Heb een sessie gehad met de mooie Bagheera die een paar dagen in Amsterdam was. Op haar oudere foto's lijkt ze nog iets forser, maar ze is inmiddels behoorlijk afgetraind met een mooi atletisch lichaam. Mooie dame om te zien, relatief klein van stuk (1m65).
Met het worstelen heeft ze me gedomineerd van begin tot eind, ik heb zelf geen vechtsportkennis en ben meer het type lompe kracht (waar ik in dit soort sessies ook niet heel veel aan heb omdat het niet de bedoeling is dat ik de dame blesseer) en heb dan ook veel moeite met dit soort snelle behendige dames. Ze is ook heerlijk dominant en lijkt er van te genieten om je even goed in te wrijven dat ze de baas over je is. Heeft ook geen moeite je even goed pijn te doen (als je dat wil) en gooit ook graag haar borsten in de strijd, al doet ze verder niet aan erotiek.
Ze zei Amsterdam een geweldige stad te vinden en komt zeker nog terug, als je van dominante, sterke, worstelende vrouwen houdt kan ik haar van harte aanbevelen eens te bezoeken.
Edit, nog een linkje naar haar profiel bij SessionGirls:
https://sessiongirls.com/bagheera/