WHEM Heaven, Hot-Stone Tantra B&B Ontspanning Sport en meer Alphen a/d Rijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1504

Wandelaar
Forumpionier
41
19/07/21
58
5
Na zoektocht naar massages (tantra, etc) deze dame tegengekomen, maar geen reviews kunnen vinden. Wie heeft ervaring met Heaven?

[h3][/h3]
 
Heaven huurt nu op bepaalde dagen een kamer bij het voormalige Huize Monique in Amersfoort, ze adverteert bij Kinky als:
Erotische B&B/Tantra/Ontspanning/Sport/Hot-Stone

In de tweede zin vd advertentie staat: 'Professionele Massage en Meer', waar meer voor staat is wat vaag, ik neem aan dat dit alle handelingen betreft naast de massages.

Wat zijn jullie ervaringen met het "meerwerk"? Zie wel wat vage omschrijvingen hierboven maar er wordt niet echt over uitgeweid.

Jullie ervaring met haar en eventueel de nieuwe locatie wordt op prijs gesteld.
 
Goede ervaringen met haar maar ik weet natuurlijk niet wat ze wel of niet mag doen (lees adverteren) op die nieuwe locatie.
Ik neem aan dat jij bij haar op bezoek bent geweest bij Salon 261? Heeft ze daar dezelfde artiestennaam (kwam geen review tegen onder Heaven)?
Kunt je iets meer over die ervaring vertellen?

Als ik haar advertentie goed interpreteer staat het 'meerwerk' genoemd in het menu en of dat strookt met de vergunning ? Op de website van La Femme staat bij de prijslijst wel een verwijzing naar intiem of handmatig! En "omdat wij uitsluitend met zelfstandige dames werken zijn dit indicatie prijzen. De dame beslist zelf wat haar tarieven zijn dus kunnen deze uitwijken." :ROFLMAO:

Ik weet niet of het feit dat mij dit opvalt nu mijn uitwijking is maar grappig is het wel!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet zo'n beste ervaring helaas. Ze is niet zo knap als op de foto's. Je kunt haar gezicht ook niet zien. En geen klasse. Ze appt klanten uit het niets, niet rekening houdend met hun privé. Erg onprofessioneel. Daarnaast bedelt ze om geld. Ook niet vies van zonder geloof ik. Als je van high class houdt dan zou ik niet bij haar langs gaan. Maar goed daar is haar prijs ook naar. Beetje een domper.
 
Ik neem aan dat jij bij haar op bezoek bent geweest bij Salon 261? Heeft ze daar dezelfde artiestennaam (kwam geen review tegen onder Heaven)?
Kunt je iets meer over die ervaring vertellen?

Als ik haar advertentie goed interpreteer staat het 'meerwerk' genoemd in het menu en of dat strookt met de vergunning ? Op de website van La Femme staat bij de prijslijst wel een verwijzing naar intiem of handmatig! En "omdat wij uitsluitend met zelfstandige dames werken zijn dit indicatie prijzen. De dame beslist zelf wat haar tarieven zijn dus kunnen deze uitwijken." :ROFLMAO:

Ik weet niet of het feit dat mij dit opvalt nu mijn uitwijking is maar grappig is het wel!!!
Volgens mij heeft ze ook onder de naam Anastasia gewerkt. In de tijd dat ze nog bij salon 261 werkte heeft ze haar naam verandert in heaven
 
Ik heb niet zo'n beste ervaring helaas. Ze is niet zo knap als op de foto's. Je kunt haar gezicht ook niet zien. En geen klasse. Ze appt klanten uit het niets, niet rekening houdend met hun privé. Erg onprofessioneel. Daarnaast bedelt ze om geld. Ook niet vies van zonder geloof ik. Als je van high class houdt dan zou ik niet bij haar langs gaan. Maar goed daar is haar prijs ook naar. Beetje een domper.
Heb een paar maanden terug besloten haar van mijn lijst te schrappen. Had mede te maken met haar prijsstelling voor alle extra's, wilde ook wel eens een Nuru massage meemaken naast haar 'intieme' onderdelen van de menukaart. Het hele grapje kostte bijna 250 euro. Toen ik daar wat over zei antwoordde ze met dat het nog aan de goedkope kant was en op het punt stond de prijs te verhogen (ik had dus nog mazzel). Heb haar bedankt ...... 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan