Recensie Helen, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Vaste klant
140
09/04/25
273
22
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1048183-helen#overview
Totale kosten (in euro)
250
Ik probeerde een paar dagen eerder al een afspraak te maken wat erg moeizaam ging. Een dag later kreeg ik uit het niets opeens een bericht of ik nog wilde afspreken. Ik had het toen eigenlijk hierbij moeten laten.

Paar dagen later alsnog een afspraak gemaakt. De dame ontvangt in een studentenflat waar veel in- en uitloop is van studenten (dit was vroeg in de avond). De dame die opendeed was wel de dame van de foto's. Ze had een handdoek om zich geen gewikkeld, dus ik kon haar figuur niet goed zien. Toen de handdoek af was zag je dat ze toch wel paar kilo'tjes erbij had. Ze is zeker niet dik, maar helaas niet zo slank als dat de foto's doen vermoeden. Ze spreekt wel Engels, maar niet supergoed. Volgens mij mag je niet roken in de appartementen, maar doet ze dat stiekem in de badkamer.

Eenmaal in de slaapkamer wilt ze je op het bed hebben en begint ze DIRECT met pijpen. Niet eerst opgeilen o.i.d. Het pijpen zelf doet ze verder wel goed. Het likken reageert ze goed op. Neuken is erg lekker met haar, want ze is erg strak. Helaas heeft ze tot 2x toe gevraagd of ik al was klaargekomen. Na de 2e keer vond ik het wel genoeg en ben ik ook maar klaargekomen.

Ze dook gelijk de douche in en toen ze terug kwam zat ze direct op haar mobiel. Verder valt er dus ook geen gesprek meer te voeren, want die mobiel is op dat moment haar hele wereld. Ik heb me maar klaargemaakt en ben met een kleine 40 min weg gegaan. Wel voor een uur betaald.

Wat de dame doet, doet ze goed, maar dit is gewoon niet het soort date waar ik voor kom. Kom hier niet voor een GFE. Wil je een vluggertje, dan denk ik eigenlijk dat ze perfect is. Helaas niet voor mij.

TLDR;
Dame van de foto's, maar wel iets voller. Verwacht geen GFE. Voor mij geen herhaling.

Terug
Bovenaan Onderaan