Haus Kitty, Essen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
493
02/05/23
154
22

Ik zag een hele leuke dame, genaamd Nicole op de site. Ook stond erbij dat zij "filmfreundlich" is, dus je zou mogen filmen.
Afspraak gemaakt via whatsapp, heel duidelijk vermeld dat ik zaterdag om 21u30 met haar wou afspreken.

Kledingwensen en dergelijke opgegeven en ik moest bij vertrek nog even bevestigen. Zo gezegd, zo gedaan.
Antwoord: Nicole is vandaag volgeboekt.

Pardon?

Rare gang van zaken. Heb verder geen discussie gemaakt, als dit is hoe je je zaakjes regelt, houdoe!
Heb nog wel teruggestuurd dat dit echt een toffe eerste kennismaking was met hun. Kreeg ik ook nog een bedankje op terug:rolleyes:

Benieuwd naar evt. andere ervaringen.
 

Ik zag een hele leuke dame, genaamd Nicole op de site. Ook stond erbij dat zij "filmfreundlich" is, dus je zou mogen filmen.
Afspraak gemaakt via whatsapp, heel duidelijk vermeld dat ik zaterdag om 21u30 met haar wou afspreken.

Kledingwensen en dergelijke opgegeven en ik moest bij vertrek nog even bevestigen. Zo gezegd, zo gedaan.
Antwoord: Nicole is vandaag volgeboekt.

Pardon?

Rare gang van zaken. Heb verder geen discussie gemaakt, als dit is hoe je je zaakjes regelt, houdoe!
Heb nog wel teruggestuurd dat dit echt een toffe eerste kennismaking was met hun. Kreeg ik ook nog een bedankje op terug:rolleyes:

Benieuwd naar evt. andere ervaringen.
Wat vervelend voor je :(
Als ik je een tip mag geven:
Ga mee in het narratief dat ze is volgeboekt maar geef aan of vraag na of jij de afspraak bent van tijdstip.
Kan namelijk zo zijn dat door taalbarrière en/of drukte het werd geïnterpreteerd als zijnde ik wil afspraak ipv afspraak bevestigen.

Succes met je verdere reis 😋
 
Nee, hoor. Ik stuurde gewoon "ik vertrek nu", zonder meer.

Kreeg daarop Nicole ausgebucht Heute.
Dus ze wisten meteen de naam zonder dat ik 't nogmaals vermeldde.

Wellicht kregen ze inheemse boekingen en hebben ze geredeneerd dat daar meer zekerheid in zat dan in 'n buitenlander.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan