aan deze vrouw te vinden.

Ben er jaren geleden geweest en vond het voor die prijs destijds erg beperkt. Ze vroeg toen hetzelfde als nu terwijl de gangbare uurprijs toen toch al gauw 100 euro minder was, maar dat lijkt wel vaker de Marokkaanse trend te zijn. Helaas is het al best lang geleden dus zijn de details me een beetje ontschoten.

Ze is er weer, vandaar dat ik even kwam kijken of het inmiddels beter is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan