Recensie Hannah Gold, Aalter 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger nog een paar keer mee afgesproken in Ptitamie, maar dat is al meer dan 10jaar geleden. Toen nog een jonge en frisse verschijning, was echt een toppertje. Nadien is de sterrenstatus wat teveel naar haar hoofdje gestegen... Jammer, maar lijkt mij wel hopeloos nu.
Ik ook toen was haar naam sensual lana was een toppertje is nu 36 in plaats van 28 jaar 😉
 
Ik heb reeds 2 x een leuke aangename date gehad bij Kim in haar huis in Oost vlaanderen na het lezen van deze recenties viel mijn mond open want ik heb totaal geen slechte ervaring met haar in tegen deel ik ken niemand die zo gedreven en vriendelijk is en mij respecteert als mens ik heb redelijk wat gewandeld reeds in mijn leven. Schipperskwartier. Glazen straatje in Gent enz helaas niet al deze dates waren een succes soms heb je een klik soms niet met Kim had ik dat direct. Van het eerste contact via sms toen ik aankwam in haar huis lekker gezellig en familiaal een huis waar er word in geleefd en waar je warmte voelt vind ik zeer belangrijk ik werd welgekomen ontvangen en ik kreeg een kus en zeer belangrijk ik ben blij je terug te zien zei ze me de tweede keer ik Kim zag en ja ik zag terug een aangename lieve en zeer mooie jonge verzorgde vrouw voor mij niet een afgeleefde vrouw wat respect mag wel niet vergeten een mens kan eens een slechte dag hebben of een slechte periode ook Kim is een vrouw met gevoelens en Kim is moeder van 1 of 2 kinderen ik denk dat er veel vrouwen zouden stuk jarloes zijn en graag haar figuur zouden willen hebben tevens liet ze vallen dat ze fitness leraar is tevens beste heren kijk eens wat er naast u in bed ligt voor velen van ons geval ligt er helaas niets naast ons. Over prijs kan je ook argumenteren Kim stelt een prijs op vind je dat Oke betaal dat dan is het te veel loop verder tevens beste heren ik had zelf een dik probleem zoals jullie weten is ze een onley fans ster en heeft ze meegedaan in een film bij Elise van Vlaanderen dat brengt wat prestatie stress mee natuurlijk ze is zeer op merkzaam want ze stopte met wat ze aan het doen was beneden kwam naar mijn gezicht kuste me en zei direct ik ben Kim een gewoon meisje uit regio Gent. Vergeet wat je gezien hebt jij en ik de rest telt niet mee na ons leuk avontuur lekker gekust nog mij verfrissend en met een goed gevoel vertrokken naar huis .
 
