Recensie Heerlijke sloppy blowjob tot het eind, Zaandam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
18/08/21
22
3
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-sloppy-blowjob-tot-het-eind_7771324
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vandaag hier eens wezen kijken,

werkwijze: beneden in de gang betaal je 60 euris,
daarna naar boven uitkleden, dan komt de vrouw binnen met een warme washand om het zaakje schoon te maken,
daarna komt man erbij, terwijl zij mij pijpt mastubeert ze haar man, na het klaarkomen gelenheid om in de badkamer eea schoon te maken.
aankleden en weer weg. totaal 20 minuten binnen geweest
 

vandaag hier eens wezen kijken,

werkwijze: beneden in de gang betaal je 60 euris,
daarna naar boven uitkleden, dan komt de vrouw binnen met een warme washand om het zaakje schoon te maken,
daarna komt man erbij, terwijl zij mij pijpt mastubeert ze haar man, na het klaarkomen gelenheid om in de badkamer eea schoon te maken.
aankleden en weer weg. totaal 20 minuten binnen geweest
Bovenstaande ervaring is niet helemaal volgens de advertentie "En ze gaat ons lekker omste beurt pijpen, . En dan spuiten wij haar bekkie vol en onder.."
Voordat ik deze ervaring las heb ik twee maal een afspraak proberen te maken, beide keren werd ik afgezegd waar wel een reden bij werd opgegeven.
Als ik het zo lees heb ik mijzelf 60 euri bespaard. Dank voor het delen van deze ervaring!
 
Bovenstaande ervaring is niet helemaal volgens de advertentie "En ze gaat ons lekker omste beurt pijpen, . En dan spuiten wij haar bekkie vol en onder.."
Voordat ik deze ervaring las heb ik twee maal een afspraak proberen te maken, beide keren werd ik afgezegd waar wel een reden bij werd opgegeven.
Als ik het zo lees heb ik mijzelf 60 euri bespaard. Dank voor het delen van deze ervaring!
Gelijke ervaring laten je in de straat komen en dan zeggen ze af
 
Man bleef bij mij in de hoek staan kijken. Dame was ook niet erg aantrekkelijk, behoorlijk op leeftijd en alles hing, vooral jaar tietjes. Verder wel vriendelijk en hygiënisch, maar zeker geen herhaling voor mij. Ik betaalde trouwens 55.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan