Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stond net op het punt om na 14 dagen rust weer een afspraak te maken in hausnr5.
Echter zie net op verkehr.nrw het volgende:
Beginn: 12.11.2021 09:00
Ende: 15.11.2021 05:00
B213 Lingener Straße, Lingen - Nordhorn -zwischen Klausheide und Nordhorn/Lingener Straße in beiden Richtungen gesperrt,
B213 Lingen Richtung Nordhorn zwischen Abzweig nach Südlohne und Nordhorn/Lingener Straße gesperrt für Durchgangsverkehr,

Nou, dan zal ik straks in het donker over plattelandsweggetjes over de boer richting hausnr5 moeten rijden. De nood is ook weer niet zo hoog dat ik deze ellende ervoor over heb. Ik wacht wel even. Bezetting rheine is helaas ook niet meteen van wow.
Uhm, valt mee. Je moet bij Wietmarschen de 31 af (neem aan dat je via de 31 komt?) en dan naar "Freilandeier Leferink" daar de Petkuser straße op en die volgen en dan kom je bij het Jet Tankstation uit. Tot de Petkuser straße is alles gewoon "grote weg".
 
Op de website https://www.verkehr.nrw/ staat gewoon dat die afgesloten is.
Ik heb er niet op gegokt in het donker. Vind het ook vreemd dat er niets over de wegopbreking op de website van hausnr5 staat.
Het centrum van mijn woonplaats is ook opgebroken, maar elk bedrijf/winkel in het centrum heeft keurig op hun site staan wat de beste alternatieve route is.

hausnr5.jpg
 
Vandaag staan flink wat nieuwe meiden op de website. Iris (onder d'r foto staat Vanessa) trok me wel aan, maar was toen ik rond 12u belde al tot 19u bezet. Misschien aankomende zaterdag maar eens een afspraak maken.
Vanessa%205.jpg
 
Verder heb ik een aantal dames bezocht de afgelopen tijd, waarover ik niet heb bericht.
Maria uit Rusland en Vicky/Viktoria (25 uit Hongarije), tongzoenen was slecht en daarom zal ik ze niet weer bezoeken.
 
Hoi! Weet iemand of er daar dames zijn die pzc in hun die diensten pakket hebben?! En met een booster en sneltest kom je gewoon binnen? Dank alvast.
PZC is niet toegestaan in Duitsland dus dat bespreken we hier niet.

Hausnr5 is 3G, dus ook zonder booster ben je welkom. Je kunt terplekke ook een sneltest doen
Hausnr2B genezen, gevaccineerd met booster. Terplekke testen kan niet meer sinds afgelopen week.
 
Vandaag staan flink wat nieuwe meiden op de website. Iris (onder d'r foto staat Vanessa) trok me wel aan, maar was toen ik rond 12u belde al tot 19u bezet. Misschien aankomende zaterdag maar eens een afspraak maken.
Vanessa%205.jpg
Yep, ze hebben een blik nieuwe dames opengetrokken, vele van deze nieuwe dames zijn normaal werkzaam in bijv. Sachsen, waar de boel wel op slot zit. Iris sprak me ook wel aan. Heeft wel in elk huis waar ze werkt weer een andere naam (?).
 
Dus in Hausnr2B hoef je geen testbewijs meer te hebben als je je hebt laten boosteren?
Ik snap helemaal niets meer van die regeltjes in Duitsland.
Wat een warboel daar!
Klopt.
Regels zijn per deelstaat verschillend, liever een warboel met uitzonderingen dan dat niets meer kan toch?
 
Dus in Hausnr2B hoef je geen testbewijs meer te hebben als je je hebt laten boosteren?
Ik snap helemaal niets meer van die regeltjes in Duitsland.
Wat een warboel daar!
Klopt.
Regels zijn per deelstaat verschillend, liever een warboel met uitzonderingen dan dat niets meer kan toch?
Sinds gisteren is het allemaal wat duidelijker, 2G uitgebreid naar horeca maar test hoeft niet meer als je booster hebt.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/290...t-2-g-plusbeleid-in-voor-restaurants-en-cafes
Och, hier in Nederland kan ook nog genoeg.
Gewoon ff contacten via Kinky.nl.
Niemand vraagt hier naar vaccinaties of test.
Daarom ga ik liever de grens over, Corona veiliger.
 
Daarom ga ik liever de grens over, Corona veiliger.
Wordt corona buiten de Nederlandse landsgrens minder actief dan?
Hoor van verschillende mensen dat die controles bijv. in Duitsland niet veel voorstellen.
Even je app laten zien en je mag al door lopen.
Er zijn bovendien verschillende mensen actief met nep apps.
Mensen die zichzelf niet hebben laten vaccineren.
Dus ook over de grens ben je bepaald niet veilig!
 
PZC is niet toegestaan in Duitsland dus dat bespreken we hier niet.
Klopt mag daar niet, gebeurt ook niet bij 70% van de DVP en wordt (niet) strikt gehandhaafd. Nog wat vergeten?

Gewoon lekker over schrijven dus, weet je wanneer om een rubber moeten vragen als je liever 'gesetzeskonform' gepijpt wil worden. Ook 50 dames bezocht waar de beflapjes op waren en soms slikken ze sperma wat ook niet mag. mag wel in de bek pissen of schijten...

Algemene vraag, wat is bijzonder aan Nordhorn? Ken de locatie niet.
 
Algemene vraag, wat is bijzonder aan Nordhorn? Ken de locatie niet.
Ten eerste is het vlak over de grens, dus goed bereikbaar voor noord en oost Nederland. Ten tweede staat/stond het huis er om bekend dat er geweldige servicekannonen werken. Ik zeg stond, want er is wel veel nieuwe aanwas, en veel toppers zijn vertrokken. Ook zijn de prijzen vorig jaar verhoogd. Eerst was tongzoenen inbegrepen, maar daar betaal je tegenwoordig al 20eu extra voor. Maar desondanks zijn er wekelijks nog steeds bloedmooie vrouwen aan het werk, waarvan verschillende topdames. De service van de nieuwe dames wil nog wel eens verschillen, maar daar hebben we dit prachtige forum voor om dit met elkaar te delen.
 
Ook zijn de prijzen vorig jaar verhoogd. Eerst was tongzoenen inbegrepen, maar daar betaal je tegenwoordig al 20eu extra voor.
Je vergeet nog te vermelden dat het instaptarief binnen notime van 50 euro verhoogd is na 70 euro en nu 80 euro. Ook het gratis drankje na keuze is eraf. Evenals de stempelkaart is vergane glorie, na 5 bezoekjes kreeg je 25 euro korting.
 
Je vergeet nog te vermelden dat het instaptarief binnen notime van 50 euro verhoogd is na 70 euro en nu 80 euro. Ook het gratis drankje na keuze is eraf. Evenals de stempelkaart is vergane glorie, na 5 bezoekjes kreeg je 25 euro korting.
Je bedoelt dat een vluggertje niet meer kan, waardoor instaptarief van een halfuur werd dat van €70 naar €80 ging

Die stempelkaart is nog van voor mijn tijd, maar volgens mij mocht dat in het kader van de nieuwe prostitutie wetgeving niet meer.
 
Je bedoelt dat een vluggertje niet meer kan, waardoor instaptarief van een halfuur werd dat van €70 naar €80 ging

Die stempelkaart is nog van voor mijn tijd, maar volgens mij mocht dat in het kader van de nieuwe prostitutie wetgeving niet meer.
Dat vluggertje van 20min a 50 euro is in de praktijk net zolang als 30min a 80 euro.
Vroeger was douchen + omkleden standaard buiten de betaalde tijd.
Tegenwoordig op een uitzondering na is bij menig dame douchen + omkleden in de betaalde tijd, dus die 30min is dan fictief de oude 20min
 
Ik wilde voor vrijdag een afspraak maken met Karina in hausnr2b.
Donderdagavond waren haar foto's nog online en gebeld. Theke zei dat ze om priveredenen de toko had verlaten en terug na huis.
Wel vreemd dat deze dame nu werkzaam in Leipzig onder de naam Soroja:
Ab Samstag 29.01. bis incl. 03.02. Donnerstag vor Ort

Hoezo, om priveredenen terug na huis? Ze is gewoon na een andere sexclub vertrokken
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.172
Nieuwste lid
mrphi
Terug
Bovenaan Onderaan