Recensie Helen, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zakkenleger

Newbie
5
07/12/22
5
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1584167-helen
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om duidelijkheid te verschaffen ook een recensie over Helen, zodat haar specifieke kwaliteiten ook tot hun recht komen. Helen is een prachtige Oost-Europese dame met een goed Engels niveau. Ze is wat aan de mollige kant, maar heeft een heerlijk zacht en geil lijf. Het is moeilijk te omschrijven, maar haar lichaam schreeuwde seks toen ze tegen me aan kwam staan. Ik ben vorige week bij haar en haar vriendin Julia geweest voor een trio.

Bij aankomst in hun appartement kon ik eerst even douchen. Nadat ik me had afgedroogd kwam ik de slaapkamer in om daar twee heerlijke Oost-Europese godinnen op het bed te zien liggen. Met beide dames is een goed gesprek in het Engels te voeren zonder enige miscommunicaties of onduidelijkheden.

Het is, zoals meestal, geen bi-trio, wat inhoudt dat de dames niet met elkaar bezig zijn. Toch is het heerlijk om de borsten van één dame in je gezicht te hebben terwijl de ander je pijpt. Ik ben eerst met Helen aan de slag gegaan. Terwijl zij me pijpte kwam Julia dicht bij me zitten en mocht ik haar overal aanraken. Toen Helen op me ging zitten draaide Julia zich om, zodat ik haar alvast goed geil kon maken. Nadat Helen mij een hele tijd bereden had en ik klaarkwam kwamen beide dames bij me liggen. Na even uitgerust te hebben was het Julia's beurt. Ze pijpte me weer stijf terwijl ik nu Helen's lichaam mocht verkennen. Ik heb Julia in doggy geneukt terwijl Helen een masturbatieshow voor me deed. Een heerlijk geil gezicht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan