Recensie Helen, Arnhem 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raarts76

Newbie
17
25/10/22
8
6
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4775085-helen
Totale kosten (in euro)
100
Bij de binnenkomst was ze enthousiast en lachte ze, maar eenmaal op bed werkte ze een kort en beperkt programma aan.
Daarnaast is ze gewoon niet aantrekkelijk en haar lichaam was niet des Chinees.. lang en mollig.
Dat maakte het voor mij onmogelijk om hier mee verder te gaan, verlies nemen en naar huis.

Ik kan niet zeggen dat ze onvriendelijk was maar totaal geen inzet.
Als je iets doet wat haar niet aanstaat (tepel) krijg je een Chinese uitleg dat ze daar niet van gediend is.
Ze kon niet eens een beetje fatsoenlijk aftrekken.. ruw en gevoelloos.

Ik had beter door kunnen rijden naar Renkum..

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4775085-helen#reviews
Deze Chinese club met advertenties met vluggertjes en 45 minuten afspraken, waarbij je via Whatsapp een heel menu krijgt van de diensten (samen douchen, 69 etc.) heb ik lang vermeden. De planning is soms slecht en erger, de ranke Chinese schoonheden blijken bij aankomt bejaarde plofkippen te zijn. De in Whatsapp opgesomde diensten worden nooit gerealiseerd.
Maar bij gebrek aan een goed alternatief heb ik na lange tijd toch gemeend weer eens een gokje te moeten wagen. Je kan een keer geluk hebben. Ik doe al een eeuwigheid mee met de loterij en heb nog nooit wat gewonnen. Ook bij deze gok viel ik niet in de prijzen. De review hier op Girlsreview had ik nog niet gezien. Helaas.
Bij aankomst in het verwaarloosde pand viel het me met de wijde badjas niet meteen op. Aangekomen op de kamer ging ze een tijdje weg en kwam terug toen ik al in Adamskostuum stond. Toen werd het mij duidelijk dat ze minstens 15 jaar ouder is, dan op de foto 's en ook de nodige kilo 's had vergaard. Mollig +++ is voorzichtig uitgedrukt. Hangende borsten. In sommige posities was onder de hangbuik te zien dat ze tussen de benen hoogpolig tapijt had. De hygiëne is beperkt tot een vochtig doekje.
Ze is ongetwijfeld zeer ervaren, zodat alles op de automatische piloot uitgevoerd kan worden. Pijpen was goed, waarbij ze regelmatig in een tissue spuugt en die vervolgens argeloos naast het bed smijt. Het intieme gedeelte was met de zeer ruime onderkamer geen succes. Al snel had ik de indruk dat ze ook de nodige witte-vloed had. Ik was er snel mee klaar. Ze heeft me nog een massage aangeboden. Dat om bij te komen maar over me heen laten gaan. Een matige Chinese massage. Gelukkig niet erotisch. Daar had ik geen behoefte meer aan.
Ik stond op eigen initiatief ver voor de afgesproken tijd weer buiten (naar mijn gevoel al veel te laat). Snel naar huis om mij dar onder de douche af te schrobben. Zonder lustbevrediging zijn mijn lusten voor langer tijd verdwenen.
Bij deze Chinese club zal geen afspraak meer maken. Een volgende gok zit er niet meer in.

P.S.
Desgevraagd kan je bij haar ook bare-sex afspreken. Iets voor de echte "die-hard"

Terug
Bovenaan Onderaan