Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelfs weleens meegemaakt dat een dame echt lag te trillen, het leek bijna wel epilepsie. Dit was een dame waarmee ik best close mee was destijds. Ik geloof niet dat ze mij voor de gek zou houden.
Heb ik ook 1 maal meegemaakt, vind ik persoonlijk echt geweldig. Die dame had nadien een minuutje nodig voor we verder gingen. Dus het leek mij ook wel echt.
Die heeft hier een hele familie-clan rondhangen!
Deze heren moeten de wereld zo zwart wit zien om zichzelf te beschermen. Ik en vele andere beseffen zeker en vast dat die dames het hoofdzakelijk doen voor het geld. Maar ze blijven mensen als je toont dat je dit verstaat en inziet zijn ze dat ook naar jou toe. Door je open te zetten kan je meer plezier beleven, maar je kan daar dan ook eens dik tegen de lamp mee lopen.

Laatst bewerkt:
Gezegd niet, maar wel gedaan.
Toen ik tijdens de wissel van de shift door het SKW rondhing, kneep een dame die naar huis ging zachtjes in mijn komt.
Ik was onthuts, omdat zoiets het laatste is wat je daar verwacht en ik ze ook niet had zien aankomen zo vanachter mijn, en daardoor hoorde ik dus ook niet wat ze tegen me zij toen ze mij voorbij liep.

Gemiste kans wellicht 😁

Het mooiste wat tegen mij gezegd is : wat heb jij toch een mooie portemenee. Heren de dames zijn alleen uit op je geld. Heb geen illusies
Dat de dames het doen voor centen weten we allemaal wel. ,e gaan er tenslotte naartoe en betalen allemaal. Maar geef toe dat het toch veel aangenamer is als ze tijdens de date wat leuke woordjes in je oor fluistert en bij het afscheid meegeeft dat je een heerlijke vent was, ipv van te horen te krijgen dat je er niets van bakte en dat je de opwinding bij haar nooit wakker gekregen hebt.
Voor mij is het ook niet zozeer wat ze zegt maar ook wat ze doet tijdens de date. De dame die ik graag bezoek neemt bvb gewoon mijn hand om haarzelf te vingeren. Ik laat haar volledig doen en het is fantastisch om te zien en te voelen wat ze met m´n vingers en hand bij haarzelf teweeg brengt. Eigenlijk heb ik plezier en genot aan jou zegt ze veelal. Jij bent mijn toyboy terwijl ik toch ouder ben dan haar. Ik hoef bvb ook geen initiatief te nemen om te tongzoenen. Ze doet dit zo spontaan en vol overgave. Is gewoon genieten van begin tot einde en ja ik betaal ervoor maar als je dit in de plaats krijgt is dat met plezier gedaan.
En terug gaan , zeker weten al bijna 2,5 jaar, 1 tot 2x keer per maand en ,tenzij het niet past voor haar, altijd voor 2 uur.

vorige week ,na de sex nog een leuke babbel gedaan..
en dan niet over het weer ofzo..
in de meeste gevallen stuur ik voordat ik wegrijd nog altijd een bedank appje ..
klinkt misschien wat slijmerig of overdreven ..maar de dames doen het toch maar..
zo van 'thanks for the nice time...you are a nice girl ,we might meet again'..
krijg je in de regel een hartje terug of kussmily ..
dit keer
'i liked it too,you are a real nice man ,i liked talking to you'..
nou..das toch wel een keer leuk vind ik..
ik merkte ook dat ik welgemeend op dezelfde golflengte zat met haar..
komt niet vaak voor..is toch mooi meegenomen..

Precies, daar gaat het toch om.
Je kunt alles terugbrengen tot de hoer en de klant: zij slijmt wat zodat hij terugkomt. Maar waarom zou je er zo in staan? Je kunt de twee betrokken personen ook zien als een mens en een mens. En dat die elk hun eigen belangen hebben, doet daar niks aan af.

Als het even kan, plan ik mijn bezoekjes zó dat ik de eerste klant van de dag ben. Laatst, na afloop, lag ze tegen mij aan, en zei: als jij belt dat je naar mij toe komt, weet ik dat ik een heel fijn begin van de dag heb.
Nou, het stelt misschien weinig voor, maar ik word echt blij van zo'n opmerking hoor! :)

Dat de dames het doen voor centen weten we allemaal wel. ,e gaan er tenslotte naartoe en betalen allemaal. Maar geef toe dat het toch veel aangenamer is als ze tijdens de date wat leuke woordjes in je oor fluistert en bij het afscheid meegeeft dat je een heerlijke vent was, ipv van te horen te krijgen dat je er niets van bakte en dat je de opwinding bij haar nooit wakker gekregen hebt.
Voor mij is het ook niet zozeer wat ze zegt maar ook wat ze doet tijdens de date. De dame die ik graag bezoek neemt bvb gewoon mijn hand om haarzelf te vingeren. Ik laat haar volledig doen en het is fantastisch om te zien en te voelen wat ze met m´n vingers en hand bij haarzelf teweeg brengt. Eigenlijk heb ik plezier en genot aan jou zegt ze veelal. Jij bent mijn toyboy terwijl ik toch ouder ben dan haar. Ik hoef bvb ook geen initiatief te nemen om te tongzoenen. Ze doet dit zo spontaan en vol overgave. Is gewoon genieten van begin tot einde en ja ik betaal ervoor maar als je dit in de plaats krijgt is dat met plezier gedaan.
En terug gaan , zeker weten al bijna 2,5 jaar, 1 tot 2x keer per maand en ,tenzij het niet past voor haar, altijd voor 2 uur.
Tsja... En jij betaalt dus niet meer dan 'die anderen'...
Dus zal het écht wel niet 'enkel aan de centen' liggen!

En... als sommigen tijdens de date even cynisch zijn als hier... kan ik me er wel een en ander bij voorstellen!

Als het even kan, plan ik mijn bezoekjes zó dat ik de eerste klant van de dag ben. Laatst, na afloop, lag ze tegen mij aan, en zei: als jij belt dat je naar mij toe komt, weet ik dat ik een heel fijn begin van de dag heb.
Nou, het stelt misschien weinig voor, maar ik word echt blij van zo'n opmerking hoor! :)
Dan doe ik het juist omgekeerd. Ik ga meestal als laatste klant en dan zegt ze steevast. Als ik zie dat jij in de agenda staat, weet ik dat ik die dag voldaan naar huis ga.😊🤭🤭🤭.

Dan doe ik het juist omgekeerd. Ik ga meestal als laatste klant en dan zegt ze steevast. Als ik zie dat jij in de agenda staat, weet ik dat ik die dag voldaan naar huis ga.😊🤭🤭🤭.
een dame waar ik toch geregeld kom zei de laatste keer tegen me tja nu komt er nog iemand ik had moeten stoppen na jou.
Ik liep natuurlijk al grijnzend buiten

Een dominicaanse die ik regelmatig bezoek, we hadden het over vakanties en ik vertelde dat ik graag een keer naar de Doninicaanse republiek zou willen. Ze stelde voor om samen te gaan vanaf kerst tot 2e week januari omdat het daar dan 1 groot feest is. Dan heb je me iedere dag en hoef je natuurlijk niet te betalen schat... misschien kaart ik dat nog een keertje bij haar aan 😂

Nog een reden om lief te zijn tegen de klanten is ook om volgende keer een cadeautje te krijgen.
Zou je dat denken ? Daar geloof ik niet echt in. Akkoord , is altijd leuk om iets te krijgen maar om een dame echt iets cadeau te doen waar ze echt iets aan heeft moet je toch al enkele keren iets of wat gesprek gedaan hebben metvde dame zodat je een beetje weet waar haar interesses liggen. Daar kan je dan je cadeau op afstemmen als je echt iets van cadeau wil geven. In het andere geval kan je ze best gewoon een extra 💶 geven. Hebben ze tenminste iets aan.

Zou je dat denken ? Daar geloof ik niet echt in. Akkoord , is altijd leuk om iets te krijgen maar om een dame echt iets cadeau te doen waar ze echt iets aan heeft moet je toch al enkele keren iets of wat gesprek gedaan hebben metvde dame zodat je een beetje weet waar haar interesses liggen. Daar kan je dan je cadeau op afstemmen als je echt iets van cadeau wil geven. In het andere geval kan je ze best gewoon een extra 💶 geven. Hebben ze tenminste iets aan.
Ik ken een dame die veel parfum cadeau krijgt. Echt dure parfum van meer dan €150 enzo.
Extra betalen? Ik vind de sex al duur genoeg.

Ik ging laatst aan het einde van de avond/begin van de nacht naar een van mijn favoriete dames als laatste klant van de dag. Normaal kom ik enkel in de ochtend als eerste klant van de dag.

Afspreken gaat altijd via een booker. Toen ik binnenkwam zag ze er superfris en blij uit en zei ze: "When my manager told me it was you, I was so happy, but also very surprised (omdat ik normaal alleen in de ochtend kom). I had a shitty day and normally need a drink to get through my night clients, but with you I know we are going to have a good time and I don't need a drink or anything for it".

Terug
Bovenaan Onderaan