WHEM Hele batterij latina's in Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slenteraar

Wandelaar
Forumpionier
46
01/07/21
18
2
Het lijkt alsof er een scheepscontainer latina's is gelost in Haarlem.
Al deze ad's zijn van één datum en (bijna) alle gezichten zijn geblurd.
Iemand...?



























 
Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan!
Dat zeggen ze op de albert cuyp altijd. Zal zo'n rondreizend circus zijn. Goed oppassen en weglopen als het niet strookt met de foto.
 
Ondertussen uitgewaaierd over het hele land.
Misschien startpunt een verzamel/opvanghuis in Haarlem ?. Nog even ingevlogen voordat de boel op slot gaat. Een ondernemer die vooruit denkt.
 
Vlaardingen , Spijkenisse en Hoogvliet van hetzelfde laken een pak , normaal als ik in een straal van 15 km rond mijn woonplaats zoek zijn er een paar dames die al jaren adverteren en af en toe een paar nieuwen maar de afgelopen maand lijkt het aanbod oogverblindende latinas met de dag te groeien , ik vertrouw het voor geen meter
 
Vlaardingen , Spijkenisse en Hoogvliet van hetzelfde laken een pak , normaal als ik in een straal van 15 km rond mijn woonplaats zoek zijn er een paar dames die al jaren adverteren en af en toe een paar nieuwen maar de afgelopen maand lijkt het aanbod oogverblindende latinas met de dag te groeien , ik vertrouw het voor geen meter
Tijd om op onderzoek uit te gaan.....?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan