Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Algemene Topic van Hausnr5, Nordhorn

Haus Nr. 5
Hugo-Junkers-Str. 5, 48531 Nordhorn/Klausheide
Tel.-Nr.: 05921/7296751
Homepage: www.hausnummer5.de

Hier komen veel nederlanders, net over de grens en goed bereikbaar voor wandelaar in oost- en noord-nederland.

Mijn ervaring van vanavond is verplaatst naar misstanden, afspraak gemaakt met Lavinia:
 
Tja, wat moet je er over zeggen. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid stonden bij de Duitsers nooit hoog in het vaandel.
Wat ik heb gehoord is dat het vrij slecht gaat met Hausnr5. Natuurlijk ook als gevolg van de corona pandemie.
Het bordeel zou al half in de Insolvenz zitten. Nu gaan ze het proberen met een nieuw handeltje, een Spielhalle.
In ieder geval rijdt de eigenaresse van Hausnr5 zowat de hele dag met haar witte Audi TT door het centrum van Nordhorn dus veel zullen ze wel niet meer te doen hebben.
 
Hey . Van de dames die deze week aanwezig zijn , wie zou jij het beste aanraden ,na jou mening en waarom ?

Want ik ben van plan om ff paar uurtjes van bil te gaan . En het zou zonde zijn om er geld in te stoppen als het niks was .

Laad deze geile beer het weten ??
 
Hey . Van de dames die deze week aanwezig zijn , wie zou jij het beste aanraden ,na jou mening en waarom ?

Want ik ben van plan om ff paar uurtjes van bil te gaan . En het zou zonde zijn om er geld in te stoppen als het niks was .

Laad deze geile beer het weten ??
Hmm er zit deze week voor het eerst niet echt iets bij waar ik enthousiast van wordt. Kathy ziet er leuk uit maar valt tegen volgens de berichten op OWL forum.
 
Tja, wat moet je er over zeggen. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid stonden bij de Duitsers nooit hoog in het vaandel.
Wat ik heb gehoord is dat het vrij slecht gaat met Hausnr5. Natuurlijk ook als gevolg van de corona pandemie.
Het bordeel zou al half in de Insolvenz zitten. Nu gaan ze het proberen met een nieuw handeltje, een Spielhalle.
In ieder geval rijdt de eigenaresse van Hausnr5 zowat de hele dag met haar witte Audi TT door het centrum van Nordhorn dus veel zullen ze wel niet meer te doen hebben.
Ben opzich wel benieuwd naar de bron hier van? Hoewel het natuurlijk wel op valt dat het er een stuk rustiger is. Je prijs verhogen helpt dan niet volgens mij...
 
Ik neem aan dat het niet erg is om deze link hier te delen:

Conclusie: Niet iedereen die op de site staat bij Haus nr5 bestaat ook echt. Let er dus heel goed op waarmee je in zee gaat.
 
Werkt de nr.1 van hausnr5 alle tijden weer? Er zijn geruchten, duitse fora exloderen, is zij het? Komt ze terug? Heeft ze haar prostitutie-schoenen weer uit de wilgen gehaald?
Wie zal het zeggen.
Het geruchten circuit komt door de volgende advertentie op gang waar haar foto's op staan (is zij het of misbruikt iemand haar foto's?)
https://model-olesia-72505.6profis.de/
 
Goed om te weten; er zijn werkzaamheden op de b213 van Lingen richting Nordhorn. Kom je dus vanaf de 31 en wil je dan richting klausheide, zul je om moeten rijden
 
Bedankt! Soms ga ik binnendoor via Schöningsdorf, Twist, Adorf, Georgsdorf, Nordhorn maar zal dat de volgende keer zeker doen.

Ik had morgen heen willen gaan, maar ik heb me wel eens beter gevoeld.
 
Werkt de nr.1 van hausnr5 alle tijden weer? Er zijn geruchten, duitse fora exloderen, is zij het? Komt ze terug? Heeft ze haar prostitutie-schoenen weer uit de wilgen gehaald?
Wie zal het zeggen.
Het geruchten circuit komt door de volgende advertentie op gang waar haar foto's op staan (is zij het of misbruikt iemand haar foto's?)
https://model-olesia-72505.6profis.de/
Ik heb nog geen links gevonden, is er al iemand die ergens online kan bevestigen dat het Olga is?
 
In het geval dat je uit het noorden komt, geeft de omleiding aan dat je bij Wietmarschen de 31 af kan en dan richting nordhorn. Maar bij Twist binnendoor kan natuurlijk ook.
 
Ik heb nog geen links gevonden, is er al iemand die ergens online kan bevestigen dat het Olga is?
Volgens een recensie op het duitse lustscout-forum op haar huidige werkplek is ze het wel:
Hierbij de recensie mocht je geen account hebben op lustscout:
Hallo zusammen,
ich kann nur sagen: Olga (=Olesia) ist zurück!!! Und wie!!! Sie hat in den fast drei Jahren ihrer Abwesenheit nichts verlernt und sie hat mich sofort mit Namen wiedererkannt. Ich wurde direkt mit zärtlichen ZK begrüßt. Nach der obligatorischen Reinigung ging es im Stehen los. Auch hier immer wieder innige ZK. Auf dem Bett machten wir mit 69 weiter. Dabei wurden meine Kronjuwelen nicht vergessen. Dann sattelte sie auf und ritt mich in den 7. Himmel. Nach einer sehr angenehmen Massage startete die zweite Runde, auch hier wieder Französisch vom feinsten. Das Finale dann im Doggy-Style! Klar, dass ich da nicht lange aushalten konnte.
Rein optisch hat sich Olga (=Olesia) überhaupt nicht verändert. Von daher sind die Bilder vollkommen real, auch wenn sie schon drei Jahre alt sind. Olga ist nach wie vor sehr natürlich und sehr um die Zufriedenheit des Kunden bemüht. Geblieben bin ich etwas über eine Stunde (150€). Ich freue mich schon, wenn sie wieder nach NK kommt. I love Olga!!!


Vraag is natuurlijk wel of ze terugkomt in hausnr5. Zal voor deze club zeker goed zijn. De laatste keren dat Olga er werkte bleek als ik belde dat ze al voor de hele week uitgeboekt was. Als haar foto op de site verschijnt, moet je dezelfde dag nog bellen voor een afspraak 5 dagen later.
 
Mijn ervaring van vanavond is verplaatst naar misstanden, afspraak gemaakt met Lavinia:
Lavinia staat volgende week weer in Nordhorn. Wip zelf deze week ook weer even langs haus nr 5 en nr 2b en zal ze even aan de tand voelen over deze dame. Deze week is er trouwens wel weer een top line up (lees: als de nieuwe dames daadwerkelijk aanwezig zijn) :D
 
(lees: als de nieuwe dames daadwerkelijk aanwezig zijn) :D
Wat ik altijd heel raar vind als je zaterdagavond na 21.30 de site checkt bij nieuwe dames. De foto's van de nieuwe dames staan er altijd al op, maar de gegevens qua leeftijd/lengte/land niet. Vaak pas 2 dagen later. Wel vreemd dat nieuwe dames wel hun foto's meteen sturen, maar de basisgegevens niet. Verder zijn de foto's van de nieuwe dames weer te kunstmatig. Ga er niet op gokken.
Nicoletta zal er wel zijn, begint een beetje kind aan huis te worden daar. 2x bezocht, maar geen klik en deed net voldoende om achteraf bij de theke "Alles gut" af tegen, maar ook niet meer. Die Klara wel ergens een recensie van gelezen, dus die zal ook wel echt zijn.
Ik ga toch nu eerst op recensies af bij nieuwe dames. Wilde Lea afgelopen week in hausnr2b bezoeken, ook nieuw. Gelukkig vlak voor ik de telefoon pakte was er een recensie over haar op owlforum. Recensie was aardige, maar zeer passieve dame die het minimale deed wat je mag verwachten. Dankzij deze recensie weer 80 euro en een tegenvallend bezoekje bespaard.
 
Wat ik altijd heel raar vind als je zaterdagavond na 21.30 de site checkt bij nieuwe dames. De foto's van de nieuwe dames staan er altijd al op, maar de gegevens qua leeftijd/lengte/land niet. Vaak pas 2 dagen later. Wel vreemd dat nieuwe dames wel hun foto's meteen sturen, maar de basisgegevens niet. Verder zijn de foto's van de nieuwe dames weer te kunstmatig. Ga er niet op gokken.
Nicoletta zal er wel zijn, begint een beetje kind aan huis te worden daar. 2x bezocht, maar geen klik en deed net voldoende om achteraf bij de theke "Alles gut" af tegen, maar ook niet meer. Die Klara wel ergens een recensie van gelezen, dus die zal ook wel echt zijn.
Ik ga toch nu eerst op recensies af bij nieuwe dames. Wilde Lea afgelopen week in hausnr2b bezoeken, ook nieuw. Gelukkig vlak voor ik de telefoon pakte was er een recensie over haar op owlforum. Recensie was aardige, maar zeer passieve dame die het minimale deed wat je mag verwachten. Dankzij deze recensie weer 80 euro en een tegenvallend bezoekje bespaard.
Snap precies wat je bedoelt. Tegenwoordig zijn er net iets té vaak nieuwe dames. Met de gegevens wordt natuurlijk ook altijd wat gesjoemeld. Wellicht kijken ze eerst effe de dame aan, om te kijken wat er precies bewerkt kan worden (denk aan leeftijd cupmaat etc). De duitsers op het owlforum zijn inderdaad goed op de hoogte en schrijven goede recensies. Wat voor mij ook erg helpt is de info van de dames die ik vaker bezoek. Aankomende week bijv. Jessy in Nr. 2b, is altijd goed op de hoogte. En als je geluk hebt kom je sommige dames tegen op de gang :p
 
Als ik zo kijk naar de foto's en ik lees jullie ervaringen, dan denk ik dat mijn RLD bezoeken wat nu op een laag pitje staat verminder vanwege weinig aanbod tot geen service verlening zoals vroeger, dat ik dan het een keer ga wagen om toch een prive huis te bezoeken.

Lees en hoor hier en daar dat ze in privehuizen meiden te kort komen vanwege drukte....merken jullie dat ook tijdens plannen van een afspraak ?
 
Lees en hoor hier en daar dat ze in privehuizen meiden te kort komen vanwege drukte....merken jullie dat ook tijdens plannen van een afspraak ?
Ik merk (merkte, laatste bezoek is 4 weken geleden) dat het super rustig is bij de privehuizen.
De laatste 2x bij hausnr5 was ik de enige auto die daar parkeerde, in betere tijden stonden er zo 5 tot 15 auto's van wandelaars. De bar van de club is ook gesloten, in vroegere tijden kwamen veel mannen op de bonnefooi, dronken een drankje in de bar en begonnen toen pas te vragen wat het aanbod was. Momenteel is volgens mij op afspraak verplicht.
Voor corona maakte ik 2 tot 3 dagen van te voren al een afspraak, zodat mijn gewenste dag/tijd kon. Vorig jaar toen de clubs weer even open waren, dit ook gedaan, maar kreeg toen van de theke van de kiekerei te horen dat ze alleen een definitieve afspraak op de dag zelf maakte, ze mijn afspraak alleen noteerde, maar ik op de dag zelf nog een keer moest terugbellen om de afspraak te bevestigen. Volgens mij loopt het niet meer zo hard met klanditie.

Als ik zo kijk naar de foto's en ik lees jullie ervaringen, dan denk ik dat mijn RLD bezoeken wat nu op een laag pitje staat verminder vanwege weinig aanbod tot geen service verlening zoals vroeger, dat ik dan het een keer ga wagen om toch een prive huis te bezoeken.
Ik ben ook een echt RLD wandelaar, vroeger tussen 2001 en 2008 de nederlandse rosse buurten, vanaf eind 2008 wekelijks de duitse rosse buurten. Op vakantie ook de grotere rosse buurten verderweg in duitsland bezocht (natuurlijk ook Frankfurt met 820 kamers).

Was altijd angstig over clubs, wat krijg je, je kunt de dame van tevoren niet spreken, zoals bij de ramen en je wensenpakket kunt overleggen en een gevoel bij de dame krijgen.
Mijn clubgang heeft te maken met de russische Olga in hausnr5. Haar foto's spraken mij zeer aan en tientallen super recensies over haar, dat moest ik wel proberen. Begin 2016 de 1e keer Olga bezocht, toen kon dat nog voor 50 euro. Was meteen geweldig en ze snapte mijn fetish. Eigenlijk een jaar lang alleen maar Olga geboekt in hausnr5. In 2017 een keer liliana in hausnr5 bezocht, wat een afknapper. Na betaling verdween de spontaniteit van deze dame en kwam de gemaakte afspraken niet na. Toen weer alleen maar Olga daar geboekt.
Pas eind 2018 toen de bezetting in de RLD ook rustig werd wat meer hausnr5 gaan bezoeken met wisselende ervaringen.

Mijn grootste punt blijft bij zo'n club dat als RLD wandelaar ik mij bij een club aan het begin nooit op mijn gemak voel. Op de site moet je de keuze maken alleen op basis van foto's, soms wel 5 jaar oud, bewerkt of een lookalike foto. Bij wat de dames aanbieden staat mijn kledingwens nooit bij, aan de telefoon geeft de theke de dame niet (altijd net bezet als je belt) en moet je dus op goed geluk een afspraak maken. Alles loopt via de theke, en kunt zelf geen contact leggen met de aanwezige dames.
Dan ligt hausnr5 op een verlaten industrieterrein, meestal kom ik er pas s'avonds na een werkdag. In de winter in het donker een verlaten plek. Dan loop je daar een beetje over de parkeerplaats na de voordeur en moet je aanbellen, hier gieren de zenuwen altijd door mijn lijf, ook al wandel ik al 23 jaar. Dan kom je binnen, gesprekje met theke en voor corona kreeg je regelmatig te horen dat de dame er zo aankwam. Nou, soms wel 20min aan die bar zitten wachten, voel mij dan totaal niet op mijn gemak en mijn geilheid zakt met de minuut verder weg. Dan komt opeens de dame de bar binnen en moet je hopen dat ze op de foto's lijkt en spontaan is. Mee na de kamer en dan stel ik maar snel de vraag over mijn kledingwens voor ik betaal. 1x meegemaakt dat een dame dit niet wou en toen maar de toko uitgelopen, ga niet betalen als mijn wens niet wordt voldaan. Of dan heb een slinkse dame alla Nicoletta. Tuurlijk is kledingwens geen probleem, na wassen komt ze in de kleding de kamer binnen, maar toen de sessie begon zegt ze "Te warm" en kleding uit. 1 minuut mogen genieten. Zoiets heb ik bij dames in een RLD nog nooit meegemaakt.
 
Vandaag dus Klara bezocht, helemaal top (zie recensie)

Bij binnenkomst liep een blondine door de kantine, denk Vicky die nieuw is (de andere blondine Nicoletta ken ik wel).
Zag er goed uit, maar van de foto's had ik haar niet herkend.

Bij het verlaten van de kamer van Klara liep Paulina net door de gang. Mooi uiterlijk, keek haar recht in het gezicht (op de foto's zie je haar gezicht niet van voren).
Bij Klara nog nagevraagd of die Lavinia er nu wel was, aangezien ze vorige maand zich niet aan de gemaakte afspraak met mij had gehouden en het pand vroegtijdig had verlaten. Volgens Klara was ze er nu wel en zou ze haar dag toen wel niet gehad hebben. Helaas deze Lavinia niet gezien, uberhaupt benieuwd of ze wel op de foto's lijkt.

Bij verlaten pand liep een andere wandelaar wandelend het industrieterrein op. Er is daar niets op dat industrieterrein en eigenlijk komen alle wandelaars per auto. Echter toen ik wegreed zag ik deze wandelaar aan de overkant van de straat over het gras lopen, liep langs een hek en via een achterdeur een loods van een bedrijf daar binnen. Kijk, het ideale scenario, priveclub op 100m van je werk, mooi in de koffiepauze erlangs, valt de vrouw thuis het ook niet op :)
 
Nee, geen ervaring met Sofia.
Ben alleen bang als ik zie dat bij haar info 30+ staat, dat vaak in deze clubs betekent dat ze al rondom 40 of stiekem gepasseerd is.

Ik werd door hausnr5 blij gemaakt met een dood vogeltje.
Zaterdagavond na de voetbalsamenvattingen kijk ik nog even snel op de site wat het aanbod is voor komende week (geupdate na 22.00 op zaterdag).
Er stond ene Elena ofzo op, Moldavie, 1m74, lang blond en slank met cup E/F. Nou, dat leek me wel wat.
Kijk ik nu op de site, is ze verdwenen :oops:

De laatste tijd is het op het owlforum ook zeer rustig met recensies over beide clubs.
 
