- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Helena werkt sinds juli in het achterhuis, de zoveelste Albanese daar, maar ze zijn allemaal wel mooi en gedienstig. Zij heeft trouwens wel veel ervaring, werkt 7 jaar met periodes in deze branche, is ooit ook begonnen in Sexpalace maar heeft tussendoor ook bij Fazenda Club in Herten gewerkt. Ze woont al die tijd in Duisburg en spreekt vloeiend Duits en ook goed Engels.
Gekozen voor het standaard programma omdat het de eerste keer was, maar ze deed ook geen zoenen. Het pijpen was goed en ook bij mij berijden ging ze in een flink tempo tekeer en begon ze zelf ook te kreunen, zal deels wellicht ook toneel zijn of misschien vond ze het toch leuk. Ze is een leuke verschijning dus ik had een goede tijd met haar en na afloop nog lang met haar gepraat over van alles. Ik had nog moeite om weg te komen en moest zelf het initiatief nemen om er een einde aan te maken anders hadden we een uur later nog op de kamer gezeten.
Een leuke vrouw dus, ook weer niks spectaculairs maar wel garantie voor een leuke tijd.
Gekozen voor het standaard programma omdat het de eerste keer was, maar ze deed ook geen zoenen. Het pijpen was goed en ook bij mij berijden ging ze in een flink tempo tekeer en begon ze zelf ook te kreunen, zal deels wellicht ook toneel zijn of misschien vond ze het toch leuk. Ze is een leuke verschijning dus ik had een goede tijd met haar en na afloop nog lang met haar gepraat over van alles. Ik had nog moeite om weg te komen en moest zelf het initiatief nemen om er een einde aan te maken anders hadden we een uur later nog op de kamer gezeten.
Een leuke vrouw dus, ook weer niks spectaculairs maar wel garantie voor een leuke tijd.