Deze week, terug eens afgesproken met Hanne .
Deze keer in de Trianon in Gent voor 1H . Voor mij de eerste keer ik daar naar toe ben geweest ,Hanne had de kamer gereserveerd op haar echte naam. We hadden afgesproken dat zij een seintje ging geven , wanneer ik kon vertrekken want ze had nog wat werk te doen , ze vroeg aan mij hoe lang het rijden was voor mij , +- 45 min moest ik rijden ik kreeg een een vriendelijke sms , dat ik gerust kon aan zetten naar Gent en haar een smsje moest sturen als ik er was, ze was reeds onderweg . Toen ik om 19.45 H ter terplaatse was en het hotel had betaald , Kwam Hanne na 10 min de kamer binnen gewandeld het was een leuk terug zien , eens gebeld naar de room service , allebij iets besteld. En Zoals vermeld op redlights hebben we zeker een 15 tal minuten gesproken en ondertussen gekust ... Dan , vroeg ze ben jij al onder de douche geweest sprak me aan met mijn naam , Ik zeg nog niet hier, ga jij maar eerst ik ben eerst onder de douche geweest zalig, warm water , ik was klaar zei ze me leg je ondertussen in bed leg je op je buik ik kom straks dan is Hanne vlug nog onder de douche gegaan en nog zonder ik het besefte kreeg ik de beste body op body massage, wat kan zij masseren zeg ,ondertussen bleven we spreken en genieten van elkaars aanwezigheid , ik mocht me draaien, ik kreeg ook een lekkere massage beneden toen vroeg ik haar of ze graag beneden werd verwend, jazeker maar ik ben daar zeer gevoelig dus ik was zeer, respectvol en voorzichtig en ze genoot en dat vind ik enorm belangrijk ,we hadden dan nadien nog allebei zeer hevige en lekkere seks en hebben nadien, nog wat na gesproken in bed gekust en geknuffeld binnenkort kijken ,we om een een sauna bezoek te maken samen Hanne is een leuke spontane meid die tevens het jammer vond hoe ik werd behandeld door mede "collega's" prijs is prijs ik betaal graag deze prijs aan Hanne want ik heb een enorm goed en warm gevoel bij haar tevens onze date heeft langer geduurd dan 1h ... Ik was 1H15 bij haar en 1h20 was ik in mijn camionette. en wie stond er nog te wachten in haar camionette met haar raam open Hanne voor mij nog een Kus te geven voor ze vertrok dusja behandel Hanne met respect en je krijgt respect terug ! Ook hoog gevallen vrouw .. ster allures zijn in het hoofd gestegen enz wat ik hier al gelezen heb, echt crazy dat klopt niet een dikke nek zou niet met haar kont staan zwaaien op TikTok , en zeggen dat ze uit haar gat stinkt of anders ze is wie ze is en dat ik een toffe vrouw die graag plezier maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb gisteren een date gehad in P'titamie met Hannah Gold en was heel slechte date. Enkel de roomservice was goed….
🙄
Ai ai jammer van je centen. Het staat hier tot heel duidelijk in vorige berichten dat deze te mijden is. Veel te duur en service heel slecht.
De positieve berichten hier komen niet van mannen die weten wat een goeie Sex date is.
 
Thans in het verleden enkele keren mee afgesproken.. en zelf vrij tevreden van.
Nu ze thuis ontvangt en ze de prijzen de hoogte in gejaagd heeft vind ik het iets minder de moeite...
 
Gisteren nog eens afgesproken met Kim. Ondertussen al enkele jaren vaste klant bij haar.
Eerlijk: ik heb bij haar nog nooit een slechte ervaring gehad. Immer beleefd, goedlachs en een fijne tijd samen.
Is ze duur? Hangt van je wensen af: kan je het niet betalen, blijf er dan weg en zoek het ergens anders.
Is ze niet meer de juiste leeftijd? We worden allemaal ouder, en wat mij betreft speelt dat ook geen rol: ze is sexy, heeft een mooi figuur en knappe uitstraling.
Zoekt ze de media op? Ja, et alors? Dat is haar keuze.

Ik denk nog steeds dat als je haar met respect behandeld, je dat ook terugkrijgt. Dat heb ik de voorbije jaren mogen ondervinden. Nee, ik ben niet nieuw in het wereldje. Nee, ik krijg geen korting om dit te schrijven. Ja, ik kan vergelijken.

Enfin, ik weet waar ik naartoe moet als ik mij wil ontspannen en dat is bij Kim.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Ik ben vandaag bij Hannah geweest is een leuke gezellige vrouw we hebben eerst een beetje gepraat om mij te ontspannen toen heeft ze mij gewassen en daarna zijn we lekker bezig geweest ze heeft de tijd goed benut ik ga er vaker naartoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er ook reeds meerdere keren bij geweest bij haar thuis ze is een fijne aangename zotte maar relaxte dame. Ze heeft lekkere tattoos en een zeer warme natte poes geen te grote borsten juist perfect

Ik ga er zeker nog naar toe .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onlangs nog eens bij Kim langsgeweest. Ze ontving me in een leuke schoolgirloutfit met ontblote borsten. Heerlijk stout! We vlogen er meteen in. Teasen, pijpen, neuken.
Ik blijf het iedere keer een topervaring vinden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan