Sjakievandehoek
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/helena-sensual-companion-available-for-private-moments.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Helena Sensual Companion Available for Private Moments
Hi i m friendly and i like to meet new people i m discre and very playful in private enter my game and you will not regret I m waiting for
Net terug van deze Griekse schoonheid. Na wat mindere ervaring met "hi bb" meiden contact gehad met deze meid. Contact via WhatsApp verliep zeer vlot, zelfs met wat grapjes tussendoor. De dame ontvangt in de bekende building in de Jodenbuurt in Antwerpen. Kale studio met enkel bed. Helena deed open in slipje en bh en terwijl ik me van mijn kleren mocht ontdoen ging zij naakt op de rand van het bed zitten wachten. Prachtig figuur, mooie borsten en een mooie volle kont. Eerst wat voorzichtig tz waarna me ze een lekkere pijpbeurt gaf en gelijk op met ging zitten en lekker op en neer bewoog. Daarna haar lekker tijdje gebeft waardoor haar kutje nog natter werd. Even doggy en daarna haar zijdelings langs achter waar ik lekker mocht doorstoten tot ik haar kutje mocht vol schieten. Daarna niet buiten gewerkt maar nog lekker knuffelen en wat napraten. Een lekker half uurtje, mij ziet ze zeker terug in 2026.