Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlvast beter dan 'Hello baby!'Laatst liep ik naar binnen bij een DVP. Zegt ze: 'Hi!'
Toch attent.
Alvast beter dan 'Hello baby!'
Pas wel op dat die melk niet in oog spuitMooi man , Je staat er volgens mij goed op bij haar !
Als ze een topic heeft, dan zou je het daar in kunnen vermelden : er is best wel vraag naar hier op GR . Genoeg wandelaars die wel verse moeder-melk willen drinken.
Bovendien als ze na de lange "werkloze" periode op 'zwart zaad' zit , kan ze wellicht sneller wat pegels verdienen.
De melk wordt 'duur' betaald in dit geval![]()
Enne … jij bent niet de vader van het kind, voor alle duidelijkheid?Ze heeft geen topic hier en wil ook niet meer klanten hebben .Ze heeft ooit op SJ gestaan in de rubriek suikeroom gezocht en ik was de lucky one
Voor een date thuis bij mij vroeg ze voor de bevalling 100 e en nu nog steeds .Alles zc en op de klok kijken doet ze niet .Ze zegt ik ben af en toe geil en doe het niet voor het geld .Komt mij dat goed uit
Leeftijd van haar 29 jaren jong![]()
Hahaha..onmogelijk,heb mij 10 jaar geleden laten steriliserenEnne … jij bent niet de vader van het kind, voor alle duidelijkheid?
Wat een grote bofkont ben jij zeg...
Met temperaturen zoals vandaag is mijn advies (uit ervaring) om de melk beslist rechtstreeks uit de bron te drinken . Dus niet uit bijvoorbeeld een kopje die al enige tijd buiten de koelkast op consumptie wacht.
Dit i.v.m. het snelle klonteren en vlokken
Super tip ,zal eraan denken als ik aan haar tepels zuig .Dorstig weerWat een grote bofkont ben jij zeg...
Met temperaturen zoals vandaag is mijn advies (uit ervaring) om de melk beslist rechtstreeks uit de bron te drinken . Dus niet uit bijvoorbeeld een kopje die al enige tijd buiten de koelkast op consumptie wacht.
Dit i.v.m. het snelle klonteren en vlokken wat resulteert in ranzige melk.![]()
Dankje. Ik heb net gegeten.Wat een grote bofkont ben jij zeg...
Dit i.v.m. het snelle klonteren en vlokken wat resulteert in ranzige melk.
Met de '9 maanden op, 9 maanden af'-hormonale perikelen van mijn eigen eega nog vers in het geheugen verbaast het mij dat deze dame nu alweer überhaupt iets van een libido heeft. Bij mijn vrouw duurde het een dik half jaar voordat het er weer van kwam. Ik was als kersverse vader ook totaal afgepeigerd die eerste maanden. Het is sowieso nooit meer geworden wat het was tussen de lakens na de geboorte, daarom pakte ik de wandelhobby weer op, maar dat is een ander verhaal.Enne … jij bent niet de vader van het kind, voor alle duidelijkheid?
Dat geeft geen 100% garantieHahaha..onmogelijk,heb mij 10 jaar geleden laten steriliseren![]()
Ja verbaasde mij ook ,6 weken na de bevalling ,Ik heb haar nogmaals gevraagd dat dit kort na de bevalling was maar geen probleem zei ze ..ik bloed niet meer en heb een jaar geen sex gehad en nu wil ik sex .Wie ben ik dan om haar tegen te houdenMet de '9 maanden op, 9 maanden af'-hormonale perikelen van mijn eigen eega nog vers in het geheugen verbaast het mij dat deze dame nu alweer überhaupt iets van een libido heeft. Bij mijn vrouw duurde het een dik half jaar voordat het er weer van kwam. Ik was als kersverse vader ook totaal afgepeigerd die eerste maanden. Het is sowieso nooit meer geworden wat het was tussen de lakens na de geboorte, daarom pakte ik de wandelhobby weer op, maar dat is een ander verhaal.
Dat ze in die eerste coconmaanden behoefte heeft aan seks buiten haar relatie, verbaast me ook wel. Maar goed, ik ben zelf ook buiten-de-deur-neuker. Ik zal er verder niet over oordelen.
Maar waarom kreeg de kersverse vader deze eer niet? Was hij net zo afgepeigerd als ik 6 weken na de geboorte?Ja verbaasde mij ook ,6 weken na de bevalling ,Ik heb haar nogmaals gevraagd dat dit kort na de bevalling was maar geen probleem zei ze ..ik bloed niet meer en heb een jaar geen sex gehad en nu wil ik sex .Wie ben ik dan om haar tegen te houden![]()
Een booker/planner/manager is een hypocriet woord voor pooier of bikker.Een dame die via een booker/planner/manager (hoe je het ook wilt noemen) werkt, maar waarvan ik ook haar rechtstreekse nummer heb appte mij:
I will finish working with my manager on 'x datum' and I think I will stay another day to just spend time with you
Exact dat. Niets simpeler dan zelf je afspraken in je agenda zetten. Als ze daar iemand anders voor heeft (en hee, wat toevallig, het is altijd een man) dan weet je dat er iets niet klopt.Een booker/planner/manager is een hypocriet woord voor pooier of bikker.
Het is juist heel vaak een vrouw.(en hee, wat toevallig, het is altijd een man)
Exact dat. Niets simpeler dan zelf je afspraken in je agenda zetten. Als ze daar iemand anders voor heeft (en hee, wat toevallig, het is altijd een man) dan weet je dat er iets niet klopt.
Ze moeten al zo veel afstaan aan schimmige organisaties die werkruimte ed regelen. Waarom zouden ze er dan voor kiezen om ook nog eens iemand te betalen die de agenda invult, iets wat iedereen met de schoolse vaardigheden van een 7-jarige zelf kan doen?
Ik lees dan ook met verbazing reviews van naïeve wandelaars die de booker zo aardig vonden. Bookers
Grootste pooier is de overheid sinds de legalisering dus hebben vele dingen nu een andere naam , zoals vroeger een lapzwans (pooiertje) met een auto met spoilers en een goud op staalen Rolex vaak het bijeengeneukte geld afpakte van een hoer is het nu de overheid.Exact dat. Niets simpeler dan zelf je afspraken in je agenda zetten. Als ze daar iemand anders voor heeft (en hee, wat toevallig, het is altijd een man) dan weet je dat er iets niet klopt.
Ze moeten al zo veel afstaan aan schimmige organisaties die werkruimte ed regelen. Waarom zouden ze er dan voor kiezen om ook nog eens iemand te betalen die de agenda invult, iets wat iedereen met de schoolse vaardigheden van een 7-jarige zelf kan doen?
Ik lees dan ook met verbazing reviews van naïeve wandelaars die de booker zo aardig vonden. Bookers zijn pooiers. Klaar.
Met hello baby dan ben je mij kwijtAlvast beter dan 'Hello baby!'
Hello baby bye baby.Met hello baby dan ben je mij kwijt
Dat dus,of als ze aan je gaan lopen trekken om je binnen te krijgen.Hello baby bye baby.
'Hi, my love'Met hello baby dan ben je mij kwijt
En wie is deze favoriet?'Hi, my love'
Ook zo een. Bijzonder geloofwaardig.
Mijn favoriet ken ik nu 4 jaar en ze begroet me gewoon met mijn naam. Prima zo.
Ooit in Jakarta nog erger meegemaakt! Ging die meteen "Hello sailor"! Haha!Met hello baby dan ben je mij kwijt
'Me so horny, me love you long time'Ooit in Jakarta nog erger meegemaakt! Ging die meteen "Hello sailor"! Haha!