Recensie Hellen, Almelo 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sert_g

Newbie
16
08/01/23
20
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8085777-hellen
Totale kosten (in euro)
170
Vorige week bij Hellen in Almelo geweest omdat ik iemand zocht die dichtbij was en niet te duur was en toen leek Hellen een goede keus te zijn, maar in dit geval was het helaas geen goede keus te zijn.

Te beginnen is het niet de vrouw van de foto's of zij is aardig aangekomen of de foto's zijn flink geshopt. De tattoo die op haar rechter zij op de foto te zien is, zag ik niet bij haar. Ze is niet lelijk of te dik maar wel wat voller dan op de foto's en de kaaklijn herkende ik niet bij haar terug.
Maar goed toch doorgezet in de hoop dat er toch wel iets van te bakken viel, maar zij praat echt maar twee woorden Engels en verder is het in het Spaans. In het begin stond ze nog wel sensueel voor me te dansen en mij op mijn schoot te rijden waarbij ik dacht van ja misschien komt er wel iets fijns uit, maar dan begint ze aan het echte werk en daar is maar één goede omschrijving voor; plichtmatig zonder interesse. Het pijpen wat ze helaas maar even kort deed, deed ze wel goed en ik mocht van haar met mijn vingers haar vagina beroeren maar dat was al met al nog geen twee minuten en ging ze aanstalten maken om op me te gaan zitten, dus voorspel was er nauwelijks.
De sex was niet heel bijzonder maar ook niet slecht, door mijn lengte kan ik altijd ook liggend bovenop penetreren en dat leek ze wel fijn te vinden maar veel andere standjes hebben we niet gedaan. Het werd wel warm dus op een gegeven moment echt even moeten pauzeren toen ze ook een ventilator er bij haalde, dat was wel fijn omdat het zweet mij van mijn kop gutste. Verder nauwelijks gezoend, 69 lukte haar vanwege iets wat ik niet begreep niet maar na wat bedenk tijd mocht ik haar vagina wel 'kussen' alleen had ik er toen geen zin meer in... wel stelde ze voor om op haar billen klaar te komen wat ik dan ook gedaan heb door zelf af te trekken. Toen waren er net 40 van de geboekte 60 minuten voorbij, zij ging toen snel naar de douche en kon ik niets anders doen dan mij weer aankleden en weg te gaan.
In de 45 minuten dat ik bij haar was werd ze meerdere malen gebeld en was er meer aandacht voor de telefoon in de tussenliggende momenten dat ik op een gegeven moment zo iets had, van neem nu maar op dan is dat ook uit de weg, maar nee dat hoefde niet van haar.

Samenvattend: geen beste ontmoeting maar ook niet mijn slechtste, sowieso geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan