Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij is dat ik het tussen de 20 en 30 min zonder probleem kan volhouden. Dat niveau ligt inderdaad bij iedereen weer anders.
Nu... ik bezoek (meestal) dames die ook echt van sex houden...
En... dan merk je toch aan hun reactie... dat er maar weining mannen zijn die het écht lang kunnen volhouden...

Als heel wat leuke uurtjes beleefd!
 
Nu... ik bezoek (meestal) dames die ook echt van sex houden...
En... dan merk je toch aan hun reactie... dat er maar weining mannen zijn die het écht lang kunnen volhouden...

Als heel wat leuke uurtjes beleefd!
Het hangt soms ook van de dame af. Als ze merkt dat je niet lang meer gaat volhouden. Gaan sommige een versnelling lager en later terug harder.
 
Lolllll🥳🤣
Als je geluk hebt koopt ze misschien ook een chocoladeletter met je letter van je naam voor Sinterklaas, mits dat nog gevierd mag worden
oh nee hoor ik heb veel betere cadeau's van haar gekregen
Het aller aardigste wat een DVP me ooit gezegd heeft, is haar echte naam en telefoonnummer. Ik mocht contact met haar opnemen buiten het wereldje van de betaalde sex.
nou dat was in mijn geval al 2 jaar geleden ...
 
Of ook aan de dvp, als ze je bv. pijpt als een stofzuiger waarna ze je lul haast opslokt, of je mag ze kinky tegen 100 per uur in haar reet pompen zal je geen enkele vent dat zolang kunnen volhouden 🤪
Zeg dat 'Ollekesbuujrder' het gezegd heeft... Amen!
Als hij dan gewoon had gezegd:

"Of ook aan de dvp, als ze je bv. pijpt als een stofzuiger waarna ze je lul haast opslokt, of je mag ze kinky tegen 100 per uur in haar reet pompen zal (vrijwel) geen enkele vent dat zolang kunnen volhouden"...

Dan zat hij natuurlijk goed!
 
Laatst bewerkt:
wel gauw pissig die dames
Ene Masseuse Linda genaamd vroeg of ik weer eens langs kwam. Ik zei , nee ik kom niet meer want jouw huis stinkt naar hond en jijzelf ook.
eerlijkheid duurt het langst dacht ik
:ROFLMAO::LOL: Ik lig in een deuk! Goed dat jij zo eerlijk was tegen haar. (Wat was haar reactie?)

Kan het me volledig voorstellen. Huisdieren zijn zoals kinderen, je moet het goed bijhouden anders ontstaan er allemaal vervelende geurtjes... En de mens moet zich geregeld wassen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
heb nu al van enkele dames hetzelfde gehoord en dus zal het wel waar zijn denk ik dan 😅

Dat ik iemand ben waarbij je rap op je gemak bent (makkelijk in de omgang), iemand die ze vertrouwen (wat ook blijkt uit bvb privénummers of ware identiteit die ik krijg van sommige dames).
Blijkbaar kan ik ook goed kussen en ben ik ook niet slecht in het aanvoelen van wat op dat moment lekker aanvoelt bij de vrouw.

Maar het leukste is natuurlijk het vertrouwen dat ik krijg bij sommige dames, dat is echt wel het mooiste cadeau/compliment vind ik persoonlijk.

Er zullen heus ook wel negatieve dingen aan mij op te merken zijn maar dat zullen ze waarschijnlijk niet vertellen aan mij :)
 
:ROFLMAO::LOL: Ik lig in een deuk! Goed dat Linda zo eerlijk was dan. Kan het me volledig voorstellen. Huisdieren zijn zoals kinderen, je moet het goed bijhouden anders ontstaan er allemaal vervelende geurtjes... En de mens moet zich geregeld wassen natuuriijk.
Goed dat Linda zo eerlijk was??
Linda zei dat toch niet? Voormalig lid zei dat tegen Linda
 
heb nu al van enkele dames hetzelfde gehoord en dus zal het wel waar zijn denk ik dan 😅

Dat ik iemand ben waarbij je rap op je gemak bent (makkelijk in de omgang), iemand die ze vertrouwen (wat ook blijkt uit bvb privénummers of ware identiteit die ik krijg van sommige dames).
Blijkbaar kan ik ook goed kussen en ben ik ook niet slecht in het aanvoelen van wat op dat moment lekker aanvoelt bij de vrouw.

Maar het leukste is natuurlijk het vertrouwen dat ik krijg bij sommige dames, dat is echt wel het mooiste cadeau/compliment vind ik persoonlijk.

Er zullen heus ook wel negatieve dingen aan mij op te merken zijn maar dat zullen ze waarschijnlijk niet vertellen aan mij :)
Gohhhh..., spitting image van mij lijkt dat wel. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan