Recensie Heloisa, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
64
02/07/21
47
23
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/heloisa-3/
Totale kosten (in euro)
150
Geintrigeerd door haar video's en door het aangename whatsapp gesprek waar ze me spontaan een sensueel videotje stuurde ben ik bij gebrek aan recensies op verkening geweest.

Long story short, heerlijke GFE date. Van begin tot einde doet ze alles met de smile, strak gespierd lichaam, 100% zoals op de foto's en laat ze meer en meer toe naargelang de ontmoeting vordert en ze voelt dat ze met respect behandeld wordt.

Ik was initieel van plan 30min te blijven maar vond het zo fijn dat ik verlengd heb met een half uur, waardoor ze nog meer toeliet🔥

Ik kan niet wachten om ze terug te zien om te kijken of ze bevestigd

PS: toch wel vreemd dat deze parel onbeschreven is op dit forum terwijl ze al 3 weken in Leuven zit ... nu weet ik waarom😉

Geintrigeerd door haar video's en door het aangename whatsapp gesprek waar ze me spontaan een sensueel videotje stuurde ben ik bij gebrek aan recensies op verkening geweest.

Long story short, heerlijke GFE date. Van begin tot einde doet ze alles met de smile, strak gespierd lichaam, 100% zoals op de foto's en laat ze meer en meer toe naargelang de ontmoeting vordert en ze voelt dat ze met respect behandeld wordt.

Ik was initieel van plan 30min te blijven maar vond het zo fijn dat ik verlengd heb met een half uur, waardoor ze nog meer toeliet🔥

Ik kan niet wachten om ze terug te zien om te kijken of ze bevestigd

PS: toch wel vreemd dat deze parel onbeschreven is op dit forum terwijl ze al 3 weken in Leuven zit ... nu weet ik waarom😉
Ziet er idd wel nice uit ja 😁

Kreeg je PZC want staat wel niet tss haar mogelijkheden.

Waar zit ze ergens in Leuven?

Ben een 2 tal weken geleden geweest als middag pauze. Dus gekozen voor 20 tal minuten.

Is idd de dame van op de foto's, kust gewillig mee en ook voldoende tong. Pijpte me kort met condoom, 2 standjes genomen en lijkt het zelf ook wel plezant te vinden.

Dus zeker een goede ervaring voor een zuid Amerikaanse!

Enige punt van twijfel voor mij was dat ze een 'rare' blik in haar ogen was. Leek wel wat gedrogeerd. Was niet storend… maar ik vond het af en toe wat vreemd.
Aja, tegen mij vertelde ze dat ze naar Parijs ging de week erna en niet wist dat ze nog terug zou komen. Schijnbaar dus wel.

Locatie was ergens op de Diestse. Maar dat is wrs veranderlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan