Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was misschien 5min te laat voor de afspraak, omdat ik eerst in die goktent ernaast stond.
De oude vrouw die mij toegang verleende vroeg mij dus aan het einde of het bezoekje bevallen was. Deze vraag kun je dus ook met nee beantwoorden wat ik gedaan heb op een nette manier. Ik heb alleen aangegeven dat tongzoenen dus niet heeft plaatsgevonden en ik die 20 euro terug wilde. Daarna ging die oude dame helemaal wild.
Ik ben mij doodgeschrokken van al die camera-beelden. Dat je nog een camera hebt bij de deur snap ik, dat hebben meerdere winkels. Maar dat ik daar op de videobeelden mijn eigen auto met kenteken op een videobeeld zag vind echt inbraak op mijn privacy. Volgens mij mag dit ook helemaal niet.
Van alle bezoekers hebben ze dus gewoon beelden van de auto met kenteken. Waarom doen ze dit en wat willen ze ermee?
 
Ik was misschien 5min te laat voor de afspraak, omdat ik eerst in die goktent ernaast stond.
De oude vrouw die mij toegang verleende vroeg mij dus aan het einde of het bezoekje bevallen was. Deze vraag kun je dus ook met nee beantwoorden wat ik gedaan heb op een nette manier. Ik heb alleen aangegeven dat tongzoenen dus niet heeft plaatsgevonden en ik die 20 euro terug wilde. Daarna ging die oude dame helemaal wild.
Ik ben mij doodgeschrokken van al die camera-beelden. Dat je nog een camera hebt bij de deur snap ik, dat hebben meerdere winkels. Maar dat ik daar op de videobeelden mijn eigen auto met kenteken op een videobeeld zag vind echt inbraak op mijn privacy. Volgens mij mag dit ook helemaal niet.
Van alle bezoekers hebben ze dus gewoon beelden van de auto met kenteken. Waarom doen ze dit en wat willen ze ermee?
Voor hun eigen veiligheid denk ik. Dat snapt wel iedereen. Dit gaan ze niet openbaar maken, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Tz heeft wel plaats gevonden zoals je het zelf beschrijft, als het kort is, moet je volgende keer deze dvp vermijden. Bij wie ben je geweest?
 
Ik was misschien 5min te laat voor de afspraak, omdat ik eerst in die goktent ernaast stond.

Ik kreeg een privebericht van een wandelaar dat ik een domme boer was dat ik het verkeerde pand was ingelopen.
Nou, ik heb google maps nog een keer gechecked waar ik van te voren gekeken had waar deze club zit en google maps zegt dat de gokhal in het pand van hausnr5 zit.

hausnr5.jpg

Bij wie ben je geweest?
Ik ben de naam kwijt, dame was ook na mijn bezoek vrij snel van de site verdwenen.

Lees nu op een duits forum dat er wel meer misstanden bij deze club zijn, zoals valse foto's:
Ich war auch in den letzten Tagen bei ihr. Meiner Meinung nach zeigen die Fotos eine andere Frau. Kami hat eine 36 Figur (nicht so schlank, wie die Fotos ist vermuten lassen)

En nee, er komt geen volgende keer. Ik heb mijn lesje geleerd. 100 euro verbrand, hier had ik veel leukere dingen mee kunnen doen.
 
Komende week 60% van de dames new in hausnr5.
Kortom, de dames die er gewerkt hebben kiezen andere plekken.

Afgelopen weken in de rosse buurten van Den Haag en Amsterdam geweest. Eindelijk weer topmodellen bezocht zoals vroeger Olga in hausnr5. Die tijden zijn hausnr5 vervlogen. Ik heb nieuwe dames ontdekt :)
 
Samantha en Ruby als terugkerende dames + wat nieuwe dames (ook werkzaam bij leipzigmodelle). Het is toch ideaal. Ik snap je beredenering niet. Ik ben altijd blij met nieuwe dames, dat hoort toch bij wandelen?
Af en toen bij je vaste dames en tegelijkertijd nieuwe dames uitproberen.
Den haag en Amsterdam hebben veel meer aanbod, maar hvl van de klanten van h5 wonen in de buurt daarvan?
 
Samantha en Ruby als terugkerende dames + wat nieuwe dames (ook werkzaam bij leipzigmodelle). Het is toch ideaal. Ik snap je beredenering niet.
Het is toch heel simpel. Als je telkens een nieuwe moet proberen moet je ook tegenvallers incasseren.
Als ik eenmaal een dame heb gevonden dan blijf ik daar bij, je krijgt waar voor je geld en als je elkaar beter leert kennen is er ook meer mogelijk. Zo had ik een paar vaste dames die ik zo'n 35x heb bezocht en mijn topper was een kinky dame in Dortmund die ik meer dan 100x heb bezocht in een paar jaar tijd.
Als ik in hausnr5 een keer een goede ontmoet is momenteel de kans zeer klein dat ze nog terugkeert. En door steeds nieuw aanbod heb ik de laatste periode ook tegenvallers gehad, wat dus weggegooid geld betekent.
De 2e redenatie is dat veel dames niet meer terugkeren dat het blijkbaar dus niet goed bevalt in hausnr5. Rond 2016 had hausnr5 veel vaste dames die elke 3 a 4 weken terugkeerden. Zo hoefde je nooit te gokken op een nieuwe onbekende
 
Terug
Bovenaan Onderaan