Klopt. Zo stond er bij de columbiaanse krullenbol Lola ook 30+. Ze was inderdaad wel achter in de dertig/begin veertig. Wel 2 prima dates met haar gehad toen, was erg ervaren en kende het spelletje goed.

Ik werd vanochtend ook even blij toen ik zag dat Aljona er vanaf vandaag zijn, schrok even toen ze er vanochtend niet meer op stond. Gelukkig staat ze er nu weer op maar pas vanaf morgen. Zal vandaag wel verhinderd zijn dus. Dit toppertje ziet mij deze week wel weer verschijnen.
 
Gelukkig staat ze er nu weer op maar pas vanaf morgen. Zal vandaag wel verhinderd zijn dus. Dit toppertje ziet mij deze week wel weer verschijnen.
Wees niet te snel blij. Momenteel nog maar 1 foto van haar en tekst '!! ab Donnerstag !!'.
Kans is dan weer groot als ze er is ze meteen voor de 1 a 2 dagen aanwezigheid bezet is, of 'ab donnerstag' wordt 'ab.... nimmer'
 
Als liefhebber die ik ben heb ik Sofia zelf maar even geprobeerd (zie recensie).

Heb in de gangen nog een glimp opgevangen van ilona. Volgens mij is zij ook wel een stunner
 
Hmm er zit deze week voor het eerst niet echt iets bij waar ik enthousiast van wordt. Kathy ziet er leuk uit maar valt tegen volgens de berichten op OWL forum.
Ik denk dat je de Katy bedoel die deze week in hausnr5 zit.
Vind het qua foto's deze week haast de enige mogelijkheid, maar het bericht op OWL kun je inderdaad een zeer gemiddelde sessie verwachten voor je geld.

Foto op hausnr5 van Katy:
Foto op leipzigmodelle:
(Zelfde tattoo op de arm)
 
Ik was vaste bezoker bij nr5 nordhorn. Ontvangst altijd top. Dames waren van toen ook geweldig dat het vaak moeilijk kiezen was met welke dame ik naar de kamer wilde. Was in de tijd dat Dagmara, Gabi, Madga, Olga, Anetta en Sarah daar nog werkzaam waren. nadat al deze dames vertrokken waren vond ik het minder worden. vandaar dat ik er zelden meer kom.

Olga en Anetta en Sarah waren voor mij de absolute topper beter kan haast niet. Alles wat dan komt is minder.

Gelukkig Sarah via ladies de forum meer gevonden en hoop haar binnen kort weer te ontmoeten.
Sarah is de blonde dame lengte 1.82.

helaas Olga niet weer gevonden elders ondanks de geruchten die ze weer elders werkzaam is.
 
Nu je tegenwoordig eerst alle modellen door de google image search moet halen, kwam ik bij Lucy die er volgende week zou zijn op verschillende sites die bikinis verkopen. De foto die er nu op staat is dus van een bikinimodel, dus ga er maar van uit dat deze dame niet bestaat. Erg jammer dat een huis als deze dit soort streken nodig heeft, terwijl er wel degelijk weer een paar toppers zijn volgende week.



De naam van deze meid op de foto's is Abby Dowse, op instagram 3,1 miljoen volgers
 
Laatst bewerkt:
Stond net op het punt om na 14 dagen rust weer een afspraak te maken in hausnr5.
Echter zie net op verkehr.nrw het volgende:
Beginn: 12.11.2021 09:00
Ende: 15.11.2021 05:00
B213 Lingener Straße, Lingen - Nordhorn -zwischen Klausheide und Nordhorn/Lingener Straße in beiden Richtungen gesperrt,
B213 Lingen Richtung Nordhorn zwischen Abzweig nach Südlohne und Nordhorn/Lingener Straße gesperrt für Durchgangsverkehr,

Nou, dan zal ik straks in het donker over plattelandsweggetjes over de boer richting hausnr5 moeten rijden. De nood is ook weer niet zo hoog dat ik deze ellende ervoor over heb. Ik wacht wel even. Bezetting rheine is helaas ook niet meteen van wow.
 
Terug
Bovenaan Onderaan