Handelingen-fotografie-filmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdje geleden nog wat filmpjes mogen maken bij Alice toen ze in Amsterdam
https://www.kinky.nl/advertenties/8277211-alice
Was allemaal we okey, mooie meid met lekker lichaam.
Alleen dat bed waar ze toen op ontving was een drama, dat was wat minder.

Heeft iemand misschien nog een leuke tip voor mij.
Ik hoop dat Simone weer eens terug komt, heb nog wel eens contact met haar maar ze kan geen ontvangstplek in Nederland vinden begreep ik.
Slanke vrouw met een beetje leuke (natuurlijke) borsten hebben de voorkeur......
 
Tijdje geleden nog wat filmpjes mogen maken bij Alice toen ze in Amsterdam
https://www.kinky.nl/advertenties/8277211-alice
Was allemaal we okey, mooie meid met lekker lichaam.
Alleen dat bed waar ze toen op ontving was een drama, dat was wat minder.

Heeft iemand misschien nog een leuke tip voor mij.
Ik hoop dat Simone weer eens terug komt, heb nog wel eens contact met haar maar ze kan geen ontvangstplek in Nederland vinden begreep ik.
Slanke vrouw met een beetje leuke (natuurlijke) borsten hebben de voorkeur......



Wellicht is Maddy iets voor je?

Ze laat filmen ook toe.

Moet je wel snel zijn, want ze gaat binnenkort weg.
 
Er is geen actieve link van want ze is niet in Nederland.

Ik hoop ook dat ze nog een keer deze kant opkomt.
Had haar nog wel eens gesproken maar ze had moeite om een geschikte ontvangst plek te vinden in NL helaas.
 
Beste, mensen bij sommige dames staat op advertentie film of foto extra 50 euro wat bedoelen ze daarmee? Dat je je eigen mag filmen tijdens seks ik zou dat graag willen meemaken heeft er iemand ervaringen alvast bedankt
 
https://www.kinky.nl/advertenties/1447079-dayana

Bij deze dame in Zaandam heb ik ook wat filmpjes mogen maken tijdens de date.
Het staat niet bij haar mogelijkheden en ik heb het niet vooraf op de app gevraagd.
Toen ik op haar kamer was vroeg ze in eerste instantie €100 extra maar had dat weten te reduceren naar €50 extra.
De date zelf was eerlijk gezegd niet echt top.
Ze deed toch vrij moeilijk over dat filmen na een tijdje.
En eigenlijk was "alles" snel lastig en vermoeiend voor haar....
Maar ze heeft best leuke borsten.
 
Een beetje anders dan de berichten hierboven, ik ben een erotische fotograaf. Over twee weken ga ik werken met een hardcore model (30 jaar, 180 cm, 75 kg, B-cup, bruin haar) in een hotel in Amsterdam en wilde kijken of iemand geïnteresseerd zou zijn om een seksscène met haar op te nemen. De kosten bedragen 250,- voor 1 uur. Er zijn wat extra's mogelijk, alles met een condoom.
 
Laatst bewerkt:
Een beetje anders dan de berichten hierboven, ik ben een erotische fotograaf. Over twee weken ga ik werken met een hardcore model (30 jaar, 180 cm, 75 kg, B-cup, bruin haar) in een hotel in Amsterdam en wilde kijken of iemand geïnteresseerd zou zijn om een seksscène met haar op te nemen. De kosten bedragen 250,- voor 1 uur. Er zijn wat extra's mogelijk, alles met een condoom.
betalen om te worden gefotografeerd???/ je mag eerder geld toegeven
 
Terug
Bovenaan Onderaan