Recensie Helena, Antwerpen, Schippersstraat 23/5 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan hebben we het duidelijk over verschillende dames. De Helena die ik ken van SS 23/5 is lichtjes mollige, en heeft altijd geblondeerd haar gehad. Ik had haar al lang niet meer gezien. Een paar maanden geleden zag ik haar plots terug op SS 35/1. Nu inmiddels weer al lang niet meer gezien.
Volgens mij heb jij het over deze Janus ?

Elena Kinky, Antwerpen, Schippersstraat 35/1


Maar jij zal het wel beter weten zeker ..
 
Volgens mij heb jij het over deze Janus ?

Elena Kinky, Antwerpen, Schippersstraat 35/1

Maar jij zal het wel beter weten zeker ..
Ik bedoel inderdaad die (H)Elena. Haar adres is dus blijkbaar voor de verandering een keer WEL aangepast. Ik heb haar echter al lange tijd weer niet meer gezien 'm.
 
Deze topic zorgt eigenlijk ook wat voor verwarring omdat deze dame eigenlijk zou beschreven moeten worden onder de naam Hellene (op zijn Roemeens), ze had enkele jaren geleden een advertentie maar die is allang verwijderd!
Vandaar dat je het niet uitspreekt als Helena of Elena maar Hellene en doet enkel naar mijn weten nachtdienst en is dikwijls in verlof!
Mochten sommigen twijfelen om binnen te komen, niet twijfelen zou ik zeggen, haar diensten zijn echt top.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan