WHEM Helen, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.406
30/06/21
3.485
44
WHEM Helen?
Ziet er wat mij betreft idd uit als een hot little girl :love:

 
je gaat van een koude kermis thuiskomen. Ziet er inderdaad prima uit maar ze wilt je sneller buiten hebben dan waarvoor je hebt betaald oftewel, een echte klokkijkster. In werkelijkheid heeft ze minder mogelijkheden te bieden dan dat ze aangeeft.
 
je gaat van een koude kermis thuiskomen. Ziet er inderdaad prima uit maar ze wilt je sneller buiten hebben dan waarvoor je hebt betaald oftewel, een echte klokkijkster. In werkelijkheid heeft ze minder mogelijkheden te bieden dan dat ze aangeeft.
Ik wil je geloven @Jeffz96 , maar hoe weet je dat? Heb ik die recensie gemist?
Overigens was ik met name voor dat laatste wel een beetje bang, de lijst is veel te lang, zeker voor een Zuid Amerikaanse (wat ik eveneens betwijfel).

Jammer zeg!
 
Ik zweer je 🤣 Die was vanmiddag toch echt heel veel langer, zonder extra bijbetalingen etc. Zo'n lijst waarbij alleen NZC was weggehaald...

Als er stond wat er nu staat, had ik het profiel niet eens geplaatst in dit topic 😉
 
Dank u, dank u.
Jammer dat 97% van de aanvragen niets oplevert, maar "geef nooit op!".
Is zeker jammer maar merk dat het ook komt sinds de prijsstijging en ik moet zeggen 200 eu voor een uur kan ik nog mee leven ipv 150 mits de service goed is. Alleen de half uur prijs is standaard 150 waar is persoonlijk zo terughoudend ben ipv 70-100 waar meer dacht even proberen als het goed is kom ik weer terug.

Zelf ga ik steeds terug bij dezelfde groep dames die ik zo'n beetje heb opgesteld met een goede service en merk ik aan mezelf dat ik heel terughoudend ben met een nieuwe dvp proberen met de gedacht van 150 voor half uur als dat een slechte ervaring is had 50 erop kunnen zetten en gegarandeerd een goed uurtje kunnen hebben.

Dat is mijn ervaring maajaa dat is voor iedereen weer is anders. Zelf probeer ik nog welleens een nieuwe dvp maar heel wat minder als ik vroeger deed.
 
Soms lijkt het ook vooral sport om een nieuw adverterende dame te spotten. Hoeveel reacties met een relevante ervaring kun je realistisch verwachten wanneer je er een "WHEM" in knalt van een advertentie die soms nog geen 24 uur oud is?

(Dit is geen kritiek overigens, wel zo makkelijk dat nieuwe dames vroeg gespot worden.)
 
Ze lijkt een beetje op Alice van Ana, alleen nu met donker haar. Maar ook met zo'n petit lijfje.
Op foto 2 een heel klein beetje, qua slank lijfje, maar Alice vond ik verlegener en fotogenieker.
Daarnaast: Deze dame is Zuid-Amerikaans en heeft wel wat aan haar borsten en billen laten doen volgens mij, terwijl Alice (en Ana ook trouwens) alletwee puur natuur waren.

Ik snap de associatie wel een klein beetje, maar veerde op toen ik dit las en geef nu toch enorm de voorkeur aan het duo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan