Recensie Heidi, Den Haag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
478
03/07/21
1.297
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/501861-heidi
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heidi is een altijd goed gestemde dame en een jaartje ouder dan "Sara"...

Ik vind dat ze er in het echt beter uitziet als op haar foto's en haar lichaam ziet er goed uit en vertoont nog geen grammetje vet .

Heidi is geduldig en duidelijk in wat mag en kan .

ff knuffelen en zoenen vindt ze best wel prettig . Rimmen mag bij haar , maar haar poepertje is verder verboden gebied voor enig andere bestemming.

Pijpen zonder cd doet ze erg goed vind ik (niet als een dolle) , maar je nakomelingen mogen echt niet (helaas) in haar mondje belanden.

Eens per maand ga ik in het algemeen bij haar een half (40e) of heel uurtje voor 70e op mijn rug liggen en laat me dan lekker verwennen door Heidi.

Voor de prijs kan je je echt geen buil vallen en ik verzeker je dat die buil wegblijft , want "vallen" zal niet gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Den Haag in een buitenwijk en gratis parkeren. Voor wat het bericht van de "fleppendeplepper" daar sluit ik mij in het geheel bij aan Heidi is een top meid en als je haar met respect behandeld wordt je lekker verwend,
 
Inderdaad bij Heide krijg je goede sex voor een leuk prijsje.
Is al wat ouder maare heeft nog steeds een slank lichaam, wel een rookster.
Kamer waarin ze ontvangt is wel wat klein, wel een tweepersoonsbed.

Tall
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/501861-heidi
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Week of 3 geleden had ik weer zin in een "lui" oraal verwenpartij : lekker op mijn ruggetje en 2 bovenlippen een half uurtje om mijn "jonge"heer , oogjes dicht en een beetje vingerwerk.

Dat kan je wel aan Heidi overlaten en precies gekregen wat ik mezelf had toebedacht. Blijft jammer dat een 'cim' niet mogelijk is : zo blijft er altijd wat te wensen over.

Ik weer wat kwijt ,
en zij weer wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de leeftijd die vermeld staat wel klopt/
Geen idee wat Heidi in loop der jaren misschien gebruikt heeft maar aan de foto`s te zien best een oude kop.
Ruim 20 haar terug toen ik haar een keer bezocht in het Geleenstaat (daar begon ze ooit) was het een bloedmooie meid met een fantastisch figuur en uitstekende service.
 
Heidi doet het de laatste maanden wat rustiger aan en ontvangt momenteel enkel bekenden. Dit vertelde ze me een paar weken geleden toen ik bij haar was.

Binnenkort gaat ze hopelijk weer volop aan de slag.
Het is niet leuk , maar dus even geduld nog.
 
Laatst bewerkt:
Heidi doet het de laatste maanden wat rustiger aan en ontvangt momenteel enkel bekenden. Dit vertelde ze me een paar weken geleden toen ik bij haar was.

Binnenkort gaat ze hopelijk weer volop aan de slag.
Het is niet leuk , maar dus even geduld nog.

Weet iemand hoe het er inmiddels voor staat? Ik krijg haar telefonisch niet te pakken.
 
Ik ben een jaar of 3 terug bij Heidi geweest. Prijs/kwaliteit zeeer goed. Als ik weer in de buurt ben, moet ik nodig op herhaling!
 
Heidi doet het de laatste maanden wat rustiger aan en ontvangt momenteel enkel bekenden. Dit vertelde ze me een paar weken geleden toen ik bij haar was.

Binnenkort gaat ze hopelijk weer volop aan de slag.
Het is niet leuk , maar dus even geduld nog.
Ze doet het nog steeds "rustiger" aan , dat betekent alleen 'bekenden', ik kan haar wel bereiken.
Bovendien is het ook vakantietijd ...

Geduld is ook in dit geval een schone zaak😭
 
Haar kinky-adv. is nog steeds actief en zo te zien op 09 februari vernieuwd.
Zou raar zijn als zij dan niet meer ontvangt. Jammer genoeg geeft zij aan sowieso niet op berichten te reageren.
Ben ook benieuwd of iemand haar weet te bereiken en met haar af kan spreken.
 
Ik probeer Heidi al een jaar te bellen maar elke keer de toon dat het nummer niet meer actief is. Haar advertentie is van 9 februari 2022. Ik ben voorheen regelmatig bij haar geweest, maar helaas ben ik bang, dat ze nu gestopt is. Ik ben een bekende van haar, dus als haar telefoon aanstaat zou ze hem voor me opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan